Skocz do zawartości

BUELL 1125R


Rekomendowane odpowiedzi

Witam . Pytanko do Maarpa czy jest mozliwosc kupienia u Ciebie crashy na rame ewentualnie jak sa to na silnik , i jaka cena za plug . Czy jest mozliwosc wysylki dziekuje z gory

 

Jeszcze jedna prozba telefon kom jest aktualny do Firmy DWA GARY bo nie da sie dodzwonic , nr byl brany ze strony internetowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to majla juz wysylam dzieki pozdrawiam

 

kolego maarp mam nadzieje ze mejla dostales i jakos sie dogadamy co do crashy a znalazlem takie na rame i mam zamir je kupic , i oczywiscie od Ciebie crashe tez . http://www.ebay.co.u...#ht_2723wt_1397

Edytowane przez dariap74
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja biore te na silnik crashe . Ale te na rame ( frame pucks ) tez beda . Marrp pytanko przy opaleniu 1125r przez pierwsze 5/8sek jakos taki czas , dodaje sam gazu obroty skacza az do 2 tys czasami ale po jakims czasie normuje sie wszystko i jest ok . Czy wina akumulatora moze to byc? czy poprostu tak ma byc, czy ze akumulator juz szlag trafia ?? Mam akumulator ten mocniejszy 14stka i czy jest taka potzeba zeby byl 20stka .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładam że to model 2008? Zazwyczaj dzieje się tak kiedy zmieni się coś w dolocie lub wydechu. U mnie też tak jest... Nie martw się. Jeśli nie wyświetla low battery lub nie pali się na stałe kontrolka ładowania to nie ma się czym martwić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje za info , mam ostatnie pytanko na deklu od oleju jest taka mala dziurka tak od spodu i wylatuje przez nia olej . Sa to nie wielkie ilosci ale leci mam sie bac juz . Tak rok produkcji to grudzien 2008 najechane 1700mil serwis przy 620mil i 2tyg temu przy 1600mil . Wiem powinien byc przy 6.000tys mil ale starszy pan ( pierwszy wlasciciel ) przez te 3lata zrobil tylko 1700mil i poprostu czas sie skonczyl , czesc i chwala mu za to bo to on placil nie ja jeszcze . Pytam bo serwis serwisem a wiesz jak jest .

Edytowane przez dariap74
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema Maarp , nastapily male zmiany ale crashe bede bral na pewno tylko mejbi przesunie sie zamowienie za ok 2tyg. Bylem u dilera i powiedzieli mi zeby uszczelnic ten moj wyciek to koszt samych czesci to 320 oczywiscie funtow i 120 robocizna , poniewaz s tloczek i oring i cos tam jeszcze jest do wymiany , a teraz sprzedaja to w komplecie . A ze motor byl juz wzywany do serwisu w sprawie tego wycieku i zle to zrobili to ich to nie obchodzi i dlatego teraz musze zaplacic. Wysle Ci na mejla diagram sprzegla i zaznaczone czesci kture sa juz zamowione i czy jak bym Ci wyslal moje czesci to moglbys ocenic czy one byly do wymiany .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co? Jak mi dasz te ponad 400 funtów to ja z chęcią przyjadę do UK, zrobię Ci to i przy okazji odwiedzę znajomych.

Powiem szczerze że koszt oringów to nie jest duża kwota, a robocizna też nie aż taka skomplikowana. Na Twoim miejscu kupił bym kratę piwa i zrobił to sam...

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...