YAMAHAYZ123 Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 Witam musiałem tu napisać ten przypadek bo już mi się nim rzygać chce a sprawa wygada tak jakiś czas temu przyjechał do mnie znajomy żebym mu wymienił tłoka szlif cylindra płyny oleje wymienił i posprawdzał moto jest to yamaha tzr 50 2008r komarek ale przypadek specjalny uszczelki atheny po prostu syf nie pasują do głowicy itp co do tłoka to szkoda gadać 90 zł i to jeszcze na żeliwnym cylindrze są dwa szlify ten ostatni to 40,80 mm po szlifie i złożeniu góry silnika uszczelnieniu na masie bo profesjonalne uszczelki to za mało ;p zero wycieków czas na odpalenie moto pali ładnie chodzi równo ale po przejechaniu np 1 km tłok puchnie i tak jak by się zatarł blokuje koło i staje moto po 1 min odpala i jeździ normalnie n a wyższych biegach ciężko się wkręca a na luzie kreci po za obrotomierz i tutaj moje pytanie co do tego puchnięcia tłok złe spasowany za ciasno ? czy regulacja gaźnika jakieś sugestie rady ? dane servisowe z góry dzięki za odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 Jaka cena taki tłok. Piszesz coś o spasowaniu - jaki luz tam masz? (tłok-cylinder) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAMAHAYZ123 Opublikowano 21 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2012 luz był podany na pudełku z tłoka dokładnie nie wiem ile tam było 0.05 mm w tych granicach zwróciłem uwagę gościowi co robił szlifa na to a co do tych tłoków to nie ma innych w sklepie z 3 katalogów był tylko tłok OMP 40,80 mm to taka straszna padlina ? jutro bd czyścił gaźnik i regulował zobaczymy czy coś pomoże podobno już się coraz zadziej dzieje tak jak napisałem w temacie moze musi się dotrzeć padlina -.- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 OMP to szit, i bez znaczenia czy tu uszczelki czy tłoki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 Jeśli blokuje koło to nie ma cudów, regulacja nie pomoże. Jaką masz temperaturę silnika po tym kilometrze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.