Kaamil Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Teraz tylko oponka, złożyć wszystko i czekać na dobrą pogodę.Łańcuch ogarnąłeś, bo chyba na zębatce 42 z tyłu to ten będzie za długi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bnuc Opublikowano 15 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Zamierzam kupić zębatkę 47 zębów i na jednym łańcuchu ogarnę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bnuc Opublikowano 16 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Finał: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Super robota, podoba mi sie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bnuc Opublikowano 16 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Dzięki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaamil Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 (edytowane) Wygląda fajowo ;)Już się Yamaszka nie może doczekać asfaltu. Edytowane 16 Marca 2013 przez Kaamil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Dzięki ;)Od początku wiedziałem że to dobrze wyjdzie, bo zabierałeś się za renowację tak jak nalezy to robić, a nie jakieś druciarstwo czy cięcie kosztów. Proponował bym nadal żeby temat podwiesić w cross/enduro i podpisać "Renowacja motocykla cross/enduro" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Również jestem za podwieszeniem tematu, bo nasz kolega forumowy położył wszystkich na łopatki swoim projektem odrestaurowania starej bestyjki :) Pieknie opisane, rysunki tech, zdjecia, ceny i tak ma być. Sprzęt pierwsza klasa, szkoda że dzieli nas cała Polszczyzna z miłą chęcią zleciał bym swoją Hanką na pokręcenie się wokół komina.Takich ludzi jak Ciebie Bnuc i Rafael to ze świecą szukać pozdro chłopaki ! Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bnuc Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Również jestem za podwieszeniem tematu, bo nasz kolega forumowy położył wszystkich na łopatki swoim projektem odrestaurowania starej bestyjki :)Pieknie opisane, rysunki tech, zdjecia, ceny i tak ma być.Sprzęt pierwsza klasa, szkoda że dzieli nas cała Polszczyzna z miłą chęcią zleciał bym swoją Hanką na pokręcenie się wokół komina.Takich ludzi jak Ciebie Bnuc i Rafael to ze świecą szukać pozdro chłopaki ! Ale trąci wazeliną :biggrin:.Dzięki - po to jest forum - niech też inni użytkownicy skorzystają i mają jakąś bazę do pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Chodzi oto ze większość na forach to cwaniaki wszystko wiedzący i nie dający nic sobie dopowiedzieć dlatego z wami zajebiscie sie rozmawia : ) Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bnuc Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Chodzi oto ze większość na forach to cwaniaki wszystko wiedzący i nie dający nic sobie dopowiedzieć dlatego z wami zajebiscie sie rozmawia : ) Spoko - jest dobrze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 (edytowane) Moje koła F2 już też mam gotowe.Jeśli chodzi o złożenie - tylne koło:Żeby koło było w osi - zmierzyłem na kole enduro odstęp tarczy od środka koła. Okazało się że tylną tarczę (od CB500) muszę wpuścić 5mm głębiej. Po wpuszczeniu koło było w osi a tarcza pasowała względem zacisku. Następnie zmierzyłem odstęp tarczy od zębatki. Zębatkę musiałem wpuścić ok 13mm głębiej. Samą zębatkę przetoczyłem do łańcucha 520. Nowe zębatki pod F2 ale łańcuch 520 można kupić w Larssonie - JT A1303-XX. Łożyska w moim wypadku pod oryginalną oś 25mm 6005 2RSH. Łożyska 3 - dwa na koło i na zbierak. W zbieraku wbiłem tuleję z kołnierzem, tak zrobione że nie ma szan się przemieszczać i o wymiarach pod łożysko. W zbieraku zostawiłem amortyzujące gumy - wbita tuleja pracuje na łożysku, było dość miejsca żeby nie łączyć zbieraka i koła na stałe. Tulejki na osi - od strony tarczy 8mm, pomiędzy zbierakiem a kołem 6,5mm, pomiędzy zbierakiem a wahaczem 3mm. Całość spasowana dosłownie na styk. Łańcuch DID VX2. W moim wypadku przy oponie 160 łańcuch nie będzie ocierał.Przednie koło:Łożyska - zostawiłem oryginalne - oś przy kołach enduro ma taką samą średnicę. Jedyne co to wziąłem oś od CBR1000F SC24 - odsunięcie z prawej strony nie pozwoliło zastosować ośki z enduro a ta oś z SC24 wymiarami nadawała się idealnie - koło dzięki niej było w osi, z lewej strony dałem tulejkę pod wymiar. Tarcza - 318mm z ST1100. Zwróćcie uwagę czy tarcza nie będzie wbijała się w zawieszenie - musiałem stoczyć koło 6mm żeby nie było tego problemu. Zacisk czterotłoczkowy z GSXF650. Przy doborze trzeba zwrócić uwagę na to czy nie będzie ocierał o felgę od wewnątrz, u mnie po wpuszczeniu tarczy o 6mm między zaciskiem a felgą jest niecałe 2mm przerwy (!) dlatego tez na zdjęciach widać że zacisk maksymalnie wypuściłem na zewnątrz. Ciekawe czy przy dużym wysunięciu tłoczków nie będą się one zapiekały...zobaczymy z czasem. Adapter - z nierdzewki 10mm, z wygody wycinałem plazmą CNC - 3 elementy sręcone z sobą 2x M8 i dodatkowo zespawane. Gdyby ktoś chciał robić z aluminium (nierdzewna niestety trochę waży) - stop PA9 najbardziej będzie się do tego nadawał. Pompa od Z750, przewód HEL w oplocie. Z prawej strony otwory na tarczę zaślepiłem imbusami. Trochę musiałem jeszcze przyszlifować osłonki na lagi aby całość się zmieściła.Co chcę jeszcze zrobić to spolerować adapter, znaleźć jakieś grzybkowe imbusy na zębatkę z tyłu bo te szpetnie wyglądają.Kosztorys:182,5 zł - koła (zebatka w komplecie)70 zł - tarcza tył320zł - tarcza przód79 zł - przewód hamulcowy114 zł - zacisk80 zł - pompa22,5 - łożyska SKF 600557 zł - oś SC24305zł - łańcuch20 zł - śruby, podkładki miedziane, etc50 zł - piaskarz140 zł - malarz50 zł - oponiarz50 zł + dwie flaszki - tokarzy trzech Edytowane 15 Kwietnia 2013 przez skalim1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bnuc Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Pięknie wyszło, szczegółowy opis i same konkrety - gratuluję :), takich ludzi na forum potrzeba.Teraz już tylko pogoda i ciepły asfalt :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skalim1 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 ...i akumulator :/ koła jeszcze nie testowane, niestety u mnie bez aku moto nie chodzi, zapewne przez pompę wtryskową. Przez zimę nie dbałem o aku i teraz mam tego skutki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adis3 Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 (edytowane) Witam!Mam w garażu Hondę CRM 125 i też przymierzam się do przeróbki na sm. Koło tylne od CBR 600 F3 udało mi się wyrwać za 100zł z tarczą. Szukam jeszcze tylko przedniego i postaram się zamieszczać zdjęcia i opis postępu prac... W przyszłym tyg. może zacznę przeróbkę :) Edytowane 20 Maja 2013 przez adis3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.