dmrider Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Witam! Przełożyłem silnik w swojej F4 gaźnik ze starego silnika zostały gaźniki i sprzęgło. Motocykl odpala ale po 2s gaśnie na wolnych obrotach. Zalewa go na 4 swiecach. Na bardzo wysokich obrotach pochodzi bo zdąrzy wypalić za dużą dawkę. Pompa nie była ruszana, gaźniki przełożone ze tarego silnika i nie rozbierane. Dostrojenie wszystkiego na pewno bedzie potrzebne, lecz obecna dawka paliwa jest o wiele za duża, paliwo aż się przelewa gaźnikami. Może szukać problemu w podciśnieniach? Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Gaźniki do wyczyszczenia i regulacji. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dmrider Opublikowano 22 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Na poprzednim silniku było idealnie, teraz leci jak z wiadra. Gaźniki tylko przerzucone nic przy nich nie dłubałem. Jeśli to gaźniki to dzięki za sprecyzowanie problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Wacha może lecieć tylko z jednego miejsca. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Przytkane przewody odpowietrzenia komór pływakowcyh. jeżeli takie są, bo nie jestem ekspert do cebry, ale jak są - to są przytkane wylewa się przez komory pływakowe. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dmrider Opublikowano 22 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Motocykl stał prawie rok i czekał na przekładkę, faktycznie mogło coś się przytkać.Brałem pod uwagę podciśnienie, że coś pomieszałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Nigdzie nic nie powinno się wylewać . Wywaliłes gaźniki na plecy , syf z dna się ruszył i teraz zaworki iglicowe nie trzymają . Motocykl stał prawie rok i czekał na przekładkę, faktycznie mogło coś się przytkać.Brałem pod uwagę podciśnienie, że coś pomieszałem...Jezeli gaźniki lezały w pozycji "na plecach" to mozesz juz zamówic komplet zaworków iglicowych , duzo nie kosztują . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dmrider Opublikowano 22 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Chcę z tym powalczyć, rozkręcę gaźniki od góry i powinien być dostęp do zaworków iglicowych. Jak należy je ustawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Zaworków się nie ustawia. One tylko siedzą w swoich gniazdach ale muszą idealnie przylegać. Ustawić trzeba śruby składu mieszanki i położenie iglicy. P.S. gaźniki wymontuj z moto, będzie dużo wygodniej. Nie idź na skróty bo to się na Tobie zemści. Objedziesz śruby nie mając dobrego dostępu, albo jakiś mały element wpadnie Ci gdzieś pod rozrusznik i będziesz miał problem. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Gaźnik na plecy , odkręcasz komorę pływakową . Zobaczysz pływak zabezpieczony bolcem , przeciskasz bolec i już możesz wyjąc pływak razem z zaworkiem iglicowym - to sa delikatne elementy , a listek na którym wisi zaworek odpowiada za poziom paliwa w komorze więc nawet nie próbuj go ruszyć . Stozek zaworka iglicowego ma być gładki , bez wyciśniętego rowka . Jak nie jest gładki i elastyczny - wymiana . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dmrider Opublikowano 22 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Rozkręciłem już gaźnik od dołu, dojście jest trudne. Sprawdzałem czy pływak się nie zawiesił, chodzi luźno. Wyjmę wszystkie gaźniki. Po co jednak wyjąć pływak i zaworek skoro nie mogę ruszyć listka odpowiadającego za poziom paliwa? Dodam, że pękł zaznaczony element. Sklejałem i uszczelniałem go już 2 razy. Może to jest powodem? Zdjęcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Nieszczelne zaworki będą puszczały paliwo. A ten element na zdjęciu to nie jest obudowa czujnika położenia przepustnicy? Wpina się tam jakiś przewód? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dmrider Opublikowano 22 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Nie,tylko wąż gumowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 A to chyba tylko jakiś wąż od powietrza, ale jak jest nieszczelny to też nie dobrze bo powietrze będzie uciekało i nie będzie można ustawić mieszanki. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dmrider Opublikowano 22 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Jutro sprawdzę czy iglice są w gniazdach i czy przylegają, jak pisałeś wcześniej. Skleiłem na gorąco ale jak będzie nierówno pracować to wymienię. Dzięki za podpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.