Skocz do zawartości

Honda cx 500 czy warto ją kupić


rekrut88
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A co w nim takiego ciekawego? Ma jakieś nietypowe rozwiązania? Wał kardana jest też w Yamaha Virago.

No chyba że lubisz takie starsze motorki to kupuj - ma fajny widlasty silnik.

Edytowane przez samonek4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.sklepmotocyklowy.pl/pl/produkty,-1,8723,1,10,czesci-honda-cx-500.html

nie jest najgorzej. rekrucie - jak widzisz, mi zajęło to 2 minuty w google.

 

http://allegro.pl/listing.php/search?category=158&change_view=1&order=p&sg=0&string=cx+500

...a drugie dwie minuty... na allegro.

 

Gośka

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zdrowy CX pojeździ jeszcze długo, te sprzęty są bardzo trwałe. W UK były używane na kurierce a to tylko świadczy o ich niezawodności bo kurierzy byle czym nie jeżdżą. Ma jeździć i nigdy się nie psuć, nie wymagać zbyt wiele opieki i być ekonomiczne.

 

 

Jak chcesz to wiem gdzie znajdziesz bardzo fajnego CX w oryginalne, model Sport. Baaaaardzo zdrowy, w pełni sprawny, jeżdżący. Pali od strzału, pięknie pyrka z oryginalnych, zdrowych tłumików. W firmie w której pracuję mamy na salonie takie coś, ostatnio miała pełen serwis, od czasu do czasu jest przepalana.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cx 500 to super maszyna, miałem takowa wersje standart:) Sprzedałem i żałuje, tego charakterystycznego klangu i kołysania na wolnych obrotach nic nie zastapi, a ciekawe rozwiązania? np. to że skrzynia biegów jest z boku lub 4 zawory na cylinder, a jeszcze bezawaryjnośc:)A czesci? po co?to sie nie psuje:)Kupuj wersje custom, tego soft choppera, jest to chyba najładniejsza wersja, wada-mały bak, reszta ok, wersja standart ma duzy bak 17l co starcza na ponad 300km, za sprzetem poszukaj na zachodzie, kupisz taniej i nie skopane. Uwaga!niemieckie miały zdławione silniki na tłumikach i mniejsze gazniki, patrz na kolankach jest opisana moc silnika a zresztą to widac, w kolankach masz zaprasowane zwężki. jak kupujesz patrz tam gdzie pompa wodna jesli na silniku jest odbarwienie to cieknie, wymiana kompletu naprawczego jest troche kłopotliwa ale potem maszyna jezdzi koleny milion kilometrów bez awarii, czasem urywaja sie wiatraki i udeżaja w chłodnice, ale to drobiazg, silniki potrafia przejechac naprawde wiele bez remontów, producent z tego co pamiętam nie przewidział tłoków nadwymiarowych, bo sie nie zużywa, hihihi, Jak ktos potrzebuje mam cały silnik rozebrany w drebiezgi do zbycia.

 

A sporty sa nieładne, tak jak wersja Silver Wing sie to nazywa, całe zabudowane błeee

Edytowane przez granat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie stoi taka jak na foto, niewiele gorszy stan, lakier trochę spyziały i siedzonko do naprawy. Technicznie jest bajka, Wczoraj robiłem w niej hamulec przedni. Te same kolory nawet.

 

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2a/Honda_CX500_Sports_50PS_1985.jpg

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...