Malykrata Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Witam wszystkich po przerwie :) dziś trafiło do mnie cudo jakim jest Honda cb 900 boldor z 1981 roku ,Problem stanowi to ze gdzieś podziała sie iskra , moto fajne, zadbane, a tu taka skucha , przegrzebalem forum ( żeby nie było) temat jest podobny ale rozwiązania brak , jutro powalczę z cewkami , modulami itp jednak każda podpowiedź miłe widziana i browarem bedzie nagradzana Dzięki i pozdrawiam lewą ręką Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 OKI200 są dwie sztuki i po pewnym czasie (ponad30lat) potrafią zapomnieć o produkcji iskry Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malykrata Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Czyli zacząć mam od cewek czy obstawic coc jeszcze ? Panowie . Działa , warczy , trąbi. Do pełni szczęścia brakuje ładowania i nie chce się wkrecac wyżej niż 6000-6500 , wina braku prądu ? Czy macie inne pomysły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 podaj więcej szczegółów - sprzęt długo stał ? Jak bateria, paliwo, stan połączeń elektr. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Czyli zacząć mam od cewek czy obstawic coc jeszcze ? Panowie . Działa , warczy , trąbi. Do pełni szczęścia brakuje ładowania i nie chce się wkrecac wyżej niż 6000-6500 , wina braku prądu ? Czy macie inne pomysły Nie ma wpływu , masz problem z zasilaniem czyli gaźniki lub przyspieszacz zapłonu Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malykrata Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Dzięki wielkie Sir Dudek, jak po drodze na Mazury zachaczysz o Łomże, zapraszam serdecznie , garaż i zimny browar czeka. Moto jutro doczeka sie synchronizacji i ma wpaść kolega elekryk postawić diagnozę na temat prądu . Jak ktoś jest zainteresowany maszyna jest na sprzedaż. Pozdrawiam lewą ręką . Paweł Do wymiany regulator napięcia, zamowilem juz ale cena ... Ja pier...... Oszaleli chyba . Jeszcze jedno mam pytanie . Jakie świece NGK czy Denso Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goliard Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Denso.Napisz coś więcej o moto, troszkę historii, stan obecny, czy prócz problemów prądowych jest coś jeszcze, jak silnik, cena itp. Zapraszam może na PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malykrata Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Moto jest na otomoto lub Allegro mój email [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadek55 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Witam wszystkich,trafiło mi się kupić w Wiedniu motocykl HONDA CB 900F z 1981roku przebieg 60tyś km w ,orginał w bardzo dobrym stanie,mam do was kilka pytań.1-wymiana oleju -jaki polecacie i ile wchodzi.2-jakie ma byc ładowanie akumulatora.bo mi jeżdząc na światłach rozładowuje akumulator.3-gdy uruchomie zimny silnik to na drugim cylindze przebiera jakby nie palił,dopiero po dłuższym chodzeniu zaskoczy,ale przy wyzszych obrotach strzela w tłumnik .Nadmienie jeszcze że wymieniłem swiece na irydowe,kable wysokiego napięcia,cewki są dobre.Co sugerujecie,wszystkie fachowe uwagi przyjmuje.Pozd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malykrata Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 serwisówka do ściągnięciahttp://www.hondaboldor.nl/ wymaga rejestracji 2 regulator napiecia lub uzwojenie alternatora3 u mnie zawsze zawory do regulacji , w jednym egzemplarzu trafiło mi sie odkrecenie przyscieszacza zaplonu , no i swiece jak zalozysz nówki trzeba moto przegonic z 30 km pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Olej, to zgodnie z zaleceniami, a jakiej firmy- to już osobiste preferencje, raczej nie ma firmy, która mogłaby sobie pozwolić na "antyreklamę" w dobie globalizacji...Napięcie na włączonych światłach nie powinno spadać 12,5 V, na wolnych obrotach, i moto musi podbijać do ok. 13,8- 14,2 V ( jeśli 15 i więcej uszkodzony regulator), sprawdzać należy tylko na sprawnym 100% pewnym akumulatorze, przy okablowaniu( w tym masy) pozbawionym śniedzi i nalotów...Można sprawdzić sam alternator( jeśli nie widać widocznych przełamań, spaleń uzwojenia, ale trzeba poświęcić 1-2, lub 3 żarówki reflektorowe, podpinasz bezpośrednio pod kable wychodzące z altka ( sprawdzać należy wszystkie fazy), na wolnych powinno już ostro świecić, lekkie dodanie gazu powinno rozjarzyć i potem na wyższych obrotach spalić żarówkę, jak nie spala, znaczy że altek do wymiany, lub regeneracji ( jak się nadaje)...Punkt trzeci obstawiam, na 70-80 % gaźniki- wymagają czyszczenia, ewentualnej regulacji i na koniec synchro...Z Nowego Sącza daleko do Piotrka Dudka, ale model ten i temu podobne zna chyba "na pamięć" łącznie z rozbiórką z zamkniętymi oczami heahahahaa..Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Z opisu wynika uszkodzenie uzwojenia wirnika alternatora.Gaźniki porządnie wyczyścić, wymienić zaworki paliwowe oraz membrany Air Cut a potem zrobić synchronizację. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadek55 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Witam Piotr Dudek,mam pytanko gdzie kupić do gażnika te zaworki oraz membrany Air Cut i jaki to koszt,i prośiłbym o linka jak zrobić synchronizacje gaznikow.Pozd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Zaworki i membrany kupisz w firmie Larsson Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadek55 Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Witaj ,nic mi to nie mówi,prosze o namiary na tą firme. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.