gucio46 Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 Witam co bardziej polecacie jeśli chodzi o nakeda 600'mam do wyboru hornetke z 2006r lub gsr z tego samego rocznika motocykle sa w tej samej kasie więc jest dylemat stan techniczny również jest ok w jednym jak i drugim co myślicie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek PbS Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 Podrzuć linka do tego gsr to postaram się zerknąć na foty czy wszystko ok. Sprzęty są bardzo porównywalne, za hornetem przemawiają upsy z przodu , których gsr nie ma. Kwestia gustu co Ci się bardziej podoba i co jest w lepszym stanie technicznym. W gsr bez crash padow przy slizgu w wiekszości przypadków masz porysowaną ramę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 brałbym horneta, wydaje mi się, że jest bardziej zunifikowany z innymi modeli hondy niż gsr z innymi suzuki, łatwiej o klamoty, stalowa rama Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 A jakie masz doswiadczenie z motocyklami ? :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 KS - ale kolega nie pytał, czy będą dobre na pierwsze sprzęty ;)ma konkretny dylemat i chciałby poznać różnice pomiędzy tymi sprzętami a Ty znowu zbaczasz z tematu :) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 A hornet z 2006 to juz na upsach ale jeszcze sprzed liftu? To ma silnik z cbr f3. Nie żeby to był jakikolwiek minus ale rok wyżej był juz silnik z rr i pare ładnych kilogramów mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 KS - ale kolega nie pytał, czy będą dobre na pierwsze sprzęty ;)ma konkretny dylemat i chciałby poznać różnice pomiędzy tymi sprzętami a Ty znowu zbaczasz z tematu :) Taki lajf Hornet :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gucio46 Opublikowano 18 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 http://otomoto.pl/honda-hornet-hornet-cbf-fz6-gsf650-sv-gsr-M3427818.html tutaj aukcja tej hornetki gsr niestety nie ma jeszcze na aukcji ale jest tez ładnie utrzymany ;) znajomy mechanik lekko odradza hornetke twierdzi ze maja słabe ramy a przynajmniej wcześniejsze roczniki może coś już poprawiliPs.nie bedzie to mój pierwszy motocykl;) nie bedzie też najmocniejszym na jakim jeździłem więc spokojnie ;)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 to chyba gsr ma słabe ramy - zwłaszcza pierwsze roczniki :biggrin: Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gucio46 Opublikowano 18 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 tez mi się jakoś bardziej podoba ok dzięki za podpowiedzi podjadę to obejrzeć i dam znać co i jak a na co radzicie zwracać uwagę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek PbS Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 to chyba gsr ma słabe ramy - zwłaszcza pierwsze roczniki :biggrin:Wnosisz po tych kilku zdjęciach, które pojawiły się na jakimś włoskim forum? Nikomu tam nie pękła rama ot tak (jak np. w Kawach :D) , ale po solidnych dzwonach. Jak pęka to wzdłuż śrub na główce ramy, można to łatwo zweryfikować, wystarczy zrzucić parę plastików i widać czy nie ma "rysy" albo spawów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciu7 Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 (edytowane) NA twoim miejscu kupilbym gsr na czarnej ramie powyzej 2007roku. Mialem kilka takich motocykl na sprzedazi bardzo fajnie sie nimi jezdzilo. Wolabym takze gsr od fz6 wydaje sie byc baradziej elastyczny niz fz6. Fazer jest bardzo mulasty do 7tys obrotow. Poza tym gsr ma wtrysk, ciekawa jak dla mnie stylistyke, wyswietlacz biegow, kominy pod zadupkiem itd. Hornet 2005-2006 na ,,upsie'' jest juz troche archaiczny. Ramy w gsr same z siebie nie pekaja, motocykl musi byc po powaznym dzwonie zeby pekla Edytowane 24 Października 2012 przez pieciu7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejayslonio Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Kupiłeś? Co wybrałeś? Ja osobiście polecę GSRa. Prawdą jest (o czym wspomniano powyżej), że zawieszenie Horneta jest lepsze ale poza tym są to bardzo porównywalne sprzęty. GSR kosztuje ciut mniej niż Hornet, a przy okazji wygląda znacznie lepiej - chociaż to już kwestia gustu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jirki Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Witam. Chciałbym się dowiedzieć od forumowiczów zwłaszcza tych bardziej doświadczonych, jaki motocykl z podanych w temacie byłby najbardziej odpowiedni? Aktualnie jeżdżę Hondą Magną v45 '84 ale przymierzam się do zmiany motocykla więc myślałem tym razem o wygodnej szosówce.Bardzo bym chciał jakąś Vkę, ale na Ducati póki co mnie nie stać a suzuki SV wydaje mi się jakieś plastikowe strasznie (bez obrazy dla właścicieli, oprócz tego mega motocykl). Więc wybór padł na Hondę CB 900/600, Yamahę FZ6/1, Suzuki GSR. Wszędzie szukam jakiegoś porównania tych motocykli, ale nie mogę dowiedzieć się nic konkretnego, dlatego proszę o pomoc tutaj. Moje preferencje co do jazdy to 60% miasto 40% trasa. Generalnie dużo jeżdżę w trasy, więc przydało by się coś wygodnego oraz ekonomicznego. Chciałem brać coś koło "litra", aby mi silnik nie łapał zbyt wysokich obrotów. A także by był żwawy w mieście.interesuje mnie motocykl bez owiewek, typowy naked, ewentualnie z szybą w trasę. Może ktoś ma preferencje podobne do moich i zaskoczy mnie czymś innym?? Z góry dziękuję za odpowiedzi i wyrozumiałość, bo widziałem, że podobne tematy były wałkowane, ale nie znalazłem w nich odpowiedzi. Jeśli chodzi o budżet, to myślę, że 12-14 tys złotych mógłbym w stanie wydać.Pozdrawiam i czekam na głosy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 W tej kasie masz spory wybór.Standardowo zacznę od BANDITA 1200, INAZUMA 1200, najbardziej klasycznie XJR 1300 - wszystko są to sprzęty z piekielnym dołem, a do tego dające niesamowity fun z jazdy. No i nie słuchaj pierdół, że palą po 10l. Jak kręcisz do czerwonego, to może i owszem, ale po co kręcić tak wysoko, kiedy przy 5 tys obr ręce wyrywają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.