Krzyhu Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 cześć wszystkim POMOCY :D XJ600 z 97 objawy: - do ok. 7 tysięcy ciągnie super (tzn. jak na XJ), powyżej- ledwo, ledwo (na 2 jeszcze w miarę, na 3 i 4 już wyraźnie czuć spadek mocy powyżej 7 tys, na 5 i 6 w ogóle nie chce iść powyżej ), szarpie, wpada w dziwne wibracje- objaw nie jest ciągły- zazwyczaj pierwsze 20 minut jazdy jest ok, potem ZAZWYCZAJ zaczyna zamulać- czasem (ale nie zawsze) wystarczy stanąć (ale bez gaszenia silnika, np. pod światłami) i na chwilę robi się dobrze, po czym ZAZWYCZAJ po chwili znowu kaszana- czasem (ale również nie zawsze) wystarczy przez chwilę przytrzymać manetkę do oporu- szarpie, szarpie, po czym nagle cud i zaczyna ciągnąć (przez jakiś czas)- jak odkręcam i motocykl bezskutecznie szarpie próbując się wkręcić powyżej 7 tys, to wystarczy zamknąc gaz do pozycji "naturalnej" dla obrotów okolo 6500 na danym biegu i zaczyna pracować normalnie raz jeszcze powtarzam- do tych około 7 tysięcy na każdym biegu jest normalnie, powyżej- dupa króćce ssące nowe, świece nowe, gażniki świeżo zsynchronizowane, zawory świezo wyregulowane, styki na cewkach przeczyszczone... skończyły się pomysły miał ktoś kiedyś do czynienia z takimi objawami albo ma pomysł, gdzie szuka przyczyny? będę wdzięczny za każdą podpowiedź :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Membrany oraz luzy zaworowe do kontroli, ale stawiam na membrany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekx123 Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Miałem podobny problem w FZS1000, a właściwie mam bo jeszcze nie zlokalizowałem przyczyny. Z tą różnicą że u mnie czasem nie chciał jechać od 7 czasem od 10 tys nie były to zawsze te same obroty. Wymieniłem świece, TPS, sprawdzałem exup, filtr powietrza, pompe paliwa, odpowietrzenie baku, regulowałem zawory, gaźniki, elektryk sprawdzał co mógł w instalacji i bez skutku. Od jakiś 1200km motocykl jeździ bez problemu a ja wciąż nie wiem co było/jest przyczyną ;)Jaki masz kolor świec? Cytuj www.bikepics.com/members/zawisza Simson S51 > MZ ETZ150 > Kawasaki GPZ500s > Honda CBR600 F4 > Yamaha FZS 1000 Fazer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 (edytowane) Raczej paliwo za wolno napełnia gaźniki i po przekroczeniu pewnych obrotów brakuje benzyny. Zacząłbym od drożności kranika i odpowietrzenia baku. Tomek - Czy to ta sama FZR która stała u jimiego ? Byłem tam krótko ale za chiny ludowe nie wiem co tam mogło być uwalone. Edytowane 14 Września 2012 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekx123 Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Tak, to Fazer który stał u Jimiego :) Cytuj www.bikepics.com/members/zawisza Simson S51 > MZ ETZ150 > Kawasaki GPZ500s > Honda CBR600 F4 > Yamaha FZS 1000 Fazer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyhu Opublikowano 23 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Cześć ponownie. Po kilku kolejnych podejściach do motocykla okazało się, że pod latarnią jak zwykle jest najciemniej- mam dziury w dwóch membranach gaźnikowych. No i teraz pytania :smile: czy ktoś może mi podpowiedzieć:- gdzie kupić nowe membrany do 61-konnej XJ600 z 97 roku?- czy to http://allegro.pl/me...2598309652.html po obcięciu tego białego szajsu podejdzie do motocykla jw.? pozdro :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.