IZO Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 .. czy może buc to przyczyna... Sorry ale j*błem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pruszek Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 aha a moge sprawdzić to jakoś żeby na pewno wiedział ze to tarczki ? a moge to sprawdzić jakoś ze na pewno to te tarczki ? Bo nie chce kasy wydawać na darmo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Trzeba rozebrać sprzęgło i zmierzyć tarcze, ocenić stan przekładek i dokonać pomiarów sprężyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 aha a moge sprawdzić to jakoś żeby na pewno wiedział ze to tarczki ? a moge to sprawdzić jakoś ze na pewno to te tarczki ? Bo nie chce kasy wydawać na darmo :)Możesz. Tarcze, przekładki i sprężyny mierzysz i porównujesz z danymi z serwisówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pruszek Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 aha dzięki wielkie.A jak dokonać tych pomiarów sprężyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Wysokość zmierzyć suwmiarką. Wynik mniejszy niż w serwisówce oznacza sprężynę nadmiernie ściśniętą/zmiażdżoną pozbawioną swoich właściwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pruszek Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 ok dzięki tylko nigdzie nie moge znajść ile te sprężyny maja mieć wysokości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 9 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Dwa razy padło hasło serwisówka ale muszę się upewnić. Absolutnie nigdzie w całej serwisówce nie znalazłeś nic na temat wymiarów sprężyn sprzęgła ? Jeśli nie mylisz hasła serwisówka z hasłem instrukcja użytkowania vel owners manual to możesz uderzyć do ASO, sklepów internetowych ( Vesrah często ma wymiary swoich produktów rozpisane dość bogato) albo nawet poszukać czy już ktoś nie rozgrzebywał RM'y na innych forach stricte MX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pruszek Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 muszę trochę bardziej poszukać Ale myśle ze to bedą raczej te sprężynki bo jak dzwoniłem ostatnio do mechanika to mówił o sprężynkach ze od razu mocy nie przekłada na wał . a jak by były to wytarte tarczki to sprzegło by sie chyba ślizgało nie? A blaszki to mają coś do tego że nie chce stawać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Żeby Ci odpowiedzieć na pytanie i tak musisz sprawdzić co jest grane. Nie licz, że coś zdziałasz bez rozbierania i mierzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pruszek Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 mierzyłem tarczki mają tak gdzieś 2.4 2.5sprężynek nie moge z najść ile powinny mieć jutro zadzwonię do sklepu i spytam sie to mi powiedzą i wtedy zmierze swoje ale chyba jak by były tarczki nie dobre to sprzegło by sie ślizgało nie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 (edytowane) Wg tego co doczytałem to wysokość przekładek masz w normie (choć nie rozumiem pojęcia "gdzieś" i rozrzutu 0.1mm) ale na granicy serwisowej. Owszem gdyby przekładki były spalone lub zużyte to mogłoby się ślizgać ale po na siłę wymieniać ?Na jakim oleju w krzyni jeździsz, bo mam wrażenie, że to wcale nie problem motocykla. Edytowane 10 Lutego 2013 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pruszek Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 jeżdze na Motulu. To musi byc jeden taki sam problem bo od kąt go kupiłem tak jest to musi by jedna i ta sama. to musi być jedna i ta sama rzecz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Sprecyzuj ten motul. Po za tym coś ściemniasz, że nic nie znalazłeś, bo ja właśnie pobrałem serwisówkę do RM'y dla rocznika 91 akurat, bo nie wiem co tam masz i wielkimi tłustymi wołami stoi co następuje:Drive plate thickness service limit 2.42mmorazClutch spring free lengh service limit 37.8mm Ty się chłopie skoncentruj, bo do przyszłej zimy albo tego nie zrobisz albo wydasz 2x więcej szmalu niż jest to potrzebne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pruszek Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 ja wczoraj szukałem na serio a jak już sciągłeś to możesz powiedzieć ile muszą mieć te sprężynki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.