Skocz do zawartości

Bak rm 250 ! Dajcie rady


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie . Sprawa dość nietypowa , ale może wy będziecie coś wiedzieli . Mianowicie mój żółty bak od rm jest porysowany , pełno na nim ciemnych plam i przetarć . Czy mogę to w jakiś sposób zniwelować ? Przygotowuje motor do sezony , technicznie i wizualnie a bak strasznie obrzydza cały efekt . Pozdro . Proszę o wyrozumiałość .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozostaje tylko malowanie.

 

Papierem 100 zetrze cały lakier,może chodziło Ci o 1000.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Baku w crossówce się nie maluje, chyba że naprawdę chcesz ją oszpecić.

 

Ale po papierze ściernym pozostanie szorstra nawierzchnia na którą już nie nakleje naklejek .

Widziałeś kiedyś jak wygląda papier o gramaturze np. 2000?

Szorstką powierzchnię masz poniżej 200, do naklejenia naklejek spokojnie wystarczy powierzchnia przygotowana papierem 300.

Nie wiem tylko czy przy żółtym baku wizualnie to będzie dobrze wyglądać (po papierze 300), bo sam mam biały,

ale jak chcesz mieć bak na połysk to musisz dojść do 2500, a potem jeszcze polerować jakąś pastą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz też bak okleić karbonem.Taniej,szybciej i wydaje mi się,że w crosówce trwalej

Pozdrawiam

Jeśli porównujesz do normalnych oklein to tylko taniej. Oczywiście zakładając że piszesz o wieśniackiej folii imitującej carbon,

bo prawdziwego carbonu w postaci okleiny nie uświadczysz.

Plastikowy bak przepuszcza opary benzyny, dlatego naklejanie czegokolwiek innego niż markowa perforowana okleina mija się z celem,

po krótkim czasie będzie całe w pęcherzach.

Jedyna słuszna budżetowa opcja to wypolerować bak na połysk i tak zostawić.

Z tym że lepiej nie zaczynać tego jak nie ma się odpowiednio dużo zapału, szlifując ręcznie to jest kilkadziesiąt godzin roboty.

Okleina to z drugiej strony o wiele mniej roboty, ale koszt co najmniej 200zł, i do starej RM za dużego szału z wyborem wzorów nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Papier ścierny 100 i potem mniej wiecej co 100-150 w górę aż nie uzyskasz wymaganej jakości powierzchni.

Przewalona robota na długie zimowe wieczory :) Ale efekt jest naprawdę niezły.

 

masz jakas fotorelacje z tego ?

 

mam w swojej yamie porysowane i już żółte białe plastiki i chce je odnowić poniewaz mam orginalne plastiki a nie zamienniki acerbisa czy ufo...

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam fotorelacji, mogę zrobić fotkę baku na etapie papieru 300, ale efekt jest naprawdę niezły już na chwilę obecną.

Znikają rysy i przebarwienia.

Pierwszą grubość papieru dobierz tak żeby nie robił rys głębszych niż masz obecnie, ja zaczynałem od 60 bo miałem naprawdę głębokie rysy.

Do mniej więcej grubości 200 będzie się wydawać że pogarszasz sprawę, ale potem jest już tylko lepiej.

Edytowane przez NiceTree
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...