PaulNewadomke Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Czesc nie wiem czy odpowiedni dzial , ale chyba bedzie dobry . Szukam Amorka skretu na tor . Ogolnie jezdzilem na starym hypepro na tym bardzo starym , mialem tez tego nowszego csc . Na ulice byly ok . Ale szukam coś na tor co się nie zagotuje . Myślę tutaj o wychodzeniu z każdego zakrętu na szimie . I nie wiem na co tutaj sie zdecydowac moze hyper pro RSC te progresywne ?? A swoja droga ma ktos moze jakies graty do rn12 na sprzedaż na tor ? Bo znajomy chce mi ja opchnąć w sumie stary motocykl juz ale ma tylko 11 tys najechane . Z czego on najechal 9 a dba o motor niesamowicie i zero kola czy katowania . W dodatku czesci widze ze sa tanie na allegro takze zastanawiam sie nad nim . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaulNewadomke Opublikowano 27 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 nie bo już tamtych nie mam poszły z moto . Jedynie jakiś mam obecnie od gixa standardowy na stanie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 (edytowane) Myślę tutaj o wychodzeniu z każdego zakrętu na szimieWłaśnie nie ma co się przejmować, tak powinno być, że kiera lata w zakręcie nawet o około 5 cm w każdą stronę, bo jadąc łapiesz naprzemiennie uślizgi tyłu, które kompensuje Ci kiera ustawiając się sama "na kontrze" (właśnie dlatego jak się usztywnisz, to odjeżdżasz ;) ). Szczególnie to jest odczuwalne na długich winklach, jak długo odkręcam - chyba wynika to z tego, że podłoże nigdy nie jest idealnie gładkie i jadąc na granicy przyczepności, nawet książkowo operując gazem przód i tył troszkę "pływa". Ps. Łukasz od zawiasów się ze mnie śmiał, jak mówiłem, że mi moto łapie lekką shimę jak lekko skręcam na płytowym odcinku toru w Białej Podlasce - ponoć nie ma czegoś takiego: shima występuje w bardzo określonych warunkach przy określonej prędkości i telepie kierą od ogranicznika do ogranicznika w szalonym tempie. Wszystko inne to zwykłe zachowanie motura, którym doświadczeni zawodnicy się totalnie nie przejmują :) Edytowane 27 Października 2012 przez Sherman Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Jaki by amotr nie był i tak co sezon nalezy robić serwis, a przynajmniej wymiane oleju. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaulNewadomke Opublikowano 27 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 nie no to wiadomka ze kiera będzie latać w ta i nazad . Chodzi mi to zęby jakoś ten amorek mimo sie nie przegrzał .Bo kiera bedzie non stop pracować i olej zagrzeje , jak amorek będzie cieki jak rurka od długopisu to za dużo oleju nie wejdzie . I szybko się nagrzeje . Chyba dobrze mowie .A i jeszcze dodam ze np widzialem ze amorki elektroniczne od hondy oryginalne potrafię wystrzelić po glebie takze nie wiem jak tam z akcesoryjnmi amorkami takimi plaskimi jest typu scots . Ale opcja nei przyjemna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaulNewadomke Opublikowano 27 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 ano mam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 (edytowane) To jest dobra rada, tylko gdzie ten serwis robić? Przepytałem już kilka zakładów, które robią zawieszenia lub nawet kompleksowo przygotowują motocykle na tor i nikt się nie podejmuje serwisu mojego amorka GPR. No właśnie, ja mogę polecić amorek GRP - zajebisty amor. Ma bardzo duży zakres regulacji, zresztą bardzo precyzyjnej (od razu czuć różnicę po przestawieniu o 1 - 2 poziomy). Do tego wygodny w mocowaniu.http://www.gprstabilizer.com/ Edytowane 27 Października 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 PTM tego nie zrobi. Pisząc o HyperPro masz na myśli http://www.ltdesigns.pl/ ? Bo tak czy siak też nie da rady. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 (edytowane) Yuby, ale ja mówię o moim konkretnym amorze GPR. Też myślałem, że to zwykła czynność (na tej samej zasadzie co wymiana oleju w lagach). Jak się okazuje, jest problem. Ale dzięki podpytam jeszcze tych, o których napisałeś. Edytowane 27 Października 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Sikor, a tu pytałeś? http://www.nagengast.pl/ W ostateczności można wysłać na Wyspy do tych Panów: http://www.k-tech.uk.com/ Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Sikor, a tu pytałeś? http://www.nagengast.pl/ Muszę przyznać, że nie widzę związku. Przyzwoitość nakazuje wymienić oliwę na świeżą, to nie tak, że coś w nim nie działa. Także za granicę nie będę tego słał - przesada. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Muszę przyznać, że nie widzę związku. No oni regenerują amortyzatory to może się podejmą zrobić serwis Twojego. Nie zaszkodzi zapytać. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NATALIA Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 OHLINS, HyperPro sa jak najbardziej dobrymi amortyzatorami skrętu. Jesli kierownica zachowuje sie zbyt nerwowo i za bardzo telepie na wyjsciach to podkręć regulacje ma większe tlumienie. Wtedy ciężej skrecasz, ale motocykl nie jest tak bardzo skłonny do shimmy. Ja jeżdżę na połowie skali regulacji zazwyczaj i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.