Skocz do zawartości

CBR F4- zalewa, problem po przekładce silnika.


dmrider
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Przełożyłem silnik w swojej F4 gaźnik ze starego silnika zostały gaźniki i sprzęgło. Motocykl odpala ale po 2s gaśnie na wolnych obrotach. Zalewa go na 4 swiecach. Na bardzo wysokich obrotach pochodzi bo zdąrzy wypalić za dużą dawkę. Pompa nie była ruszana, gaźniki przełożone ze tarego silnika i nie rozbierane. Dostrojenie wszystkiego na pewno bedzie potrzebne, lecz obecna dawka paliwa jest o wiele za duża, paliwo aż się przelewa gaźnikami. Może szukać problemu w podciśnieniach? Z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przytkane przewody odpowietrzenia komór pływakowcyh. jeżeli takie są, bo nie jestem ekspert do cebry, ale jak są - to są przytkane wylewa się przez komory pływakowe.

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdzie nic nie powinno się wylewać . Wywaliłes gaźniki na plecy , syf z dna się ruszył i teraz zaworki iglicowe nie trzymają .

 

Motocykl stał prawie rok i czekał na przekładkę, faktycznie mogło coś się przytkać.

Brałem pod uwagę podciśnienie, że coś pomieszałem...

Jezeli gaźniki lezały w pozycji "na plecach" to mozesz juz zamówic komplet zaworków iglicowych , duzo nie kosztują .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaworków się nie ustawia. One tylko siedzą w swoich gniazdach ale muszą idealnie przylegać. Ustawić trzeba śruby składu mieszanki i położenie iglicy.

 

P.S. gaźniki wymontuj z moto, będzie dużo wygodniej. Nie idź na skróty bo to się na Tobie zemści. Objedziesz śruby nie mając dobrego dostępu, albo jakiś mały element wpadnie Ci gdzieś pod rozrusznik i będziesz miał problem.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźnik na plecy , odkręcasz komorę pływakową . Zobaczysz pływak zabezpieczony bolcem , przeciskasz bolec i już możesz wyjąc pływak razem z zaworkiem iglicowym - to sa delikatne elementy , a listek na którym wisi zaworek odpowiada za poziom paliwa w komorze więc nawet nie próbuj go ruszyć .

 

Stozek zaworka iglicowego ma być gładki , bez wyciśniętego rowka . Jak nie jest gładki i elastyczny - wymiana .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozkręciłem już gaźnik od dołu, dojście jest trudne. Sprawdzałem czy pływak się nie zawiesił, chodzi luźno. Wyjmę wszystkie gaźniki. Po co jednak wyjąć pływak i zaworek skoro nie mogę ruszyć listka odpowiadającego za poziom paliwa?

 

Dodam, że pękł zaznaczony element. Sklejałem i uszczelniałem go już 2 razy. Może to jest powodem?

 

Zdjęcie

post-17644-0-46758000-1342955541.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...