wueska Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 albo kopia brembo seryjnie montowana na przód w MZ ;) takie same ze znaczkiem brembo sa w starszych BMW :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M`piotrek`Z Opublikowano 18 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 czyli trzeba kombinowac nowy uchwyt aby zacisk "pływał"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 tak, najprościej kupić nowy przedni zacisk od chińczyka nie dość że jest tani jak barszcz to jeszcze znajdziesz do niego szybko wszystkie części potrzebne do przymocowania, siła hamowania będzie podobna jak na olbrzymim bębnię MZ tyle ze dozowalność o niebo lepsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M`piotrek`Z Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Czyli radzicie żeby kupić zwykły zacisk a nie pływający? chyba tak zrobie bo będzie o wiele łatwiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Tylne koło MZ'ty to widziałem ładnych parę lat temu ale jak już ustaliłeś, że użyjesz takiej a nie innej tarczy to musisz dobrać zacisk do jej średnicy. Jeśli weźmiesz zacisk z tarczy 300mm to na 220 nie wejdzie albo będzie krzywo zjeżdżać klocki. Z chęcią zarzuciłbym jakimś pomysłem ale nawet nie wiem jak tam do wahacza się złapać. Jakieś CNC i dorobiony na zamówienie uchwyt byłby bardzo dobry ale cena pewnie by zabiła. Puki co potrzebujesz zacisku z przeciwstawnymi tłoczkami (2 tłoczkowe np. Aprilia Habana/Mojito - 4tłoczkowe stare bandziory) na ten wymiar tarczy. Nie wiem co tam jest wsadzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 CNC do pojedynczego uchwytu.... no świat się wali... na frezarce 2 rg. Koło w Mz trzeba dotoczyć cała piastę chyba wtedy jest najprościej, odpowiedni kawał duralu i następne 2h zabawy na tokarni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M`piotrek`Z Opublikowano 23 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 No dobra koło u tokarza jest a ja wpadłem na pomysł co do tego zacisku. A jak by zrobić to tak że zacisk do uchwytu na sztywno a cały uchwyt przesuwał by się po ośce o jakieś 0,5-1cm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Kombinujesz jak koń pod górkę;) Uchwyt zacisku ma zwykle mocowanie do zacisku z osiami po których pływa. Pooglądaj jak wygląda to na żywo w jakimś motocyklu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M`piotrek`Z Opublikowano 23 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Kombinuje, kombinuje;P Ale no może coś się wymyśli;D Wiem jak to wygląda na żywo,ale żeby zrobić tak w Mz trzerba by było cały uchwyt nowy dorabiać o wiele bardziej skomplikowany. A tak to zrobienie tego było by bardzo proste;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 nie trzeba nic dorabiać trzeba tylko pomyśleć odrobinę. http://allegro.pl/kawasaki-gpz-500-01r-zacisk-hamulcowy-tylny-i2897424006.html Nic tylko kupić i zamontować, do tego tarcza od GPZ tania jak barszcz i święto lasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZ ETZ Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 zobacz to http://forum.mz-klub.pl/viewtopic.php?t=15923&postdays=0&postorder=asc&start=40 zagadaj do gościa,napewno Ci podpowie co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M`piotrek`Z Opublikowano 24 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Zanczy mi chodzi głównie o to że nie wiem czy można tak to zamontować bo zacisk mam od tej hondy i nie wiem czy to się sprawdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c64club Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 (edytowane) Tutaj masz moją wersję rozwiązania:http://grzegorski.ne...budowa#wersja_2 Tylne koło zrobione z przedniego od ETZ. Kupa roboty Cię czeka. Jednak sam pomysł takiego skatowania motocykla w warsztacie i potem tłuczenia na parkingu czy innym lotnisku mi się nie podoba. Edytowane 5 Lutego 2013 przez c64club Cytuj www.grzegorski.net - witrualny kącik mojego warsztatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M`piotrek`Z Opublikowano 7 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 No to hamulec zrobiony!;D Rozwiązałem to tak że po prostu całem mocowanie przesuwa się po tulejce przez co obydwa klocki hamują. Nożną pompke podłączyłem pod 1 tłoczek a HB mam zamiar podłączyć pod te 2 ale jeszcze nie mam przewodu i w razie gdyby ręczna pompka nie wyrobiła to zamienie to;D Póki co hamuje doskonalale dozowalność hamulca jest bardzo dobra ale też zablokować koło jest łatwo. Narazie mam wszystko poskładane to dokładnych zdjęć nie zrobię ale jak wszystko się sprawdzi to jak tylko zorbi się cieplej rozbiorę to do malowania to wrzucę dokładne fotki.;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.