Skocz do zawartości

KX 125


damian3800
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam kupiłem wczoraj kx 125 z 1992r motorek odpala ale nie wkrenca się na obroty czysciłem i ustawiałem gaźnik zapłon i dalej nic nie daje poprawy sciagalem góre a tam wszystko ok kompresja też ma a i szczela z tłumika moze juz ktos taki przypadek miał ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świec to 5 nowych kupiłem jakieś odchyłki ma mocne raz pali od kopa nie raz na pycha a czasami wg nie łapie filtr powietrza właśnie nowy już założyłem a gaźnik to chyba z 50 razy czyściłem jeszcze się zastanawiam na świeca irydowa pomogła by ona coś ?? i wg nie chodzi na wysokich bez ssania tylko na wolnych a dalej sie dławi po odkręceniu lekko manetki grzałem go przez pół h i dalej to samo

Edytowane przez damian3800
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to na przyszłość opisz wszystko co robiłeś a nie jakieś szczątkowe informacje. Teraz temat wygląda tak, że paliwo może się za wolno nalewać do gaźnika i tutaj masz kranik do rozebrania albo masz źle ustawiony poziom paliwa (wg mnie zbyt niski) ewentualnie jeśli masz ssanie na zasadzie dodatkowej porcji powietrza to jest benzyny za dużo w gaźniku. Jeśli temperatura pracy nic nie zmienia to można przypuszczać, że tylko w paliwie leży problem.

Świeca irydowa raczej nic nie zmieni ale dobrze żebyś się upewnił jaką zaleca Kawasaki, bo wydaje mi się, że do crossów zawsze powinna być irydowa.

 

I a propos baboli. Panowie poprawna pisownia obowiązuje zawsze i wszędzie. "wg" = według, "wgl." = dziwny skrót myślowy dla "w ogóle"

@ Krzysiek - F I L T R, żyjemy w polsce tam nie ma "e"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słaba kompresja na tyle żeby nie wchodził na obroty teoretycznie powodowałaby, że silnik nigdy nie zaskoczyłby za pierwszym ale, że w mechanice nie ma "zawsze", "nigdy" i "na pewno" to można brać pod uwagę.

Mówiąc o poziomie paliwa miałem na myśli pływak a nie iglicę ale w ramach regulacji możesz coś przy niej pogrzebać i obejrzeć czy nie jest powycierana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

membrana cala tuleja jest nowa pierścień tez luzu nie ma . z tego co wiem to kx ma zrobione 3 zbiorniki na nowej tulei ale uszczelniacze na wale puściły i zostały wymienione i juz nie chodził tak jak powinien silnik robił mój znajomy mechanik i mówił ze na pewno jest dobrze złożony

Edytowane przez damian3800
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...