SintexRF Opublikowano 12 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 (edytowane) która to kostka jest , wiem że są trzy , stojąc do maski po prawej stronie jest czujnik położenia przepustnicy , i są kolejne 2 . Sprawdze też jak wygląda sterownik . Jeśli jutro nie dojdę co jest to wystawie go jak stoi .Kupił golfa i się z nim buja Edytowane 12 Września 2012 przez SintexRF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 Trudno mi powiedzieć, bo do tej pory widziałem monowtryski FIATa a konkretnie ich plastikowe zabudowy który wszystko pięknie zasłaniają :) Podejrzewam, że do sprawdzenia masz taką 4 pinową wtyczkę http://www.mamauto.pl/galeria/krzysztof/2012-07-18/DSC_6810.jpg ale bez jakiegoś schematu czy danych serwisowych to zdziałasz najwyżej sprawdzenie napięć w ogóle ale bez konkretów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Brązowa na górze albo czarna jak Shini pokazał. Nie wiem, który wtrysk masz. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SintexRF Opublikowano 14 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 (edytowane) pierwszy od prawej masa , po lewej +5V a środkowe dwa albo nic albo 0,2 - 0,4 Dziś nie zdążyłem już więcej zrobić tylko to sprawdziłem . Jutro przyjedzie kolega , będziemy robili podmianki z jego do mojego . No i problem obrotów rozwiązany , teraz tylko zorientuję się czemu na benzynie nie pali .Monter miałeś rację :) , podmieniony monowtrysk był wadliwy , jednak ten od kolegi z samochodu okazał się sprawny. Pojadę jeszcze opieprz*ć kolesia co mi go odsprzedał , w najlepszym razie da mi inny . Dziękuje wszystkim i nie życzę podobnego problemu :) Edytowane 14 Września 2012 przez SintexRF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 No to super, powiem Ci, że trochę zbiłeś mnie z tropu bo akurat ten układ zasilania nie ma jakiś specjalnych zagadek gdy się uszkodzi.Ważne, że gada. Pozdrawiam. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 pompe paliwa sprawdzales? może wcześniej spalony bezpiecznik to był objaw zacierania się tej pompy a teraz umarła całkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 W poście numer jeden twierdzi, że pompa i przekaźnik sprawdzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SintexRF Opublikowano 14 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 pompe paliwa sprawdzales? może wcześniej spalony bezpiecznik to był objaw zacierania się tej pompy a teraz umarła całkiem. też tak myślałem , pompkę słychać jak się załącza a odpinając przewody paliwowe przy wtrysku ładnie podaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 To nadal nie gada silnik?Jak nie gada na benzynie to zapodaj mu ze strzykawy do gardzieli. Jak zagada to znaczy, że nie ma sterowania wtryskiem. Sprawdź to. Wtedy wędrówka po przewodach. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SintexRF Opublikowano 14 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Do pracy tyle na gazie już mogę dojechać , jednak wolałbym rozgrzać silnik na benzynie . Wtedy na tych obrotach nie dał bym rady nigdzie dojechać. Mam już schemat zasilania , tylko ja mam takie szczęście że jak się coś psuje to podwójnie . :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SintexRF Opublikowano 17 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 (edytowane) No więc , wykluczyliśmy przepustnicę . Co steruje silniczkiem krokowym ? mam 6 pinowy i dziś powróciły stare wysokie obroty , na początek dał sobie 2k później 3 -4 , wkurzyłem się zdjąłem kostkę i ustawiłem go ręcznie na te 1000 obr. . Świruje sygnał , ciekaw jestem czy tu również nie leży problem z chodzeniem na benzynie . Dla mnie to już w ogóle nie logiczne , po podmiance wtrysku było ok . po jego wymianie też . Postał 2 dni i to samo .. Edytowane 17 Września 2012 przez SintexRF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 ECU uchyla krokowca na ssaniu albo przy przyspieszaniu. Rozłącz akumulator na kilka minut. W prawdzie to prosty wtrysk ale czasami takie rzeczy pomagają a koszt zerowy. Potem trzeba będzie sprawdzić czujnik temp. chłodnicy i temp. dolotu ew. przepływkę zależy co tam występuje.Jeszcze tak głupio zapytam. Wyskakuje jakiś Check Engine ? P.S Cytat z USA "Actually my jetta doesnt have an IAC valve. I was able to fix the problem. I simply disconnected the battery cables and the touch both the cables together for about a minute then reconnected the battery" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SintexRF Opublikowano 17 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 rozłączyłem aku , niestety nie pomogło . Nic nie wyskakuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 To jeszcze dla pewności takiej fest. CHK Engine gaśnie oddzielnie czy razem z inną kontrolką ? Pytam, bo są spece co to podpinają kontrolkę pod inną i taka oto silnik robi się "bezproblemowy". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SintexRF Opublikowano 17 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 hehe sprawdzę to , ale wiem że diodkę od poduszek tak zrobił z ABS-em więc pewnie mnie to nie zaskoczy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.