Saladin Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 (edytowane) Jak 5W30 to polecam olej Forda w 5l butli za mniej niż 100 zł na allegro. Mój Dodge 3.3 już ponad 4 lata śmiga na nim i wszystko jest OK. Olej po 10 tys km troszkę ciemniejszy ale nadal przeźroczysty. Samochód jeździ na nim 50 tys mil. ...Na forum piszą żeby lać 10w30 moparowski.Ogólnie to gdzie kupić te oleje? http://sklep.asu.pl/product_info.php?cPath=125_797&products_id=809853 Edytowane 3 Listopada 2012 przez Saladin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 (edytowane) kolego , moopara , zadnego innego , a kupisz u rafala 698-741-741 (www.asu.pl)powolaj sie na mnie ;) widze ze kolega zlionkowal sklep ;) Edytowane 3 Listopada 2012 przez kulka Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 3 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 Jak 5W30 to polecam olej Forda w 5l butli za mniej niż 100 zł na allegro. Mój Dodge 3.3 już ponad 4 lata śmiga na nim i wszystko jest OK. Olej po 10 tys km troszkę ciemniejszy ale nadal przeźroczysty. Samochód jeździ na nim 50 tys mil. http://sklep.asu.pl/...ducts_id=809853 Dzięki za info kolego , moopara , zadnego innego , a kupisz u rafala 698-741-741 (www.asu.pl)powolaj sie na mnie ;) widze ze kolega zlionkowal sklep ;) Zadzwonię po niedzieli i się dowiem co i jak.Dzięki za namiary. Muszę jeszcze sprawdzić tego allegrowicza bo ma dobre ceny : http://allegro.pl/chrysler-dodge-jeep-olej-mopar-10w30-orginal-i2725130390.html ... Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyygy Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Panowie podłącze się do tematu i podpytam o kilka rzeczy, proszę o odpowiedzi kolegów którzy jeżdżą jeździli i są w temacie. Zajarałem się strasznie tematem 4x4 off Road, jeździłem ostatnio patrolem 2.8 tym dłuższym. i mam wizję aby w niedługim czasie stać się posiadaczem i pomykać sam po lasach i łąkach :) interesuje mnie jazda jak na zdjęciach poniżej: Pomijam fakt iż patrol mi się spodobał ale: 1. szukam samochodu do przerobienia na takie trasy (wiem już jakie to koszta :) ) ale posłuży mi jako autko rodzinne przy okazji, wyjazd na wakacje itp. jestem gotów zakupić drugi komplet kół na taką okazję. 2. który z dostępnych na rynku maszyn sprawdzi się podobnie jak patrol i będzie mniej awaryjny oraz nie droższy w eksploatacji.3. Czy znacie jakieś zacne forum 4x4 które będzie kompendium wiedzy i pomoże mi poznać ludzi z podobną pasją.4. i czy znacie jakichś ludzi z okolic Łodzi którzy tym się zajmują.... z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HARPAGAN Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Ja osobiście do takiej zabawy wolałbym pajero II w wersji 3d ze względów na jego rozmiary, ale rodzinki do niego nie zapakujesz.Skoro piszesz, że wiesz jakie to koszty to napisz, a koledzy Ci podpowiedzą czy dobre masz rozeznanie w cenach.Z tego co mi wiadomo, jedno z najmniej awaryjnych aut to Toyota Land Cruiser.Jest forum 4x4 na którym wiedzą wszystko o każdym samochodzie. Cytuj Bogaci są fajni i w miarę uczciwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 www.rajdy4x4.plpowodzenia ;) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyygy Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 (edytowane) Więc informacje jakie udało się już zdobyć podaję poniżej jeżeli coś powinienem wiedzieć to chętnie słucham. za adres dziękuje :)1. patrol roczniki 1993-19972. opony 3.0003. podniesienie zawieszenia 3.0004. wciągarka 3.000-5.0005. samochodu nie liczę ale pewnie między 15.000 a 25.0006. jakieś oświetlenie i akumulator pewnie do 1.000-1.50007. zastanawiam się tylko jak na samą jazdę wpływają te rury pod drzwiami i stelaż na dachu? czy jeżeli kupię egzemplarz bez nich to montować bo............ Edytowane 9 Listopada 2012 przez zyygy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 kup sobie najpierw auto pojedz w lzejszy teren , nie sam potem sprubuj troche mocniej , i sam zdecydujesz co ci trza ;)a moze moje auto chcesz? Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyygy Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 kup sobie najpierw auto pojedz w lzejszy teren , nie sam potem sprubuj troche mocniej , i sam zdecydujesz co ci trza ;)a moze moje auto chcesz? Tak zanim kupię pojadę na kilka płatnych rajdów i wgryzę się w temat, to co jechałem to był extremum na 70 % i wiem mniej więcej co bym chciał robić, ale jak polatam różnymi samochodami to może coś się zmieni ale patrol jak narazie spełnia wszystkie moje potrzeby. Wywołałem jednak tą dyskusję po to by merytorycznie wybrać samochody do testowania a dopiero potem podjąć decyzję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Ziggy, posłuchaj co Kulka prawi.Pierw lekki teren. Możesz się zdziwić ... Trochę jednak trzeba się nauczyć.Ja trochę doświadczenia mam, natomiast jak jeździłem z zięciem to oczy zamykałem patrząc jak czołowo naciera na przeszkody :banghead: :icon_mrgreen: , a potem się dziwi że stoi, zderzak odpadł i w ogóle jest do dupy :icon_mrgreen: .Ważne, nawet w średni teren nie wjeżdżaj bez asekuracji. Może się okazać że najbliższy traktor jest w odległości kilku kilometrów i poza tym ma wolne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo667 Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 zajrzyj na 4x4off.pl a tam zakładka fora regionalne/ekipa łódzkaja jeżdżę samurajem i nie zamienił bym go na żaden inny pojazdlekki,zwinny,tam gdzie koleiny po 35 calach patrole i inne na mniejszych kołach niż 35 cali wiszą ja jadęfilmy które umieścił kulka to czysta propaganda :) znajdziesz wiele które pokazują coś przeciwnegosam objechałem wranglera samurajem :icon_mrgreen:i nie mówię tego dlatego że każdy chwali swoje, mam porównanie bo mam też gelende/mercedesa /i jak w ciężki teren to wybieram samurajasamemu radzę nie jeździć bo różnie bywapogadaj z ludźmi z ekipy łódzkiej na forum,myślę że ktoś cię weźmie na jakiś wypad to zobaczysz jaka to zabawa i czy ci pasujeja dwa tygodnie temu zaliczyłem rolkę i liżę rany ale zabawa była przednia :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 propaganda :) doobre :) ale fakt fakterm -samuraj daje rade nie mam do tego zadnych watpliwosci , to ze objezdza wiele aut to tez fakt , jedynie na wyprawowe auto sie nie nadaje i to tez jest fakt . a daje rade dlatego ze jest lekki , patrole czy gelendy ciezkie sa , topia sie tam gdzie samiec "przeplywa" -tani i mega zajebisty na poczatek zabawy a czesto pozostajacy tym wlasnie do blota tylko ;) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyygy Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Dzięki za info ale tak naprawdę jakie są zasadnicze różnice czy możecie opisać to w telegraficznym skrócie na jakie trasy i do jakiej zabawy nadają się autka typu samuraj a do jakiej np. patrole itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 (edytowane) tak sie nie da, chcialbys zeby ci napisaxc ze co? ze ten na polna a tamten na kaluze? a jak ci sie trafi polna z kaluzami?decydujacym tu jest kierowca a nie rodzaj auta :) jak kierownik do doopy to i gelende na asfalcie zakopie Edytowane 10 Listopada 2012 przez kulka Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyygy Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 tak sie nie da, chcialbys zeby ci napisaxc ze co? ze ten na polna a tamten na kaluze? a jak ci sie trafi polna z kaluzami?decydujacym tu jest kierowca a nie rodzaj auta :) jak kierownik do doopy to i gelende na asfalcie zakopie he he, dobre. Nie nie. ale są pewnie jakieś suche dane które pomogą naświetlić temat i tylko o to chodzi żebym mógł z czymś wystartować. faktycznie jak jeździłem patrolem to się strasznie kopał i to pewnie przez masę, Fakt że padało przez dwa dni i było strasznie ślisko ale czy samuraj by przeleciał jak po suchym? kiedy i w jakim terenie zaletą jest waga pojazdu, rodzaje napędu itd itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.