Skocz do zawartości

gsxr 1100 do oceny, ogłoszenie


Rekomendowane odpowiedzi

moderatorów proszę o nie przesuwanie do działu suzuki, sprawa dosc pilna a tam mało kto zaglada...

 

znalazłem 3 interesujace mnie ogłoszenia suzuki gsxr 1100.

 

 

warto sie pchac w cos takiego?

generalnie moto jezdziło by w weekendy i by było traktowane jako oldschoolowa maszyna, bez katowaniaa.

moze udało by się zarejestrowac jako zabytek?

 

 

najstarszy z roku 1986 i kosztuje 2900 niespodziewam sie duzo bo sprzet ma prawie 30 lat b

ez nalepek, w mono kolorze... troche pracy i by sie doprowadziło wyglad zewnetrzny zblizony do oryginału

sprzedawca nagrał filmik

http://www.youtube.com/watch?v=Hh3C8qa0EJk

http://allegro.pl/su...2774621313.html

 

 

 

 

1993 za 4500

chyba najbardziej zblizony do oryginału

http://otomoto.pl/su...0-M3443449.html

 

 

1994 za 3700

http://allegro.pl/su...2764279006.html

Edytowane przez DrPlama
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też kiedyś myślałem o takim :)

a może ten najdroższy ?

http://otomoto.pl/suzuki-gsx-r-okazja-zamiana-M3436264.html

wygląda zdecydowanie najlepiej

http://www.bikepics.com/members/modek/
w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`a

a być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życia

http://rpmauto.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GIXER%2520%25287%2529.jpg

 

to jest ostatni olejak kolego , produkowany do 1992r

te dwa powyzsze to sa juz wersjwe W czyli wodniaki

ten pierwszy - czeka cie masa pracy przy nim a przyjemnosc z jazdy raczej nikla . ma nieseryjne gazniki i diabli wiedza co jeszcze , szkoda ze nie odpalil go . czesci ciezko orginaslne dostac bo malutko tego zostalo ,

 

jesli jestes zainteresowany tym z fotki odezwij sie do mnie ;)

Edytowane przez kulka

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest ostatni olejak kolego , produkowany do 1992r

te dwa powyzsze to sa juz wersjwe W czyli wodniaki

ten pierwszy - czeka cie masa pracy przy nim a przyjemnosc z jazdy raczej nikla . ma nieseryjne gazniki i diabli wiedza co jeszcze , szkoda ze nie odpalil go . czesci ciezko orginaslne dostac bo malutko tego zostalo ,

 

 

mnie interesuje do roku 95

czyli rocznik 86 odpada.

 

 

czy silnik od bandita 1200 podejdzie do ramy z gsxr 1100 lub 750?

 

 

powiesz cos wiecej na temat posiadania 1100, z czym to się je.

Edytowane przez DrPlama
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od 93do konca byly wiodniaki

jesli chcesz wstawiac silnik z bandziora , nie wiem po co , to szukaj wersji 91-92

 

z czym to sie je?

z ostroznoscia i doswiadczeniem kolego

moto naprawde jedzie , dzieki masie nie czujesz jak jedzie , podobne odczucia jak na hayce czy zzerze . na lekkich sprzetach czuc ppredkosc -tu nie . i to czesto gubi niedoswiadzczonych kierowcow ,. silnik pancerny , osiagi nawet dzis ma satysfakcjonujace, nietuzinkowy , wiele egzemplarzy zgruzowano i dostac orginala to juz ze swieca

trafisz to dbaj .

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza oferta, ten niebieski. Kupa z wyglądu ale to już klasyk. Wyobraź sobie że za granicą za takie moto w b. dobrym stanie trzeba położyć równowartość 20 tys zł.

 

W sumie to wszystkie te co pokazałeś się zajefajne. Brałbym wszystkie. :biggrin: Bierz biało-niebieskiego, są przekozackie w tym malowaniu.

 

 

No właśnie, osiągi. Stary Gixxer potrafi zaskoczyć niejednego, kumatego kierowcę. Duży olejak jest mocny i szybki ale da się w miarę kontrolować, nie jest tak dziki jak wodne 750-tki. No ale jak odwiniesz ogień to radzę mocno się trzymać.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od 93do konca byly wiodniaki

jesli chcesz wstawiac silnik z bandziora , nie wiem po co , to szukaj wersji 91-92

 

 

chodzi mi o to ,ze wiekszosc z nich była katowana, gdyby padł silnik a oryginał 1100 byłby nie dostpeny to bym zastanowił sie nad włozeniem silnika od bandita 1200. takie zabezpieczenie na przyzłosc. zeby moto nie stało...

 

 

 

z czym to sie je?

z ostroznoscia i doswiadczeniem kolego

 

bardziej chodziło mi o utrzymanie i serwisowanie.

bo jakbym kupił to bym juz trzymał do zabytku a pozniej przekazałdzieciom, w sumie teraz kasa jak za skuter wiec sie sprzedawac nie opłaca

 

