Skocz do zawartości

Kawa GPZ 500 (94r)


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...

Witam ponownie!

 

Przyczyną nie wkręcania się na obroty były wypalone gniazda zaworowe. Nowa głowica rozwiazała problem choć nie do końca.

Na postoju teraz wkręca się do 11,5tys i brak odcięcia. Druga sprawa to, to że przy 120-140km/h przy dodaniu gazu nie idzie dalej, jakby zaczął się dławić.

Mechanik mówił że coś może być jeszcze ze sprzęgłem, bo "dziwnie chodzi" tak powiedział, albo ze skrzynią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego były prośby o kompresję. Nie pilnowane luzy zaworowe w kawie często kończą się wypalonymi gniazdami. Gaźniory były regulowane do nowej głowicy ? Musisz tutaj od nowa pogrzebać, bo teraz silnik ma inne wymagania.

Sprzęgło może Ci się ślizgać ale to objawiałoby się raczej wejściem na obroty bez przyspieszania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...