KonTrasT Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 Pytanie dot. tematu. Kto ma, użytkował, naparawiał lub z racji zawodu wie coś na temat silników 1,2 lub 1,4 TSI montowanych w skodach. Przymierzam się do kupna rapida ewentulanie octavii z którymś z tych dwóch silników. W necie naczytałem się sporo na temat ich awaryjności i dużych kosztów naprawy, co bardzo mnie zniechęca do kupna jakiegokolwiek samochodu skody. Natomiast niezaprzeczalnym jest oszczędność w spalaniu przez te motory. Czy, ktoś z forum mógłby podzielić się swoją opinią? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 Jeśli taki silnik to tylko nowy, bo w wiekszości padł piec poniżej 10kkm.Na gwarancji wymienia na nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KonTrasT Opublikowano 21 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 Jeśli taki silnik to tylko nowy, bo w wiekszości padł piec poniżej 10kkm.Na gwarancji wymienia na nowy.No, tak. Na gwarancji wymiana. A, co dalej. Po następnych 10k kolejna awaria?Czyli potwierdza się, że lepiej sobbie dać spokój z tymi silnikami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 Przecież możesz kupić Octavie z tradycyjnym silnikiem 1.4 16v lub 1.6 8v zamiast 1.2 TSi lub 1.4 TSI. Oszczędność w zużyciu paliwa w silnikach TSI to kwestia dyskusyjna. W teście Ibizy 1.4 16v 85KM i 1.2 TSI 85KM wyszło, że samochodu te palą tyle samo mimo zapewnień producenta, że silnik TSI będzie palić wyraźnie mniej. Silniki TSI i niskie spalanie to według mnie bujda na resorach podawana przez koncern VW. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fredo Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 Przecież możesz kupić Octavie z tradycyjnym silnikiem ...1.6 8v nie ma takiego silnika, jest 1.6 16Vale o tym już pisałem Pytanie dot. tematu. Kto ma, użytkował, naparawiał lub z racji zawodu wie coś na temat silników 1,2 lub 1,4 TSI montowanych w skodach. Przymierzam się do kupna rapida ewentulanie octavii z którymś z tych dwóch silników. W necie naczytałem się sporo na temat ich awaryjności i dużych kosztów naprawy, co bardzo mnie zniechęca do kupna jakiegokolwiek samochodu skody. Natomiast niezaprzeczalnym jest oszczędność w spalaniu przez te motory. Czy, ktoś z forum mógłby podzielić się swoją opinią? ze względu na normy emisji spalin, tendencja jest taka, że robi się małe silniki i dokłada turbosilnik 1.2 TSI w Polo to jeszcze rozumiem, ale 1.4 TSI w Passacie to nieporozumienieczy to są awaryjne silniki ? nie sądzępo prostu nie są poprawnie użytkowane,140-konny doładowany motor 1.4, to nie wolnossący 130-konny 2.0czyli jak w przypadku diesla, nie katować na zimnym, nie gasić od razu, pilnować oleju i będzie jeździła co do spalania to silnik doładowany zawsze będzie mniej palił niż wolnossący Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 Nie wiem co to znaczy zywotny, ale w firmie mamy golfa 1,4tsi i pomimo 110 tys jedynie przeglady i zadnych awarii. Ale faktem jest, ze nie jest katowany Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrPlama Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 bo na poczatku produkcji 1.2 miały wade dotyczaca rozrzadu. Pozniejsze modele zostały poprawione. bo na poczatku produkcji 1.2 miały wade dotyczaca rozrzadu. Pozniejsze modele zostały poprawione. nowa pctavia jest tez dostepna z silnikiem 1.4 16 bez turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fredo Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 te problemy z rozrządem w 1.2 dotyczyły silnika wolnossącego 3-cyl 1.2 TSI ma cztery cylindry, to zupełnie inny silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 21 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 jeździłem golfem VI 1,2 TSI, do jazdy miejskiej ok, na przeloty porażkaspalanie rzędu 7-9 litrów na 100km, żeby cokolwiek wyprzedzić to trzeba niestety wysoko kręcić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KonTrasT Opublikowano 22 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 Dzięki Wszystkim za informacje. Nadal jestem głupi i wiem, że decyzja należy jedynie do mnie. Szukam nowego samochodu do 60 tyś. z ubezpieczeniem.Przyjąłem sobie założenie, aby znaleźć auto w miarę rozsądnie spalające (na pewno nie 9 i powyżej), nie disel (robię mało km - drugi samochód i dwa motocykle). Natomiast mam sporą rozbieżność co do marki i segmentu. Biorę pod uwagę octavię i rapida z uwagi na ich cenę i rozmiary. Ale po wertowaniu internetu obawiam się silników TSI. Fajny bagażnik jest w hyundaiu IX20, ale o jeździe próbnej oceniam fatalne zawieszenie i spalanie powyżej 9 litrów (przy mojej naprawdę ekonomicnzej jeździe). Dużo dobrych opinii czytam o yarisie 1,33. Małoawaryjny i ekonomiczny w spalaniu, ale tutaj bagażnik i mmiejsca wewnątrz za dużo nie ma. Auris przegkracza budżet. Ponieważ samochód będzie jeździł w 95 procentach w zakorkowanym mieście (no, nie tak jak w Wawa), to powinien być ekonomiczny. Może macie jakieś propozycje? czy to są awaryjne silniki ? nie sądzępo prostu nie są poprawnie użytkowane, W tej sytuacji mógłbym kupić TSI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KonTrasT Opublikowano 26 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Nie będzie silnika TSI. Decyzja zapadła. Bedzie honda Civic IX generacji :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.