Shinigami Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Albo "wtykany" :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wierny10 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Wątpię jest nowy ale sprawdze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 jeśli końcówkę masz taką na gumce a nie wkręcaną to poproś kogoś żeby dobrze docisnął a Ty trzymaj manete i kręć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wierny10 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 końcówka jest wkręcana wkręcam do oporu ale nie na siłę heh z każdym pomiarem coraz lepiej chyba do wprawy dochodzę ;). Tym razem wydmuchał mi równo 6bar na każdym garku. Jeszcze parę pomiarów i dojdę do tej dychy jak pisał shinigami. A tak poważnie to puszczał mi manometr na szybkozłączce trochę to poprawiłem ale nadal dmucha mi tylko 6bar. Może być tak że filtr zawalony? aku naładowany na maxa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Sprawdź klemy na Aku ...... i jeszcze możesz fajki sprawdzić czy gdzies nie masz przebicia. Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agressor Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 (edytowane) Hej, sprawdź koniecznie całą wiązkę, tzn. czujniki po lewej stronie przy przepustnicach są dwa czujniki jeden idzie do airboxa (ramy),a drugi wchodzi w przepustnice. Fajko-cewek nie da się pomylić miejscami przewodów, od nich także.Czy motocykl ma powercommander, ale było coś dłubane, czasami tak się dzieje gdy jest przestawiony TPS (właśmnie w przepustnicach po lewej stronie)?Pod schowkiem jest ECU i tak jest żółty przewód, tzreba go zewrzeć z ramą i sprawdzićczy są jakieś błędy, których lampka FI może nie pokazywać. Wieczorem mogę podać Ci procedurę. Jaki kolor miały świece?Czy motocykl na wolnych obrotach chodzi na wszystkich cylindrach? Edytowane 22 Stycznia 2013 przez agressor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wierny10 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 klemy sprawdziłem zarobiłem od nowa bo mi przewód w ręku został co do power commandera to był zamontowany jak go kupiłem i też kulał na jeden cylinder oddałem sprzęta magikom co od nich wziąłem ( w ramach gwarancji) a oni wyciągnęli PC i założyli nowe świece+oryginalny wydech przez kilka dni chodził dobrze potem znowu zaczął przy ruszaniu palić na trzy powyżej 3 tys obrotów chodził elegancko na wolnych czasami skacze na obrotach jakby właśnie gasł na jednym cylindrze co do tej procedury to bardzo proszę o całą Świece wyglądały porządku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agressor Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Czy jednakowo odpala na zimnym i na ciepłym silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wierny10 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 jednakowo od strzała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agressor Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Moim zdaniem to nie jest kompresja ani zawory tylko jakaś sprawa związana z prądem lub paliwem.Zrób mały test odpal silnik na luzie i pokręć gazem, następnie polej wodą ze strzykawki kolektory po kolei.Sprawdź czy zawsze jeden konkretny przerywa czy różnie. Może to być wina zalewania,np. wtryskiwacz się podwiesza. Sprawdź po lewej stronie zadupka są dwie duże kostkiod regulatora napięcia jedna z nich lubi się spalić. Weczorem odpiszę procedurę czytania błędów,muszę zerknąć do serwisówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 pasowałoby inny manometr załatwić jak puszcza nawet minimalnie to przy takim ciśnieniu będzie duże przekłamanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agressor Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 (edytowane) Pod schowkiem (plastikową formą), jest umieszczony ECU id niego wychodzi żółty przewód (nigdzie nie jest wpięty).Znajdź kabelek i połącz go z ramą (z masą), komputer musi być uziemiony co najmniej 2 sekundy, jesteś wtedy w dealer mode 1.Następnie przekręć kluczyk. Jeżeli dioda (czerwona) FI pali się światłem ciągłym lub nie świeci się następnie miga regularnie to wszystko jest OK. Jeżeli dioda zaczyna migać w "stanowczych" zróżnicowanych odstępach to jest coś źle.Musisz policzyć ile razy mignie długo następnie krótko itd. Edytowane 22 Stycznia 2013 przez agressor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wierny10 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 dobra powoli do celu dziś posprawdzałem instalacje kostki czujki itd... nic niezwykłego nie wykryłem oprócz kostek od regulatora napięcia a mianowicie jedna z nich była cała w oleju tak jakby ktoś zalał tą kostkę olejem druga w porządku (wyczyściłem i poskładałem z powrotem) . zmasowałem żółty przewód od ECU przekręciłem kluczyk zapaliły się kontrolki, FI po chwili zgasła i po jakiś dwóch sekundach znowu się zapaliła i już tak została. Odpaliłem moto na "ssaniu" odpalił od kopa na wszystkich garkach wszedł na 1,5tyś obr po wyłączeniu "ssania" spadł do 1 tyś obr podgazowałem go troszeczkę by sam utrzymał obroty po chwili zaczął przerywać nieznacznie obroty delikatnie zafalowały a po chwili już w ogóle zgasł na jednym cylindrze i chodził na 3. próba kilku odpaleń to samo już tylko na 3 garkach pracował. Metodą wody na kolektory ustaliłem że to 4 cylinder (znaczy nie był tak gorący jak pozostałe) jutro jeszcze raz sprawdze czy przestanie na tym samym garku pracować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agressor Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Ok, przejrzałem temat jeszcze raz zamontowałeś złe świece. Powinny być CR9EKPA.Wykosztuj się i zmień na NGK CR9EKPA (te świece mają dwie elektrody).Niby montuj je się zamiennie z EIX, ale EKPA są dedykowane w serwisówce.Koniecznie wymień świece. Ja miałem podobny problem i właśnie rozwiązaniembyły świece. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Sprawdziłeś luz zaworowy czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.