Alkad Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 no problem z głowy, Tzn ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 ja nic tam nic nieslysze :blink: z obdukcji wiem ze moja torowa 06r6 chodzi na srednim stanie oleju , jezdzi prawie bez plynu chlodiniczego , kreci sie non stop po 16ooo obr/min luzu zaworowego niesprawdzam i dalej odpala :huh: , ba nawet na 2gim biegu robi tzw" lekki porzod " czekam az panewki padna zeby sobie supersport silnik wzucic to bydle pasc niechce :banghead: , chyba kupie kawasaki bo sie idzie zanudzic :laugh: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 (edytowane) Mnie z kolei ciekawi ten olej. Czemu wlałeś pół-syntetyk? Kto Ci tak doradził? Jakiej lepkości masz tego Motula 5100? Nie jest przypadkiem tak, że na półsyntetyku (tym bardziej jak jest duża lepkość na zimno) jest gorsze smarowanie na zimno? Na pierwszym filmie w 1:10 coś faktycznie napier...a. Edytowane 1 Września 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 polsyntetyk silnika nie zabije, z pewnoscia 10w- a taki olej spokojnie sprawdza sie w temperaturach ujemnych, wiec to nie ten problem, a co do gorszego smarowania na zimno to norma zawsze i wszedzie, stad regula pelnego obciazenia silnika dopiero przy rozgrzanym silniku... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cwikol Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 no problem z głowy, dzięki za pomoc baba_zanetti Kolego, napisz może co był problemem, żeby ktoś mógł coś z tego tematu wynieść... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kososki Opublikowano 10 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 minęlo trochę czasu, ale co jest zabawne problem znowu wrócił Sam problem okazał się banalny. Poluzowała się śrubka od kolektora, kolega baba_zanetti dokręcił mi i hałas zniknął. Niestety dzisiaj jadąc bez słuchawek znowu słyszę to terkotanie, identyczne jak w zeszłym roku więc będę musiał odezwać się ponownie do baba_zanetti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.