Bad_Soldier Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Witam opisze bardzo dziwny problem a mianowicie . Tylko podczas jazdy kapie z układu chłodzenia przy pompie wody przy dolnym wężu łączącym na samej końcówce za opaską zaciskową niby proste ale nie potrafię tego usunąć ciągle kapieco zrobiłem aby to usunąć :Skróciłem odrobinę waż aby wyeliminować ryzyko że może być gdzieś pęknięty na końcówce :wyczyściłem delikatnie papierem ściernym 800 setka wszelkie naloty i nagary na aluminiowej złączu pompy wodyzakładałem rożne opaski zaciskowe szerszą , węższą , oryginalną nic nie pomogłoobieg wody w układzie jest sprawdzałem pompa pracujedo uszkodzenia doszło nagle i nie chce przestać cieknąć a kapie tylko gdzy silnik chodzi podczas postoju może stać cały tydzień i ani kropli nie uroni a gdy pochodzi silnik jakieś 30-60 sekund zaczyna delikatnie po jednej kropelce kapać Zastanawiam sie czy może klejem zakleić ponieważ nie mam już innych pomysłów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 A jesteś pewien, że problem nie jest gdzieś wyżej a chłodziwo tylko się zbiera na dole i tworzy krople ? U mnie przez jakiś czas kapało z okolic termostatu (górna prawa strona moto) a kapało obok pompy (dolna lewa strona moto). W czasie jazdy Ci kapie, bo tworzy się ciśnienie w układzie chłodzenia i niestety znalazło sobie bonusowe ujście. Jest jeszcze opcja, że korek chłodnicy się zacina i masz zbyt wysokie ciśnienie w układzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bad_Soldier Opublikowano 27 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 w sumie ... muszę sprawdzić ale ciśnienie jest spore zawsze robi pssss sprawdzę te pomysły jak by ktoś cos jeszcze miał to chętnie proszę o pomoc ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Prawdopodobnie pompa do wymiany...jak uszczelnienie puści to tak może to wyglądać.. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 ale powinno kapać z otworka na/obok pompy, obadaj dokładnie pompę i jej okolice powinny być jakieś ślady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 albo waz do wymiany , stary sparcialy i puszcza na zlaczu Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin7888 Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 A może wąż jest pęknięty ale tylko po wewnętrznej stronie z wierzchu będzie wyglądać ok miałem taki przypadek w aucie też pokapywało w czasie pracy silnika skróciłem i nic dopiero wymiana węża pomogła szkoda tylko ze w trasie mi się to wysypało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.