Patryk Petka Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 (edytowane) Witam mam problem taki jak w temacie. Wziąłem sie za naprawe cz mojego taty wymienilem wszystkie uszczelki w silniku simeringi walu, przegladnalem cała elektyke i wszystko jest tak jak ma byc, iskra jest, paliwo dostaja a tylko przekreci korba slychac ze chce zalapac ale nie zapali. Zauwazylem tez ze wylawa mi sie paliwo przez gaznik do filtra. prosze o szybka pomoc. Edytowane 16 Sierpnia 2012 przez Patryk Petka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volumax Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Sprawdź czy paliwo dochodzi :) Bak, Gażnik, kranik czyściłeś ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Petka Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Paliwo dochodzi wszystko jest wyczyszczone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Witam mam problem taki jak w temacie. Wziąłem sie za naprawe cz mojego taty wymienilem wszystkie uszczelki w silniku simeringi walu, przegladnalem cała elektyke i wszystko jest tak jak ma byc, iskra jest, paliwo dostaja a tylko przekreci korba slychac ze chce zalapac ale nie zapali. Zauwazylem tez ze wylawa mi sie paliwo przez gaznik do filtra. prosze o szybka pomoc.Jeśli było by wszystko OK to motocykl zapalił by od pierwszego kopa :excl: :banghead: A na poważnie to jeśli wycieka ci paliwo z gaźnika, to motocykla nie uruchomisz, bo albo będzie zalewało świece, albo do silnika nie dotrze właściwa mieszanka powietrzno-paliwowa. Prawdopodobnie przepuszczają ci zaworki paliwowe. Możliwe też, że pływaki toną i powodują wypływ benzyny. Sprawdź też dokładnie ustawienie zapłonu. W CZ 350 (zakładam, że to ten model, bo niestety nie napisałeś o jaki chodzi), ale też we wszystkich innych dwusuwach, na łatwość rozruchu bardzo duży wpływ mają: szczelina na przerywaczu (przerywaczach w 350-tce), stan i sprawność kondensatora, kąt wyprzedzenia zapłonu. Jeśli stan cylindrów jest zły (luzy i przedmuchy do karteru) to również nie będzie łatwo odpalić silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Petka Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 jest to CZ 350 TYP 472.6. Zaplon zostal ustawiony. platynki sa nowe i iskra jest taka zeby konia zabila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Już dostałeś poradę, z której należy skorzystać, wyciągaj gaźnik i całkowity serwis gaźnika. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xepher Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Jest jeszcze taka sprawa że dawniej przed postojem zalewano silnik olejem lub czymś innym. Może się okazać że w skrzyni ci zalega i bez przedmuchania nic nie zdziałasz. Sprawdź czy świece są mokre. Jest jeszcze coś takiego jak czoło wału, jeżeli jest nieszczelne to jest problem z odpaleniem zimnego silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Jest jeszcze coś takiego jak czoło wału, jeżeli jest nieszczelne to jest problem z odpaleniem zimnego silnika. To, że uprawiasz archeologię, wykopując stare posty i pisząc swoje nic nie wnoszące uwagi (zapewne tylko po to by nabijać licznik) to pryszcz.Ale to sformułowanie powyżej zupełnie mnie zaskoczyło. Jeśli możesz rozwiń tą część wypowiedzi, bo jak żyję nie słyszałem o " czole wału i jego nieszczelności". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xepher Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 (edytowane) To, że uprawiasz archeologię, wykopując stare posty i pisząc swoje nic nie wnoszące uwagi (zapewne tylko po to by nabijać licznik) to pryszcz.Ale to sformułowanie powyżej zupełnie mnie zaskoczyło. Jeśli możesz rozwiń tą część wypowiedzi, bo jak żyję nie słyszałem o " czole wału i jego nieszczelności". allegro.pl/listing/listing.php?string=czo%C5%82o+wa%C5%82u+jawaSilnik Jawy i CZ pracuje na odseparowanych skrzniach korbowych a czoło z labiryntem pełni rolę uszczelnienia. Jeżeli są przedmuchy silnik ma problem z zaciagnieciem mieszanki. Nie nabijam nikomu licznika, nie zwróciłem uwagi na daty. Nie jest moim zamiarem nabijanie nikomu statystyk bo nie po tu jestem. Przyzwyczaiłem się że jeżeli temat jest wysoko to jest świeży więc chciałem pomoc. Spokojnie, poprawie się. Edytowane 16 Lipca 2013 przez Xepher Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 No to jestem całkowicie zaskoczony. Ale pewnie to dla tego, że w życiu nie miałem JAWY/CZ 350 i żyłem w nieświadomości, że taka część jest tak właśnie nazywana. Ja nazwał bym ją po prostu jarzmem.OK dzięki za wyjaśnienia, ale patrz kiedy ktoś ostatni raz pisał w danym poście, bo po kilku latach twoje wyjaśnienia na pewno mu się nie przydadzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danmacz Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 czop - czołu nie równy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.