Skocz do zawartości

XJ600 z 1997- muli, szarpie, wibruje powyzej 7000rpm- HELP


Krzyhu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

cześć wszystkim

 

POMOCY :D

 

XJ600 z 97

 

objawy:

 

- do ok. 7 tysięcy ciągnie super (tzn. jak na XJ), powyżej- ledwo, ledwo (na 2 jeszcze w miarę, na 3 i 4 już wyraźnie czuć spadek mocy powyżej 7 tys, na 5 i 6 w ogóle nie chce iść powyżej ), szarpie, wpada w dziwne wibracje

- objaw nie jest ciągły- zazwyczaj pierwsze 20 minut jazdy jest ok, potem ZAZWYCZAJ zaczyna zamulać

- czasem (ale nie zawsze) wystarczy stanąć (ale bez gaszenia silnika, np. pod światłami) i na chwilę robi się dobrze, po czym ZAZWYCZAJ po chwili znowu kaszana

- czasem (ale również nie zawsze) wystarczy przez chwilę przytrzymać manetkę do oporu- szarpie, szarpie, po czym nagle cud i zaczyna ciągnąć (przez jakiś czas)

- jak odkręcam i motocykl bezskutecznie szarpie próbując się wkręcić powyżej 7 tys, to wystarczy zamknąc gaz do pozycji "naturalnej" dla obrotów okolo 6500 na danym biegu i zaczyna pracować normalnie

 

raz jeszcze powtarzam- do tych około 7 tysięcy na każdym biegu jest normalnie, powyżej- dupa

 

króćce ssące nowe, świece nowe, gażniki świeżo zsynchronizowane, zawory świezo wyregulowane, styki na cewkach przeczyszczone... skończyły się pomysły

 

miał ktoś kiedyś do czynienia z takimi objawami albo ma pomysł, gdzie szuka przyczyny?

będę wdzięczny za każdą podpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem w FZS1000, a właściwie mam bo jeszcze nie zlokalizowałem przyczyny. Z tą różnicą że u mnie czasem nie chciał jechać od 7 czasem od 10 tys nie były to zawsze te same obroty. Wymieniłem świece, TPS, sprawdzałem exup, filtr powietrza, pompe paliwa, odpowietrzenie baku, regulowałem zawory, gaźniki, elektryk sprawdzał co mógł w instalacji i bez skutku. Od jakiś 1200km motocykl jeździ bez problemu a ja wciąż nie wiem co było/jest przyczyną ;)

Jaki masz kolor świec?

www.bikepics.com/members/zawisza

 

Simson S51 > MZ ETZ150 > Kawasaki GPZ500s > Honda CBR600 F4 > Yamaha FZS 1000 Fazer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej paliwo za wolno napełnia gaźniki i po przekroczeniu pewnych obrotów brakuje benzyny. Zacząłbym od drożności kranika i odpowietrzenia baku.

 

Tomek - Czy to ta sama FZR która stała u jimiego ? Byłem tam krótko ale za chiny ludowe nie wiem co tam mogło być uwalone.

Edytowane przez Shinigami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cześć ponownie.

 

Po kilku kolejnych podejściach do motocykla okazało się, że pod latarnią jak zwykle jest najciemniej- mam dziury w dwóch membranach gaźnikowych.

 

No i teraz pytania :smile: czy ktoś może mi podpowiedzieć:

- gdzie kupić nowe membrany do 61-konnej XJ600 z 97 roku?

- czy to http://allegro.pl/me...2598309652.html po obcięciu tego białego szajsu podejdzie do motocykla jw.?

 

pozdro :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...