Skocz do zawartości

Bad_Soldier

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Szczecin

Osobiste

  • Motocykl
    ZX9R
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Bad_Soldier

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. w sumie ... muszę sprawdzić ale ciśnienie jest spore zawsze robi pssss sprawdzę te pomysły jak by ktoś cos jeszcze miał to chętnie proszę o pomoc !
  2. Witam opisze bardzo dziwny problem a mianowicie . Tylko podczas jazdy kapie z układu chłodzenia przy pompie wody przy dolnym wężu łączącym na samej końcówce za opaską zaciskową niby proste ale nie potrafię tego usunąć ciągle kapie co zrobiłem aby to usunąć : Skróciłem odrobinę waż aby wyeliminować ryzyko że może być gdzieś pęknięty na końcówce : wyczyściłem delikatnie papierem ściernym 800 setka wszelkie naloty i nagary na aluminiowej złączu pompy wody zakładałem rożne opaski zaciskowe szerszą , węższą , oryginalną nic nie pomogło obieg wody w układzie jest sprawdzałem pompa pracuje do uszkodzenia doszło nagle i nie chce przestać cieknąć a kapie tylko gdzy silnik chodzi podczas postoju może stać cały tydzień i ani kropli nie uroni a gdy pochodzi silnik jakieś 30-60 sekund zaczyna delikatnie po jednej kropelce kapać Zastanawiam sie czy może klejem zakleić ponieważ nie mam już innych pomysłów
  3. To kolega w DL1000 ma też skrzynie do remontu ?jak biegu niemoże zapiąć 2 ki przy 4 tys obrotów
  4. Zastanawiam sie jeszcze bo dzis byłem u kolego ma Suzuki V-Stroma DL1000 z 2009 roku i ma identycznie jak ja z 2 biegiem tylko on nie wbija przy 4,5 tys obrotów wybija mu na maxa jak mi dźwignie biegów z 3 ką juz niema problemu przebieg Dl 1000 to 11 tys KM a mojego kawasaki 51 tys km wiec może to cos innego zaznacze jescze że DL 1000 ma równiez sprzęgło hydrauliczne ( nie jestem mechanikiem czy to nie bedzie coś ze sprzęgłem ?) a sprżęgło sie nie ślizga z dołu do odcinki idelanie przyspiesza !
  5. Trzeba kolego bo sie wyrabiają ja musiałem nawet mam gdzieś w garażu a przebiegu miał 41 tys
  6. Ja miałem Srada 600cm3 z 1999 roku identyczny problem tylko wymiana lancusza + napinacza i rolek dała porzadany rezultat te typy tak mają trzeba wymienic i koniec !
  7. Witam Mam Kawaski z 1996 r poj 900cm3 .Problem polega natym że skrzynia biegów podczas jazdy powyżej 3 tys obrotów nieda się wbić 2 biegu a przy 6 tys problem jest z 3 biegiem tez cięzko wbić obiawia sie to tym : 1 wchodzi idelanie jade mnie więcej 80Km/h przy 7 tys obrotów sprzegło wbijam 2 bieg drógi a skrzynia trrrrrrrrrri wybija mi bieg czuc udrzenia dźwigni zmiany biegów w nogę (boli) 3 bieg jak sie rozpędzam tez jest problem przy bardzo wysokich obrotach *podczas postoju oraz jazdy nie dochodzą żadne niepokojące dźwieki ! *po zapięci biegu nigdy żaden nie wyskoczył sam *slinik ma nowy olej i filtr 10W40 Motul jest to nowy nabytek i niewiem co to jest Motor ma sprzegło Hydrauliczne ustawione na maksymalne ciśnienie płynu ( jedynak na pokretle przy dźwignie biegów) Jęzlei jade spokojnie 1 dynka 3 tys max obrotów 2wójka 3,5 max 3 ka max 6 tys obrotów to wszyko jest idelanie i można jechac nawet do szczecina :) Bardzo proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...