radzio88 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Nie potrzebuje innych mechaników, pytam się o porade czym to może być spowodowane,a nie jak sie naprawia motor. spręrzanie jest prawie jednakowe koło 10 barów na każdy cylinder a tak zapytam dla pewności, poziom paliwa ma być ok 3,5mm od krawędzi komory pływakowej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Radzio, no wygląda na to że wszystko z Twoim moto jest w porządku, sądząc po Twoich wpisach :). Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saladin Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 a) Nie potrzebuje innych mechaników, pytam się o porade czym to może być spowodowane,a nie jak sie naprawia motor.?? b) spręrzanie jest prawie jednakowe koło 10 barów na każdy cylinder...ad.a - przeczytaj to zdanie ponownie - samo sobie zaprzecza :)ad. b) - masz zaje...ty palec skoro potrafisz nim zmierzyć ciśnienie sprężania :notworthy: :icon_razz:Jeżeli świece są nowe i na wszystkich jest iskra, gaźniki są sprawne, wlane jest świeże paliwo to moto musi palić, jeżeli nie pali to poszukaj lepszego od siebie mechanika i się nie unoś.Co do zabezpieczenia, o którym wspomniałeś to jest coś takiego w FJ-tach co odcina dwa cylindry jak kończy się paliwo i trzeba przełączyć na rezerwę, jak przełączysz "pstryczek" to motocykl zaczyna normalnie pracować. Poza tym poszukaj forum FJ i FJR i tam popytaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.