palik31 Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Witam.Tak jak w tytule,grają mi zawory.Czy wymiana popychaczy hydraulicznych załatwi sprawę czy lepiej rozebrać i zobaczyć jak to wygląda.Co może być jeszcze przyczyną? Widziałem na allegro regulowane laski popychaczy,połowę tańsze-może to zastosować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trufel Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 a spróbuj na początek zmienić olej lub zobacz ile go masz bo może masz go za mało i nie ma wystarczającego ciśnienia w układzie by napełnić regulatory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Wszystkie grają czy jeden?Na wolnych czy przy średnich obr. tez?Jaki przebieg? Który rok? Jaki olej? Jak jeden to pomysł z wymianą oleju i regulowanych lasek powinien sprawe załatwić jak więcej to trzeba kuknąc do lifterów i obudów lifterów. Jedno lub drugie lub obydwa mogą wymagać wymiany. Pompe oleju też wypadałoby sprawadzić.Osie rockersów też wypada oblukac. Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NATHAN Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 (edytowane) No właśnie, skoro o zaworach, to jak jest właściwie z ich regulacją, czy pewne roczniki miały mechanike a inne hydraulike ?Bo słyszałem różne rzeczy na ten temat.Na stronach np. malego jest napisane że regulacja zaworów w EVO 50 zł.Co by wskazywało po cenie że chyba nie jest to jakaś mega trudna robota, no i fakt że tylko 4 zawory w sumie.Dodam że moje EVO to 98 rok. Edytowane 5 Listopada 2012 przez NATHAN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Chodzi o regulację lasek popychaczy zapewne.Mega trudna nie jest, ale jakieś tam zasady trzeba znac... chociazby zalezy to od samych lasek popychaczy. Jest taka opcja aby EVO nie miało hydrauliki. Są to silniki race tune up. Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Ano, mogą być mechaniczne. A regulacja za 50zł to nie jest wielka sztuka, wszystko łatwo dostepne to i czasu mniej potrzeba czyli cena niska. W japsach kasuję 200 za taką (nie)przyjemność. Nie dość że pół dnia zabawy z dostępem to jeszcze 16 wentyli do zbadania, a jak któryś wymaga regulacji to w ogóle tragedia się robi bo większość jest na płytkach... Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 hydrauliczna regulacje zaworów hary stosuje już od pierwszego panheda czyli 48 roku do dziśregulowane laski montuje się jak ingerujemy w tuningowane głowice, cylindry i liftersy (reulatory hydrauliczne)skoro coś stuka to moze lifters padł i przepuszcza olej . moze łożysko się posypało na wałku . sprawdz czy masz regulowane laski , moze się któraś skręciła .oczywiście podstawa to ciśnienie oleju ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palik31 Opublikowano 6 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 a spróbuj na początek zmienić olej lub zobacz ile go masz bo może masz go za mało i nie ma wystarczającego ciśnienia w układzie by napełnić regulatory Olej zmieniłem,poziom też ok.Myślałem że się uspokoi ale dupa.A jakie ciśnienie powinno być? Wszystkie grają czy jeden?Na wolnych czy przy średnich obr. tez?Jaki przebieg? Który rok? Jaki olej? Jak jeden to pomysł z wymianą oleju i regulowanych lasek powinien sprawe załatwić jak więcej to trzeba kuknąc do lifterów i obudów lifterów. Jedno lub drugie lub obydwa mogą wymagać wymiany. Pompe oleju też wypadałoby sprawadzić.Osie rockersów też wypada oblukac. Dzięki dzięki.Jednak trzeba rozebrać i obadać sprawe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NATHAN Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 (edytowane) fisu,qurim,jery30 : dzięki wielkie Panowie :) :notworthy: Pytanie jeszcze tylko po czym poznajemy optycznie czy regulacja jest automatyczna czyli hydraulika czy też mechaniczna.Po regulowanych laskach ? Edytowane 6 Listopada 2012 przez NATHAN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Nie. Po tym, że jak reglujesz laskami luz to przez pewnien czas luz po 10 minutach znów się pojawia. :biggrin: :biggrin: :biggrin:A jak odkreciasz tak z 10 obrotów to liftery przestają być hydrauliczne. :biggrin: Spokojna Twoja rozczochrana- na 99,999% masz hydraulikę. :laugh: Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NATHAN Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 (edytowane) Hehe ok dzięki :biggrin: :biggrin: :biggrin: Edytowane 7 Listopada 2012 przez NATHAN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 fisu,qurim,jery30 : dzięki wielkie Panowie :) :notworthy:Pytanie jeszcze tylko po czym poznajemy optycznie czy regulacja jest automatyczna czyli hydraulika czy też mechaniczna.Po regulowanych laskach ? sciagasz tylko obudowe laski i juz widać czy regulowanasama regulacja nie jest skomplikowana , cylinder w suwie sprezania , nakrętkę kontrującą popuszczasz i skręcasz laske do uzyskania wyczówalnego minimalnego luzu , po czym rozkręcasz laske o 2,5 obrotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 jery30 - nie zawsze 2,5 obrotu. To zalezy od firmy która te laski zrobiła i od stanu układu olejenia. :)SE ma np 4 obroty o ile dobrze pamietam. Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 są różne praktyki w usa , jedni kręcą 2 obr. , inni nawet 4,5 , pewnie żeby zminimalizować ilość oleju w liftersie , czym mniej oleju tym mniej usiądzie , ale powstaje ryzyko ,że po dobrym nagrzaniu zawór przestanie się zamykać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 To nie sa rózne praktyki. To sa rózne skoki gwintu na laskach róznych producentów.Mam gdzieś nawet taka tabelkę wg producentów lasek:(threads per inch)Andrews- 28Andrews- 32Crane- 32Riviera Taper Lite- 40Jims pro lite- 24S&S - 32SE - 32Przepisałem kilka dla przykladu... Jims i Riviera to róznica prawie 100%. Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.