damian3800 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 witam kupiłem wczoraj kx 125 z 1992r motorek odpala ale nie wkrenca się na obroty czysciłem i ustawiałem gaźnik zapłon i dalej nic nie daje poprawy sciagalem góre a tam wszystko ok kompresja też ma a i szczela z tłumika moze juz ktos taki przypadek miał ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Lichota Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 góre i wszystko ok? napewno zawory są całe? dobrze wyregulowany gaźnik? filter powietrza wyczyść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Zawory wyleciały w fabryce :wink: Wstaw inną świecę, ta może puszczać iskrę bokiem. Smrody lubią zabijać te cacka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Sprawdz działanie zaworu wydechowego. Oczywiscie jak już wyeliminujesz świecę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian3800 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 (edytowane) świec to 5 nowych kupiłem jakieś odchyłki ma mocne raz pali od kopa nie raz na pycha a czasami wg nie łapie filtr powietrza właśnie nowy już założyłem a gaźnik to chyba z 50 razy czyściłem jeszcze się zastanawiam na świeca irydowa pomogła by ona coś ?? i wg nie chodzi na wysokich bez ssania tylko na wolnych a dalej sie dławi po odkręceniu lekko manetki grzałem go przez pół h i dalej to samo Edytowane 7 Grudnia 2012 przez damian3800 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 No to na przyszłość opisz wszystko co robiłeś a nie jakieś szczątkowe informacje. Teraz temat wygląda tak, że paliwo może się za wolno nalewać do gaźnika i tutaj masz kranik do rozebrania albo masz źle ustawiony poziom paliwa (wg mnie zbyt niski) ewentualnie jeśli masz ssanie na zasadzie dodatkowej porcji powietrza to jest benzyny za dużo w gaźniku. Jeśli temperatura pracy nic nie zmienia to można przypuszczać, że tylko w paliwie leży problem.Świeca irydowa raczej nic nie zmieni ale dobrze żebyś się upewnił jaką zaleca Kawasaki, bo wydaje mi się, że do crossów zawsze powinna być irydowa. I a propos baboli. Panowie poprawna pisownia obowiązuje zawsze i wszędzie. "wg" = według, "wgl." = dziwny skrót myślowy dla "w ogóle"@ Krzysiek - F I L T R, żyjemy w polsce tam nie ma "e" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Mi to jednak wygląda na słabą kompresje... Jaki luz na zamku pierścienia? Cylinder nie ma owalu? Zachowuje wymiar? Membrany całe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian3800 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 no dobrze jutro przeczyszcze kranik i przestawie iglice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Słaba kompresja na tyle żeby nie wchodził na obroty teoretycznie powodowałaby, że silnik nigdy nie zaskoczyłby za pierwszym ale, że w mechanice nie ma "zawsze", "nigdy" i "na pewno" to można brać pod uwagę.Mówiąc o poziomie paliwa miałem na myśli pływak a nie iglicę ale w ramach regulacji możesz coś przy niej pogrzebać i obejrzeć czy nie jest powycierana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian3800 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 (edytowane) membrana cala tuleja jest nowa pierścień tez luzu nie ma . z tego co wiem to kx ma zrobione 3 zbiorniki na nowej tulei ale uszczelniacze na wale puściły i zostały wymienione i juz nie chodził tak jak powinien silnik robił mój znajomy mechanik i mówił ze na pewno jest dobrze złożony Edytowane 7 Grudnia 2012 przez damian3800 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian3800 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 oddałem kx do mechanika i stwierdził że tuleja jest jajowata i gubił kompresje tera jest nabija nowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 (edytowane) I tak się kupuje motocykle w tym kraju.... Edytuj tytuł tematu z dopiskiem [ROZ] +1 punkt dla Rafaela za trafną diagnozę :) Edytowane 12 Grudnia 2012 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.