Dawid Janik Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Cześć, jestem tutaj nowy, i chciałbym spytać się jakie enduro na moim miejscu byście wybrali? Przedtem śmigałem na Suzuki DR 125.Planuję kupić DR 350 na wiosnę, albo DT 125 (Yamaha) co byście mi polecili? Na co zwracać uwagę przy kupnie? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Lichota Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 DR 350 za młodej nie kupisz za starszą troche wybulisz.. zresztą 30konne enduro przy tak dużej wadze to raczej nie to ; o DT kupisz napewno sporo młodszą niż DR w podbnych cenach.. w DT mniejsze ryzyko wpadnięcia na mine przy zakupie..Powiedz mi po jakich trasach latasz(czy są to polne dróżki czy np leśne lub podjazdy hopki itp) wtedy bardziej mógłbym dopomóc..Przy zakupie innego motoru patrzysz na co innego ; o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid Janik Opublikowano 31 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Spokojne enduro, polne drogi, czasem jakiś lasek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 1234567890 98760 milionów razy poruszany temat w co kupic co wybrać :D życzę miłej lektury Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virusi Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Ja wybrałem DR 350 i jestem jak narazie zadowolony, dałem 5k i dostałem do niej 7 opon. Pod koniec miesiąca idę z nią do mechanika wyregulować zawory bo je słychać i wyregulować gaźnik bo coś mi paliwa brała za dużo, ale zauważyłem później ze miała zasyfiony filtr powietrza więc może trochę przez to, ale zobaczymy później. Daje sobie spokojnie rade chociaż jest trochę ciężka i może to być dla niektórych problem przy podnoszeniu, ale akurat ja do słabych nie należę. :D a i mam ją dopiero od 2tygodni więc dużo jeszcze o niej nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid Janik Opublikowano 31 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 hehe, zawory i gaznik mozna wyregulować sobie samemu to nie takie trudne :) i nie płacisz za robociznę :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virusi Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 tak wiem ale raz ze czasu bardzo nie mam a dwa ze bardziej lubię jeździć niż robić :D chociaż takie zwykłe rzeczy to czasem lubie pogrzebać ;) i to jest mój pierwszy motor, bo wcześniej miałem tylko Simsona S51 :D zresztą nie wiem czy to jest tylko gaźnik jeśli chodzi o to moje spalanie ...;/ bo pali ponad 2x wiecej niż powinien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Lichota Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 jeśli nie jesteś zdecydowany jak narazie na te motorki to poczytaj sobie tą lekturke w postaci ''co wybrać,kupić'' jest tam tego sporo ale dowiesz sie a takich motocyklach dużo dużo więcej jak i również o innych.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid Janik Opublikowano 1 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 ok, dzięki za pomoc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 zresztą 30konne enduro przy tak dużej wadze to raczej nie to jak nie lubie za bardzo suzuki tak 350 wyczynowy N ważył 113kg na sucho czyli mniej niż xr400 i jak to jest dużo to ja wysiadam :D S z 95 roku waży suchy 119kg tyle co xr600 dla mnie szał szczególnie dla amatora, ja ciągle latam sprzętami z wagą na sucho w okolicach 120kg i nie narzekam na ciężar...... nawet SE czyli z e-startem waży 130kg ,,dry'' -dla mnie jeszcze akceptowalnie.... swoja droga nigdy nie interesowałem się ile waży dt125-według bikez 109 na sucho, ale aż nie chce się wierzyć to crm125 byłaby 10kg cięższa ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 1 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 DT 125R zalana po korek waży ok 120 kg. Mierzone na złomowej wadze. Więc sucha ok 110. W sumie patrząc na ten mtorek to powinienen być lżejszy. Najgorsze że ma cięzki przód i żeby podnościć przednie koło czy to przez rów, kłode itp trzeba zawsze użyć strzału ze sprzęgła. Nie wiem co w DT tyle waży wg mnie waga powinna być zbliżona do EXC. No ale pewnie ten stalowy bak, koła ,wahacz, mocowanie lampy wraz z reflektorem. Zegary linki, elektryka to prawie nic nie waży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Lichota Opublikowano 1 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 ale kolego chce Cię uświadomić że płyny w motocyklu to n ie tylko paliwo... jest jeszcze olej w silniku w lagach itd... exc to typowy endurak na którym latają na zawodach więc musi być lepiej przystosowany.. widać po zawieszeniu i wszystkim a zresztą patrz żę ewolucja idzie do przodu a exc produkuja do dzis lecz DT nie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 ile masz tego oleju w silniku ?? 1l ?? nawet chyba nie (w crm było 750ccm ) do tego może płyn chłodniczy z 2l max (też chyba nawet nie nie pamiętam już) no i olej w lagach to chyba z 500ccm ?? to daje maks 4kg ........... resztą patrz żę ewolucja idzie do przodu a exc produkuja do dzis lecz DT nie.. OdpowiedzCytujZg kolego produkuje się coś co zarabia a nie co jest dobre.......w dzisiejszych czasach producent zarabia na częściach więcej niż na nowych moto więc jak dt 125 ma być produkowana :D ?? moto które 2 lata opęka na wymianie klocków(które zreszta kosztują 30 zł ), może napędu ?? jak na tym zarobić ?? wypuściłbyś jako producent takie moto :D ?? bo ja nie ......... dlaczego wycofano się z produkcji 2T ?? ekologia ?? bzdura po prostu na 4T się więcej zarabia-droższe moto , droższy serwis, droższe części Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Lichota Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 no tak kolego to jest racja tylko uświadamiam niektórych z jakiego powodu kiepskie jest porównanie exc do Dt.Chodź ja i tak myślę że niektóre amarki powrócą wkońcu do 2t.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 2 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2012 Ale mi nie musisz tego uświadamiać bo ja mam oba motorki w garażu. A jeżdzę w sumie o wiele więcej na DT bo mi wystarcza. Z tą wagą chodziło mi o to że jak postawisz DT obok EXC i patrzysz tu i tu silniczek malukti, DT o wiele niższy i wydawało by się żę waga powinna być zbliżona, a tu DT jest o wiele cięższy.Ale powiem wam szczerze że DT, może i jest słaby ,może i ma kiepskie zawieszenie, może i ma kiepskie hamulce ale przy dobrym jeźdźcu naprawdę dużo potrafi. Mój biedny wysłużony DT wygląda jak siedem smutków ale technicznie jest w bardzo dobrym stanie. Nie raz był wyśmiewany przez kolegów na 600 lub wyczynowych 400 i wtedy musiał udowadniać co potrafi zdziałać, że da radę tam wjechać. Kupiony za małe pieniądze ten motocykl dał mi i wciąż daje tyle frajdy z jazdy że ciężko mi się z nim rozstać i chyba będzie miał u mnie dożywocie. Tak jak wspomniał michoa takich motocykli już nie produkują a szkoda. Teraz to się tylko liczy poweeeeer i to najlepiej w pomarańczowym wydaniu. Ale wam powiem radość po wjechaniu gdzieś DT gdzie cięzke i mocne 600 poległy - jest niezastąpiona. Myślę że DT jest przykładem motocykla którego prawie każdy posiadał, a kto miał to złego słowa o nim nie powie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.