Vivaldi_V1 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 http://imageshack.us/a/img594/5979/dsc9511v.jpg Chyba chodzi o to co tutaj jest przed tłumikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 (edytowane) Hehe, ładne foto Rinasa :) Przecież ta taśma ma za zadanie tylko izolować termicznie rozgrzaną do czerwoności rurę, żeby nie zjarać sobie buta albo ręki podczas prac serwisowych tuż po zjechaniu z toru. Kolektor i układ wydechowy musi być szczelny, ale do tego służą kołnierze i uszczelki, które są w fabrycznym wyposażeniu motocykla. Teorie o podnoszeniu mocy przez nawinięcie szmaty na rurę wydechową mają tyle wspólnego z rzeczywistością, co teorie wg których założenie "sportowych" świec zapłonowych albo "sportowego" tłumika podniesie moc silnika o ileś procent :dry: Jeżeli chcesz naprawdę uzyskać maksymalną sprawność sprzętu, to radzę przejrzeć motocykl pod pod kątem następujących rzeczy:1) zobaczyć i zadbać o to, żeby nic nie hamowało kół (nieodbijające zaciski, uszczelki przeciwpyłowe...) [u mnie przednie koło się prawie nie chciało kręcić]2) zdjąć tyle zbędnych rzeczy z motocykla, ile to możliwe3) włożyć czysty filtr powietrza, paliwa i zestroić silnik tak, żeby maksymalnie wykorzystać potencjał (luzy zaworowe, olej o odpowiedniej lepkości, sprawny układ zapłonowy) [tu też na bazie własnych doświadczeń - zwiększaliśmy dawkę paliwa na hamowni i nic się nie działo. Okazało się, że zapchany filtr paliwa nie był wstanie przepuścić odpowiedniej ilości wachy. Po wymianie motur nagle odżył]. Jeżeli chcesz naprawdę pokombinować, to zleć komuś podłubanie w ECU silnika, odblokowanie i zestrojenie na hamowni pod kątem jak najlepszych osiągów. Jeżeli jeszcze będzie Ci mało, to dopiero bierz się za tuning mechaniczny typu modyfikacje głowicy, układu tłokowo-korbowego itd. Edytowane 30 Marca 2013 przez Sherman Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrSebas Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 (edytowane) Wielkie dzięki, takiej odpowiedzi oczekiwałem.Pytam bo już jak zdjąłem kolektory to za jednym zamachem bym je owinął, ale w takim przypadku nie ma sensu.Wiara w opowieści co ile mocy daje odeszła wraz z wiarą w Św. Mikołaja ;)Raczej ograniczę się do zmian które pozwolą wykorzystać fabryczny potencjał motocykla ( bez ingerencji w silniku ). Odnośnie punktu 2, o co mogę odchudzić motocykl prócz rzeczy niezbędnych do jazdy po ulicy ( lampy, kierunki, itp ), wiadomo na tor zostanie to zdemontowane. Niestety nie stać mnie na motocykl z przeznaczeniem tylko na tor, a sporo jeżdżę po drogach. Edytowane 30 Marca 2013 przez MrSebas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krl Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Motocyklowa dieta może pozbawić wielu kilogramów - jednak jak zamierzasz korzystać z motocykla także na co dzień to sprawa jest utrudniona i należy ograniczyć się do niezbędnego minimum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 (edytowane) widze Jacek, ze fanklub już działa :laugh: Edytowane 30 Marca 2013 przez songoku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaulNewadomke Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Panowie od czego rolgaz ? Bo moj był popekany i urwawszy przy nakladaniu nowej manetki :( Cos mi sie obiło o uszy ze od r6 sie wstawia ? Bo wydac 500 na domino mi sie nie widzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 (edytowane) Do czego? Rolgaz R6 (po 2007 roku) jest 1/6 obrotu, wiec już dość krótki. Ja taki sobie wstawiłem w zeszłym sezonie do F4i. Praktycznie bez problemów, jeżeli człowiek posiada jakieś umiejętności manualne :) Potrzebny był dremel i 15 minut dostosowywania oryginalnej obudowy. Edytowane 11 Kwietnia 2013 przez MarcMarc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaulNewadomke Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 (edytowane) do sp1 a filozofii w przerobieniu to nie ma a kupowałes z linkami i tym slimakiem kompletna juz itd ? czy sama manetke z rolgazem Edytowane 11 Kwietnia 2013 przez PaulNewadomke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Wystarczy Ci sam wkład, taki biały, plastikowy. Nie musiałem przerabiać linek, ale regulacja przy przepustnicach była konieczna, aby uzyskać potem delikatny luz na manetce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaulNewadomke Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 ok dziekowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaulNewadomke Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Siema ,Mialem robic owiewki carbonowe . I chciałem ściągać formy z torowych owiewek zwyklych , po czym zwykle nie byly by mi potrzebne takze myslalem czy moze bys nie potrzebował bo wspominałes cos o predatorze .Ale zrezygnowałem z tego pomysłu . Sp1 dla mnie do latania po torze sie nie nadaje ,zbyt malo czesci i zbyt drogie a leze wiecej niz jezdze Ehhhh . Takze kupie chinszczyzne i ja sprzedam chociaz tak predko cos czuje ze nie pojdzie . Narazie próbuje zlozyc motor i go ogarnac po glebie co wycedziłem w auto . Praca zamiast isc do przodu idzie w tył bo wychodzi cały czas cos nowego . Na chwile obecna jakbym wiedział ze koszty naprawy przekrocza 5koła to bym sprzedał ja rozwalana. Ale nosek tak czy siak bede robił . Jak juz złoze motor to na spokojnie go zrobie . Bo nosek oczywisice tez mam rozwalony a klient wybredny i jak zobacze posklejany na poksyline to ucieknie . A jak juz zrobie jeden to nie problem bedzie klepnac drugi . Jeszcze mysle o airboxie jak turn one . Bo kupiłęm airbox , od handlarza kutafona . I w rozmowie powiedzial ze jest lekko pekniety , a wyszlo ze rozkurwieniec max . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuptel Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Hej, Poszukuję dobrego ciśnieniomierza na tor. Wymagania:- jak największa dokładność- na wężu- analogowy- z zapamiętywaniem pomiaru i manualnym jego kasowaniem Używacie czegoś wartego polecenia? pozdrawiampiotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Polecam przenośny kompresorek z manometrem: Black&DeckerMamy coś takiego i nieraz pół paddocku z tego korzysta :) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Czy ktoś może polecić jakiś tani i dobry i dobry bo tani decybelomierz ? :) Znalazłem coś takiego, tylko nie wiem czy to się nadaje do czegoś? Koleś twierdzi że jest w miarę dokładnie i mierzy do 125 db:http://www.mesa24.pl/index.php?p678,decybelomierz-sl-50 Pewna osoba twierdzi, że mój nowy wydech strasznie wyje, z kolei inna twierdzi, że jest OK, z kolei jeszcze inna - kolo z AW - może w poniedziałek rano za tydzień twierdzić jeszcze inaczej, wolę się upewnić :) Dziękuję bardzo za konstruktywne odpowiedzi. Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuptel Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Polecam przenośny kompresorek z manometrem: Black&DeckerMamy coś takiego i nieraz pół paddocku z tego korzysta :) Pytanie jak to mierzy ciśnienie - chodzi mi o wiarygodność.Drugie pytanie czy jest równie wygodny w użyciu jak ciśnieniomierz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.