michal1988 Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 (edytowane) Witam Forumowiczów, ostatnio wymieniałem olej w zawieszeniu mojego chrupka (cbr 600 f3 98r) i przy tej okazji wymieniłem uszczelniacze (athena). Niestety, po krótkiej jeździe okazało sie, że jedna laga troche się poci (przed wymianą nie laciała). Uszkodzeń na goleni nie widze (żadnych rys, powierzchnia lustereczko).Kombinuje co mogłem zrobić nie tak:1. za płytkie osadzenie uszczelniacza (?) (ale czy to możliwe jeżeli pierścień zabezpieczajacy wskoczył na miejsce) ?2. Odwrotne założenie uszczelniacza (czy ma znaczenie [napisy do góry/dołu], którą stroną montujemy uszczelniacz, wydawało mi się, że jest on raczej symetryczny z obu stron.. czy może się myle ? Pozdrawiam,Michał Edytowane 17 Lipca 2012 przez michal1988 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Oczywiście ma znaczenie kierunek montazu uszczelniacza. I bezwzglednie należy tego przestrzegać. W przeciwnym razie moga byc efekty jak u Ciebie. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1988 Opublikowano 17 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 W takim razie to pewnie przyczyna. Dla pewności - jak jest poprawnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Uszczelniacze atheny montuje sie szerszą krawędzią na zewnątrz. Jak dobrze pamiętam są na niej wymiary podane. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 napisami do góry w twoim wypadku. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Montuje się górą do góry, dołem do dołu. :banghead: Zapewne użyłes odpowiedniej tulei do nabicia uszczelniacza, czyż nie? Przecież nie robiłeś tego przecinakiem... W ogóle Athena to straszna kupa. Wtopiłeś. Teraz wymień na markowe uszczelniacze i bedzie git. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Nie powiedziałbym, że athena to kupa- sam na nich jeżdze i nie ma problemu. Kilkanascie takich zestawów założyłem i nie było skarg (nawet u tych kierowników co walą ciągle gumy). Za to all balls uważam własnie za kupe- 2 razy założone i 2 raczy pociekły w tym samym sezonie. Najlepsze uszczelniacze to NOK - do kupienie praktycznie tylko w ASO Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.