Rulkasz Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Witam. Mam pewien problem gdyz znajduje sie w sytuacji w ktorej nie chcial bym podjac zbyt pochopnej decyzji. Otóż mam 17 lat 184cm wzrostu i 80kg wagi i przymiezam sie do kupna motocyklu. Na obecna chwile dysponuje kwota na kupno wr426f i YZF426 lecz nie wiem czy to bedzie dobry wybor gdyz zawsze mnie ciagnelo w strone CRF450x. Problem tkwi w tym ze na CRF musial bym czekac jeszcze jakies 3 miesiace(sprawy finansowe) a do cierpliwych nie naleze. Prosze o porade, ktora maszyna bedzie do mnie najlepiej pasowala i co zrobic w danej sytuacju, w gre wchodzi rowniez inny motor. :biggrin:Jest to moj pierwszy post na tym forum takze za usterki ktorych zapewnie sie nie ustrzegłem przepraszam. :excl: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Witam. Mam pewien problem gdyz znajduje sie w sytuacji w ktorej nie chcial bym podjac zbyt pochopnej decyzji. Otóż mam 17 lat 184cm wzrostu i 80kg wagi i przymiezam sie do kupna motocyklu. Na obecna chwile dysponuje kwota na kupno wr426f i YZF426 lecz nie wiem czy to bedzie dobry wybor gdyz zawsze mnie ciagnelo w strone CRF450x. Problem tkwi w tym ze na CRF musial bym czekac jeszcze jakies 3 miesiace(sprawy finansowe) a do cierpliwych nie naleze. Prosze o porade, ktora maszyna bedzie do mnie najlepiej pasowala i co zrobic w danej sytuacju, w gre wchodzi rowniez inny motor. :biggrin:Jest to moj pierwszy post na tym forum takze za usterki ktorych zapewnie sie nie ustrzegłem przepraszam. :excl:Czym wcześniej jeździłeś? Wiesz jakie są koszta utrzymania takih motocykli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rulkasz Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Wiem zdaje sobie z tego sprawe. Wczesniej jezdzilem troche po szosie Honda CBR 125 w wieku 15 lat. po roku przesiadlem sie na Honde cr 125 ale jak dla mnie to byla zbyt mala moc i chce rzucic sie na gleboka wode i przesiasc sie na wiekszy motocykl. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Wiem zdaje sobie z tego sprawe. Wczesniej jezdzilem troche po szosie Honda CBR 125 w wieku 15 lat. po roku przesiadlem sie na Honde cr 125 ale jak dla mnie to byla zbyt mala moc i chce rzucic sie na gleboka wode i przesiasc sie na wiekszy motocykl. ;)To musiałeś mieć zajeżdzoną tą Hondę, bo mi po 8 latach w terenie i przejściu przez kilkanaście motocykli terenowych, na 125 2T nie brakuje mocy jak tylko mam okazję się na niej przejechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 (edytowane) heh, kumpel dzis oddal crf 450 bardzo doinwestowanąza 4,8K, bo kartery mu pękły (naprawione dosc dobrze) i miał jej dość, tyle ze ty z takim doswiadczeniem nie ogarniesz nawet crossowej 250 4T, a 450 tka mogla by ci zrobic kuku Edytowane 5 Sierpnia 2012 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rulkasz Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 ja jestem zdania ze do odwaznych swiat nalezy i nie boje sie dosiasc maszyny o wiekszej mocy niz dotychczas. pozatym to ja bede tym jezdzil i najwyzej ja zrobei sobie "kuku". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 (edytowane) kolego, po co więc pytasz, skoro wiesz lepiej? zeby takie moto wykorzystac trzeba dobrego kierownika z długim stażem, 450 jest bardzo narwane, trzeba do tego silnej ręki, za duzo gazu chopce i moto ląduje na tobie, tak samo przy lądowaniu, a wkręca się w ułamku sekundy, zeby tym endurowac w ceizszym terenie trzeba naprawdę miec pojęcie, a i tak nie wykorzystasz 2/3 mocy, no chyba ze szczytem ambicji jest dzidowaine po sciernisku, wtedy nawet 500 2T nie wystarczy ps. jeśli myślisz ze mając mocne moto będziesz szybki to zapraszam kiedys w niedzielę do nas na tor jak juz kupisz te 450, daleko nie masz, ok 40km do Stanisławki w stronę Kazimierza, kumpel lata na cr 125, zobaczysz wtedy czy jest to szybkie czy nie :biggrin: Edytowane 6 Sierpnia 2012 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 ja jestem zdania ze do odwaznych swiat nalezy i nie boje sie dosiasc maszyny o wiekszej mocy niz dotychczas. pozatym to ja bede tym jezdzil i najwyzej ja zrobei sobie "kuku".Teraz głośno ćwierkasz a pozamiat Cię 450 kilka razy, wyglebisz i sprzedasz motor bo się przestraszysz. Chłopie takie maszyny o ile stracza im przełożenia lecą do setki w lekko ponad 4 sekundy, nawet się nie zorientujesz co sie dzieje i będziesz lezał. No i tak jak mówiłem kilka tysięcy w sezonie na utrzymanie. dodam od razu że koszt ubrań i ochraniaczy na początek to na pewno 2-3 tysiące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 (edytowane) Nie przesadzajcie, trochę trenningu i opanuje nawet YZF, zreszta to 4T nie 2T. Do tego wrf i crfx to endura, wiec łagodne sprzety. na jego wagę wrf to i tak szału nie zrobi. Chcesz jeździć w terenie bierz wrf czy crx, z tym, że ja i tak poleciłbym europejskie pojazdy do enduro, chcesz jeździć na torze mx to YZF, proste przecież. W terenie na YZF mogą ci plomby z zębów powypadywac. Martwi mnie tylko "dysponuję kwotą" - a kwota do wylożenia zaraz po kupnie jest? na dzień dobry po kupnie używanego motórka 1-5 kzł Edytowane 21 Sierpnia 2012 przez bully Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Nie przesadzajcie, trochę trenningu i opanuje nawet YZF, zreszta to 4T nie 2T. Do tego wrf i crfx to endura, wiec łagodne sprzety. na jego wagę wrf to i tak szału nie zrobi. Chcesz jeździć w terenie bierz wrf czy crx, z tym, że ja i tak poleciłbym europejskie pojazdy do enduro, chcesz jeździć na torze mx to YZF, proste przecież. W terenie na YZF mogą ci plomby z zębów powypadywac. Martwi mnie tylko "dysponuję kwotą" - a kwota do wylożenia zaraz po kupnie jest? na dzień dobry po kupnie używanego motórka 1-5 kzłCRF-X jedzie praktycznie jak crossówka, bo jezdziłem zmieniając się z WR więc wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 (edytowane) CRF-X jedzie praktycznie jak crossówka, bo jezdziłem zmieniając się z WR więc wiem. Które bo na pewno nie seria Edytowane 21 Sierpnia 2012 przez Patryk_mx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Jezdziłem CRF-X 450 na zmianę z WR450F, CRF miałą tylko wydech akrapa i raczej ( nie jestem pewnien na 100%) nic wiecej. WR był przy tym mulasty, a X miał charakterystykę prawie jak YZF, no i zawias sporo bardziej podobny do crossówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.