jurk Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 Witam!Nie wiem jaki rocznik wybrać,wiem,że od 2008 jest zupełnie nowym modelem,ale podobno z zaworami jest więcej roboty,bo są tytanowe i trudniejsza jest regulacja.Od którego roku wprowadzono regulacje płytkami i tytanowe zawory? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 Najlepsze modele 450 i 525 są z 2007 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 Jeśli chodzi o 450 exc to modele od 2008 mają dwa zawory tytanowe(ssące) i dwa stalowe(wydechy), od tego modelu regulacja luzu zaworowego jest za pomocą płytek. Silnik RFS produkowany do 2007 roku w modelu 450 exc ma wszystkie zawory stalowe a regulacja jest na śrubkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurk Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 Dzięki za konkretną odpowiedź,a czy rocznik 2007 ma inne zawieszenie niż exc z roczników 2004-2006.Bo na zdjęciach widać inny wahacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 Ma inny zawias, inny wahacz i jeszcze kilka rzeczy by się znalazło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
L0rdGrax Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Jeśli chodzi o 450 exc to modele od 2008 mają dwa zawory tytanowe(ssące) i dwa stalowe(wydechy), od tego modelu regulacja luzu zaworowego jest za pomocą płytek. Silnik RFS produkowany do 2007 roku w modelu 450 exc ma wszystkie zawory stalowe a regulacja jest na śrubkach. Silniki RFS od 2003 mają już dwa zawory tytanowe i według mnie są to chyba najbardziej idiotoodporne śilniki KTM-a. Amator na prawde musi się mocno postarać i dobrze zaniedbać maszynę, aby odmówiła posłuszeństwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Silniki RFS od 2003 mają już dwa zawory tytanowe i według mnie są to chyba najbardziej idiotoodporne śilniki KTM-a. Amator na prawde musi się mocno postarać i dobrze zaniedbać maszynę, aby odmówiła posłuszeństwa.Silniki RFS tylko i wyłącznie 450 SX miały tytany, cała reszta jest na stalowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
L0rdGrax Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Jak szukałem info w necie to też tak wyczytałem, ale rozbierałem 3 EXC i w każdym były tytany po jednej stronie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 (edytowane) Nie ma takiej opcji żeby modele exc do roku 2007 włącznie miały tytany. Albo ktoś wymieniał stalówki na tytany( bezsens) albo robiłeś przerobione 450sx na exc. Z tego co pamiętam to tytany były na stożkowych sprężynach, oczywiście w oryginale. Edytowane 13 Sierpnia 2012 przez major000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Na bank RFS w EXC ma stalówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.