 

piszesz jak znajdziesz to trzymaj i dbaj a swojego sprzedaajesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojtam. Jak się silnik zesra to znajdziesz inny. Klamoty od B12 możesz poprzekładać żeby uzyskać inny power. A żeby uniknąć uszkodzenia silnika to trzeba go rozebrać i odświeżyć. Chociaż olejaki same z siebie są trwałe, uszkodzenia wynikają z niedbałości. Taki silnik lubi chlapnąć sobie oleju, jeśli nie będziesz kontrolował poziomu to możesz zabić silnik, w taki sposób często kończą żywot olejaki. Katowanie + brak minimalnej troski = tragedia. Wodne są bardziej podatne, mają zawory na płytkach i drobne zaniedbanie powoduje masakrę silnika. Głowicę w swoim możesz zdjąć, odnowić, dotrzeć, wyregulować i będzie git. Jak bardzo chcesz to możesz nawet tłoki i panewki włożyć nowe, trochę kosztów będzie ale silnik jak nowy. Lepiej teraz niż potem jak wał stanie czy strzeli z korby.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rocznik 91-92 jest rowniez na plytkach , mozna rownie dobrze zanabyc graty do niego albo jak sie zmieni silnik z b12 (tylko po co?) :biggrin: zalozyc mu walki i gazniki z gixa i bedzie miotla , moj poprzedni nie bral wogole oleju , inazuma rowniez , big tez nie chyba ze fest bloto zabawa to zdziebko dolalem . ten wzial troche ale jeszcze jest w fazie strojenia

fajne jest to ze czesci jakiekolwiek sa dostepne ogolnie czy nowe czy uzywane i sa stosunkowo nie drogie jak na nasze warunki . bardzo podatny na tuning, bez trudu zniesie i 200KM bez obawy ze sie cos rozleci , to jeszcze stara szkola projektowania motocykli , a jak sie na obroty wkreca to masakra :)

uklad korbowotlokowy dzieki drazonemu walowi (2.5KG) jest mega szybkoobrotowy a pprzy tym osadzony w mocnym korpusie wiec o wybuchy nie ma sie co martwic , zreszta nawety po wybuchu zyje co mozna obejzec na filmach

 

 

na koniec fajny film z fabryki

 

jednym slowem , motocykle , ktore sie kocha ;)

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam wersje jak ta niebieska wanna do kąpania niemowląt.

Częsci użwyane o dziwo dostępne u handlarzy z allegro ale ceny maja konkretne (tzn. takie jak pozostałych motocykli).

Ten niebieski ma orginalne gaźniki tylko założone stożki - zakup orginalnej puszki to żaden problem bo one nie ulegają uszkodzeniu podczas wypadków.

Co do malowania to wiadomo żeby zrobić na orginał jest kupa pracy a i tak orginałem nigdy nie będzie :sad: .

Mnie niestety zaczynają trapić wycieki z pod uszczelek(oprócz tej najważniejszej) - chyba zaczyna się ich biodegradacjia.

Mam problemy z pompą - tej zimy na 100% kupiej nową

regulatora orginalnego też już dawno nie mam.

Ogólnie sporo drobnostek ale, nie daje się i powoli wszystko ogarniam i jeżdże.

 

Co do silnika jak przeżył 26 lat i w dniu zakupu pracuje ok., to Tobie od weekendowej jazdy też się na pewno nie wysypie wystarczy zmieniać olej i regulować zawory.

 

Ja chociaż chciałbym teraz wolnoobrotowe V2 lubie swoje moto za silnik - szorstki, mocny, naprawde ciągnie już od 3 tyś obrotów i zawsze pięknie odpala :biggrin:

 

Edit:

jeszcze się pochwale że na 18 litrach udaje mi się czasami ponad 300 km walnąć :laugh:

Edytowane przez bonhart88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o wersjach chłodzonych wodą nie mogę powiedzieć jednego dobrego zdania;)

Właściwie to co Ty chcesz osiągnąć? Chcesz po prostu kupić tanią padlinę, za to mocną? Ten motocykl to ma być po co?

Na miłośnika modelu nie "wyglądasz", więc po co Ci te kłopoty?

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

koledzy ,chciałbym odnieśc się do kwesti 200 koni czy to w b12 czy też GSXR 1100.Nie ejst to takie proste gdyz ori sprzegła w tych sprzetach wytymują max jakies 170 koni .Później są problemy i trzeba przerabiać .Da sie to zrobići ludzie to robią.Koelga niedawno na turbinie w B12 na hamowni wyciagnłą ...284 konie .

Wersje W są duzo bardziej delikatne niz olejaki i tak naprawde nie ma co porównywać z modelami olejowymi szczególnie z lat 1991-1992 .

 

GIXER%2520%25287%2529.jpg

 

to jest ostatni olejak kolego , produkowany do 1992r

te dwa powyzsze to sa juz wersjwe W czyli wodniaki

ten pierwszy - czeka cie masa pracy przy nim a przyjemnosc z jazdy raczej nikla . ma nieseryjne gazniki i diabli wiedza co jeszcze , szkoda ze nie odpalil go . czesci ciezko orginaslne dostac bo malutko tego zostalo ,

 

jesli jestes zainteresowany tym z fotki odezwij sie do mnie ;)

 

ajajaja piękna sztuka,sliczna . Po malowaniu wnosze że 1991 rok .ładniejsze sątylko te malowane w tygrysa z 1992 .

 

rocznik 91-92 jest rowniez na plytkach , mozna rownie dobrze zanabyc graty do niego albo jak sie zmieni silnik z b12 (tylko po co?) :biggrin: zalozyc mu walki i gazniki z gixa i bedzie miotla ,

Po co ?By zyskać lepszy moment obrotowy oraz troche na pojemności i regulacje na sruby .

Co do wałków i gaxników z GSXR to ja właśnie zastosowałem ten myk plus kilka innych ulepszeń .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...