Mr.Nice Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Witam, od jakiegoś czasu zauważyłem że mój KTM kopci na niebiesko. Objawia się to tym że jak się normalnie jeździ nie widać dymu, problem jest gdy moto trochę popracuje na wolnych obrotach to zaczyna kopcić, szczegónie na zimnym silniku. Tak samo jak jadę gdzieś prawie bez gazu to jak później odwinę to zakopci, dużych ubytków oleju nie widać, co 2-3h jazdy sprawdzam i co 2 sprawdzenia dolewam 100ml. Jak jeździłem z kolegą to mówił że jak za mną jechał to czasem puszczał dymka, ale jak jeźdzę to szczegónie przy odwijaniu lubie patrzeć jakiego freza zostawiam :) i nie zauważyłem żeby dymił. Na co stawiacie ? Pierścienie ? A może uszczelniacze ? Moc ma piekielną, żadnych stuków puków nie słychać z silnika, pali też z pierwszego tylko to dymienie mnie denerwuje, ostatnio odpaliłem po 3 dniach to chwile ok 30sek nic a później jak dwósów na niebiesko zaczął dymi, rozgrzał się pogazowałem trochę i przestał. Co to może być ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 nie przegrzałeś go w ostatnim czasie ??to jest cywilny lc4 z zegarami czy SC bez niczego ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Jak dymi po dluzszym postoju to znaczy ze olej gromadzi sie w misce - pompa puszcza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Nice Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Jest to wersja Super Competition, przegrzać go nie przegrzałem bo jest lampka od wody i mi się nie zapaliła. Generalnie wygląda to tak że jak na wolnych obrotach chodzi to zaczyna kopcić, nawet jak polatam trochę, zgaszę go i za np. 15 min odpalę i stoii na stopce powiedzmy 5 min to zaczyna kopcić, jak jadę to nie kopci. Co to może być ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 zwróć uwagę czy podczas jazdy puszcza dymek na zejściu z obrotów - jeśli tak to uszczelniacze do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Nice Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Oczytałem się trochę na różnych stronach i wychodzi że albo to uszczelniacze albo pierścień olejowy, no bo co jeszcze może być nie tak ? Co może powodować dymienie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Nie znam dokladnie tego silnika KTM, ale podejrzewam ze ma sucha miske olejowa.Objawy ktor podajesz podchodza do niemoznosci wypompowania nadmiaru oleju z miski. Zuzycie pierscieni czy prowadnic / zaworow powodowalo by dymienie podczas jazdy.Ty natomiast podczas jazdy masz spokuj, a dymi ci na wolnych czy po kilkudniowym postoju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.