marcin7888 Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 witam.Do niedawna byłem szczęśliwym posiadaczem hondy xl 500 lecz moje szczęście nie trwało za długo, na jednej z przejażdżek po przejechaniu zaledwie 3 km honda zdechła i pchanko do domu postała ostygła i pali wyjerzdżam z podwórz 3km i znów to samo deiagnoza brak iskry.Wymiana świecy, cewki na nowe wyjazd i znów to samo cdi drugie i znów to samo hroniczny brak iskry już mi ręce opadaja zostało wymienić stator tylko jak go sprawdzić czy to napewno to dodam ze luz zaworowy jest ok zeby nikomu nie przyszło pisać ze to zawory się podpierają help bo trace wiare w swój talent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Stojan to nie koniecznie do wymiany, rozbierz magneto i zobacz czy nie rozpuszczają się luty albo zabezpieczenie cewek. Miałem takie przypadki, że moje custom hand made smarki na stojanie rozpuszczały się pod wpływem temperatury silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin7888 Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 stoja wyjęty i według mnie jest ok poza dwiema trochę ciemniejszymi cewkami,zastanawiam się czy da się go jakoś pomierzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 (edytowane) tak da rade, musisz pomierzyć zgodnie z zaleceniami książki serwisowej. Można by jeszcze pokombinować, żeby zapłon dać tej cewki, która nie ociemniała :) Tylko trzeba się upewnić że też daje ten sam rodzaj napięcia Edytowane 27 Lipca 2012 przez Saltus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin7888 Opublikowano 27 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 jest to alternator dwunasto cewkowy i tylko te dwie cewki które są ciemniejsze są od zapłonu reszta jest od ładowania i zamiana kabli nie wchodzi w gre ,cewki od zapłonu są grubsze.Zastanawiam się tylko czy pod wpływem wzrostu temperatury silnika może zanikać iskra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Jak najbardziej może. Uzwojenia się rozszerzają i albo robią zwarcie albo przerwę. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin7888 Opublikowano 27 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 pomierzyłem oporność na alternatorze i na jednym z przewodów pokazało trzy razy większy opór niż w serwisówce chyba mam skurczybyka jaszcze tylko alternator drugi kupić to jest wyzwanie sprzęt już leciwy ciężki temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 jak chcesz podbij na PW dam Ci namiar na gościa, który kilka sztuk mi przewinął i daje gwarancje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin7888 Opublikowano 27 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Dzięki znalazłem już fachowca który mi przewinie i też daje gwarancje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motodynamo Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 Honda XL XR problematyczny motocykl silnik bardzo gorący i mimo przewijania problem często powraca -- jaka cena jest przewinięcia ? warto wiedzieć -- bo o cenach nikt nie pisze a to raczej ważny parametr Cytuj http://motocdi.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin7888 Opublikowano 31 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 Za przewinięcie dwóch cewek dwie stówki ale zawsze to taniej niż kupić używke i gwarancja na rok gdzie przy używce żadnej gwarancji chyba że rozruchowa i to na dwa tygodnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motodynamo Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 Pytam bo to honda i tutaj nawet na niemieckich forach trwają dyskusje jak poradzić sobie z cewkami -- suzuki DR mają chłodnice i tam temperatura jest niższa podpowiedz przewijającemu aby użył grubszego przewodu .. zawsze będzie grubsza izolacja -- (jest ona proporcjonalna do średnicy przewodu ) Cytuj http://motocdi.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin7888 Opublikowano 31 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 A nie będzie czasem tak że grubszy przewód zmieni parametry cewki np;prąd będzie większy i będzie jarać moduł i resztę.Może lepszy patent to chłodnica oleju xl 600 ma taką i nie ma problemu z cewkami problem ten występuje raczej w mniejszych modelach bez chłodnic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motodynamo Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 Grubszy lepiej ale .. :) jeśli nawali.. zawsze może Ci powiedzieć ,że dla tego ,że sugerowałeś grubszy przewód tak ,że zostaw jak jest i niech przewija i daje gwarancje ! Cytuj http://motocdi.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin7888 Opublikowano 31 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 Z tego co mi wiadomo to przy przewijaniu cewek ważne jest to by zastosować taki sam drut i taką samą ilość zwoji bo inaczej dupa raczej,a po za tym to zawsze można wysłać maila do tego co przewija i zapytać,na pewno nie zaszkodzi a nawet może pomóc :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.