banan8 Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 witam,Z racji uszkodzonej przedniej zawiechy (uszkodzone lagi) w KLXie z roku '06, zastanawiam się czy z innych KLXów (KLX 300, 650 itd.) przednie zawieszenie podejdzie do w/w modelu?Może ktoś posiada informacje na ten temat?Do KLX 250 szukam i szukam używanego zawieszenia (nowe to koszt powalający) i niestety na naszym rynku wtórnym ciężko coś znaleźć. Najwięcej części jest do KLX650 i stąd się zastanawiam nad zawieszeniem. Wizualnie się zgadza ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Do klx*a 300r pasował zawias przedni od kx z 1994 do 250 też powinien pasować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 kolego jakby co to mam kompletny przód(lagi, półki, koło, hebel) z klx650r, na moje oko jest tam wszystko identycznie jak w starszych kx 250 tu masz stronkę, która pozowli po numerach porównac czy to te same częścihttp://www.kawasakipartshouse.com/home.aspx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Lichota Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 a jak ci sie uszkodziły te lagi hmm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan8 Opublikowano 11 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 a jak ci sie uszkodziły te lagi hmm?Jak się uszkodziły, hmm :) Oto krótka historia.Po kupnie moto (w tamtym roku) trochę z lewego laga ciekło. Motor był po glebie o czym wiedziałem, chociażby przez połamane zegary. Aczkolwiek zawieszenie wydawało się OK. Powodem cieknącego oleju nie jest uszkodzony simering itp, a mianowicie lekkie wgniecenie na ladze (ciężko zauważalne) jakieś 3cm pod simeringiem. Także każdy skok zawieszenia powodował pozostawanie oleju. Jeżeli chodzi o wybicie tego wgniecenia, ciężko znaleźć warsztat, który się podejmie. Nakładanie chromu na lagę i równanie bezsensu ze względu na koszt, a efekt zabiegu ciężko określić. Także zacząłem się zastanawiać nad kupnem używanej zawiechy, a cudownie byłoby znaleźć samą rurę :) stąd pytanie, czy z innego KLXa podejdzie, czy nie... Bo nowa w Kawasaki to koszt powalający... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan8 Opublikowano 25 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 tu masz stronkę, która pozowli po numerach porównac czy to te same częścihttp://www.kawasakip...e.com/home.aspxKurka, nie bardzo mogę ogarnąć numery części do danego modelu. Czym i jak się kierować? Szukać numerów z serwisówki klxa 250 oraz porównywać z serwisówkami z klx 650? może znasz jakiś inny wygodniejszy sposób? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan8 Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Kurka, nie bardzo mogę ogarnąć numery części do danego modelu. Czym i jak się kierować? Szukać numerów z serwisówki klxa 250 oraz porównywać z serwisówkami z klx 650? może znasz jakiś inny wygodniejszy sposób? Ok, wszystko ogarnięte. Teraz szukam odpowiedniej zawiechy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.