Skocz do zawartości

Rm 250 nie wchodzi na broty


Pawel Gutowski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

aha a moge sprawdzić to jakoś żeby na pewno wiedział ze to tarczki ?

 

a moge to sprawdzić jakoś ze na pewno to te tarczki ? Bo nie chce kasy wydawać na darmo :)

Możesz. Tarcze, przekładki i sprężyny mierzysz i porównujesz z danymi z serwisówki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa razy padło hasło serwisówka ale muszę się upewnić. Absolutnie nigdzie w całej serwisówce nie znalazłeś nic na temat wymiarów sprężyn sprzęgła ? Jeśli nie mylisz hasła serwisówka z hasłem instrukcja użytkowania vel owners manual to możesz uderzyć do ASO, sklepów internetowych ( Vesrah często ma wymiary swoich produktów rozpisane dość bogato) albo nawet poszukać czy już ktoś nie rozgrzebywał RM'y na innych forach stricte MX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

muszę trochę bardziej poszukać Ale myśle ze to bedą raczej te sprężynki bo jak dzwoniłem ostatnio do mechanika to mówił o sprężynkach ze od razu mocy nie przekłada na wał .

 

a jak by były to wytarte tarczki to sprzegło by sie chyba ślizgało nie? A blaszki to mają coś do tego że nie chce stawać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mierzyłem tarczki mają tak gdzieś 2.4 2.5

sprężynek nie moge z najść ile powinny mieć jutro zadzwonię do sklepu i spytam sie to mi powiedzą i wtedy zmierze swoje

 

ale chyba jak by były tarczki nie dobre to sprzegło by sie ślizgało nie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg tego co doczytałem to wysokość przekładek masz w normie (choć nie rozumiem pojęcia "gdzieś" i rozrzutu 0.1mm) ale na granicy serwisowej. Owszem gdyby przekładki były spalone lub zużyte to mogłoby się ślizgać ale po na siłę wymieniać ?

Na jakim oleju w krzyni jeździsz, bo mam wrażenie, że to wcale nie problem motocykla.

Edytowane przez Shinigami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprecyzuj ten motul. Po za tym coś ściemniasz, że nic nie znalazłeś, bo ja właśnie pobrałem serwisówkę do RM'y dla rocznika 91 akurat, bo nie wiem co tam masz i wielkimi tłustymi wołami stoi co następuje:

Drive plate thickness service limit 2.42mm

oraz

Clutch spring free lengh service limit 37.8mm

 

Ty się chłopie skoncentruj, bo do przyszłej zimy albo tego nie zrobisz albo wydasz 2x więcej szmalu niż jest to potrzebne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...