Skocz do zawartości

marcin7888

Forumowicze
  • Postów

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    honda xl500r & shl
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    hajnówka

Osiągnięcia marcin7888

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Z tego co mi wiadomo to przy przewijaniu cewek ważne jest to by zastosować taki sam drut i taką samą ilość zwoji bo inaczej dupa raczej,a po za tym to zawsze można wysłać maila do tego co przewija i zapytać,na pewno nie zaszkodzi a nawet może pomóc :crossy:
  2. A nie będzie czasem tak że grubszy przewód zmieni parametry cewki np;prąd będzie większy i będzie jarać moduł i resztę.Może lepszy patent to chłodnica oleju xl 600 ma taką i nie ma problemu z cewkami problem ten występuje raczej w mniejszych modelach bez chłodnic.
  3. Ja bym powiedział że raczej do naprawy ale jeśli ktoś wychodzi z założenia że takich rzeczy się nie naprawia to albo jest nie poważny albo ma dużo kasy, nie jest to aż tak skomplikowana naprawa jak się wydaje i przy odrobinie talentu i wiedzy z zakresu mechaniki można sobie z tym poradzić.
  4. Za przewinięcie dwóch cewek dwie stówki ale zawsze to taniej niż kupić używke i gwarancja na rok gdzie przy używce żadnej gwarancji chyba że rozruchowa i to na dwa tygodnie
  5. Po pierwsze gdyby to była panewka to chyba by się zapalało smarowanie bo jak tak panewka wali to ciśnienie oleju będzie słabsze a to zazwyczaj lampka sygnalizuje ja bym bardziej stawiał na luz na sworzniu tłoka,i wszystkie objawy i te z opisu i te z filmiku mi pod to podchodzą, stuki w górnej części silnika jakby z głowicy i tylko po wkręceniu silnika na obroty,ewentualnie lecz mało prawdopodobne wyrobiony wałek rozrządu druga opcja ma jeden plus nie trzeba ściągać czapki żeby to stwierdzić, miałem podobny przypadek w xl
  6. A może wąż jest pęknięty ale tylko po wewnętrznej stronie z wierzchu będzie wyglądać ok miałem taki przypadek w aucie też pokapywało w czasie pracy silnika skróciłem i nic dopiero wymiana węża pomogła szkoda tylko ze w trasie mi się to wysypało
  7. Dzięki znalazłem już fachowca który mi przewinie i też daje gwarancje .
  8. pomierzyłem oporność na alternatorze i na jednym z przewodów pokazało trzy razy większy opór niż w serwisówce chyba mam skurczybyka jaszcze tylko alternator drugi kupić to jest wyzwanie sprzęt już leciwy ciężki temat
  9. jest to alternator dwunasto cewkowy i tylko te dwie cewki które są ciemniejsze są od zapłonu reszta jest od ładowania i zamiana kabli nie wchodzi w gre ,cewki od zapłonu są grubsze.Zastanawiam się tylko czy pod wpływem wzrostu temperatury silnika może zanikać iskra.
  10. miałem taki sam przypadek jakiś miesiąc temu goniłem w ludzi auto leszcz wyslal mi chyba ze sześć sms-ów typu prosze o doładowanie itp. jak nie ma nic na koncie to za co pisze pomyślałem i olałem.
  11. stoja wyjęty i według mnie jest ok poza dwiema trochę ciemniejszymi cewkami,zastanawiam się czy da się go jakoś pomierzyć
  12. witam. Do niedawna byłem szczęśliwym posiadaczem hondy xl 500 lecz moje szczęście nie trwało za długo, na jednej z przejażdżek po przejechaniu zaledwie 3 km honda zdechła i pchanko do domu postała ostygła i pali wyjerzdżam z podwórz 3km i znów to samo deiagnoza brak iskry.Wymiana świecy, cewki na nowe wyjazd i znów to samo cdi drugie i znów to samo hroniczny brak iskry już mi ręce opadaja zostało wymienić stator tylko jak go sprawdzić czy to napewno to dodam ze luz zaworowy jest ok zeby nikomu nie przyszło pisać ze to zawory się podpierają help bo trace wiare w swój talent.
  13. Witam.I o taką odpowiedż mi chodziło,dzięki i pozdrawiam.
  14. regulator to juz jest 12V tak jak reszta instalacji tyle ze ładowanie 6V a dokładnie 7,4V cewka też 12V pewnie temu miałem problem z odpaleniem dopuki akomulatora nie naładowałem
  15. jest to silnik o oznaczeniu pd02 a o ile się orientuje to były i 6V i 12V stąd pytanie o zmiane stojana jest jeszcze kwestja silnika czy pochodzi z wersji paris dakar
×
×
  • Dodaj nową pozycję...