kermit88 Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Pora gs'a zmienić na coś mocniejszego/turystyczniejszego. Łażąc po komisach natknąłem się na TDM 900, na którą wcześniej nie zwracałem uwagi z racji mojego karłowatego wzrostu :) Tyle że TDMa różniła się tym od innych, że miała obniżone siedzienie, tu link do niej http://otomoto.pl/ya...0-M3398701.html . Po dopasowaniu się do niej stwierdziłem że dostaję do ziemi, na palcach bo na palcach ale dostaje, w sumie na gsie też dostaję na palcach ;)Tu rodzi się pytanie; czy taka obniżona kanapa nie utraci dużo na komforcie. Druga kwestia to z racji że siedzi się niżej to i do kierownicy mamy wyżej, czy przy dłuższych trasach nie będzie to odczuwalne? Jak już był wałowany taki temat to sorki, ale nie znalazłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Visuz Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Zetjohny z AfricaTwin forum robi obniżone kanapy dla krótkonóżkowców i sobie je chwalą.http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=10401&highlight=kanapaBardzo dużo zależy od ukształtowania pianki.Co do trzymania rączek te parę centymetrów wyżej nie sądzę, żeby była jakaś różnica. Ja mam podniesioną kierownicę i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Kiedyś w Bandicie żonie obniżyłem kanapę twierdziła, że komfort się nawet poprawił. U mnie kierownicę mam podniesioną i to też dla poprawy komfortu. Działaj, na pewno będzie lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pancur Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 pod koniec sezonu kolega sam pojechał po piance w siedzeniu hondy deauville.opalił, pokrył folią i założył tapicerkę.u szewca dołożył ok 1 cm do butów i założył dystans do mocowania kierownicy.zadowolony bo jest dużo lepiej. .. Cytuj https://www.facebook.com/Motocykleradom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shuy Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Wyższa kierownica poprawia komfort, ale obniża aerodynamikę. Skoro jednak jesteś niski to i tak dużego oporu nie stawiasz.Skrobanie siedzenia może powodować gniecenie w jajka więc lepiej się przymierz, a najlepiej poczekaj aż wpadnie Zbycho. Ma pięknie obniżoną Kawę więc pewnie najlepiej doradzi. Cytuj Szukam go Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Visuz Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Wyższa kierownica poprawia komfort... W granicach rozsądku oczywiście :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 (edytowane) Wyższa kierownica poprawia komfort, ale obniża aerodynamikę. Skoro jednak jesteś niski to i tak dużego oporu nie stawiasz.Skrobanie siedzenia może powodować gniecenie w jajka więc lepiej się przymierz, a najlepiej poczekaj aż wpadnie Zbycho. Ma pięknie obniżoną Kawę więc pewnie najlepiej doradzi. Czytam, nie widzę prośby o jakąkolwiek radę :laugh: .Aerodynamika raczej się nie pogorszy, siedzisz głębiej więc summa summarum masz łącznie z motocyklem mniejszą powierzchnię oporu.Wysokie siedzenie jest za to wygodniejsze. Mnie dokucza czasem, przy dłuższych trasach ugięcie nóg.Cieszę się natomiast faktem iż mam solidne oparcie o matkę ziemię.Bo podparcie końcami palców nie rozwiązuje sytuacji, wystarczy koleina, mały dołek, cokolwiek ... i zaczynają się schody.Wyższa kiera to raczej zaleta. Siedzisz wygodniej.Prowadzenie w zakrętach chyba nawet się poprawiło. Piszę chyba, bo by jednoznacznie stwierdzić należało by się przejechać w obu konfiguracjach. Aha ...Tankbag nie działa. Uciska brzuch, nie można się pochylać :icon_mrgreen: . Edytowane 30 Listopada 2012 przez Zbycho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kermit88 Opublikowano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Co do tego że ręce są wyżej, to miałe teorię taką, że trzymając ręce wyżej krew dochodzi do palców wolniej co z kolei powodowało by cierpnięcie rąk, no ale jak mowicie że wyżej znaczy wygodniej to fajnie. Na zwykej TDMie 850 faktycznie dostawałem czubkami palców, a w tej większą powierzchnią palców (w zasadzie pewniej się czułem jak na VFR czy bandicie). Co do kolein, nierówności itp, to jeżdżąc gsem mimo że też dostaję palcami to nie sprawiało mi to jakoś problemów, tyle że TDMa jest jest jakieś 40kg cięższa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Lekki sprzęt nawet jak się wychyli to wyprostujesz. Krowę 200 - 250 przechylisz o kilkanaście stopni i leci ...A TDMka z całym szacunkiem krową jest :laugh: :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kermit88 Opublikowano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Co racja to racja, tyle że wszystko co mocniejsze od gsa waży te 200-250, pomijając oczywiście R1 i tym podobne nadźwiękowe pojazdy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.