Bad_Soldier Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Witam Mam Kawaski z 1996 r poj 900cm3 .Problem polega natym że skrzynia biegów podczas jazdy powyżej 3 tys obrotów nieda się wbić 2 biegu a przy 6 tys problem jest z 3 biegiem tez cięzko wbićobiawia sie to tym :1 wchodzi idelanie jade mnie więcej 80Km/h przy 7 tys obrotów sprzegło wbijam 2 bieg drógi a skrzynia trrrrrrrrrri wybija mi bieg czuc udrzenia dźwigni zmiany biegów w nogę (boli)3 bieg jak sie rozpędzam tez jest problem przy bardzo wysokich obrotach *podczas postoju oraz jazdy nie dochodzą żadne niepokojące dźwieki !*po zapięci biegu nigdy żaden nie wyskoczył sam*slinik ma nowy olej i filtr 10W40 Motuljest to nowy nabytek i niewiem co to jestMotor ma sprzegło Hydrauliczne ustawione na maksymalne ciśnienie płynu ( jedynak na pokretle przy dźwignie biegów) Jęzlei jade spokojnie 1 dynka 3 tys max obrotów 2wójka 3,5 max 3 ka max 6 tys obrotów to wszyko jest idelanie i można jechac nawet do szczecina :)Bardzo proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Sprawdź selektor (mechanizm zmiany biegów) pod deklem , jeśli on jest dobry to czeka Cię rozbiórka motorowni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bad_Soldier Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Zastanawiam sie jeszcze bo dzis byłem u kolego ma Suzuki V-Stroma DL1000 z 2009 roku i ma identycznie jak ja z 2 biegiem tylko on nie wbija przy 4,5 tys obrotów wybija mu na maxa jak mi dźwignie biegów z 3 ką juz niema problemu przebieg Dl 1000 to 11 tys KM a mojego kawasaki 51 tys km wiec może to cos innego zaznacze jescze że DL 1000 ma równiez sprzęgło hydrauliczne ( nie jestem mechanikiem czy to nie bedzie coś ze sprzęgłem ?)a sprżęgło sie nie ślizga z dołu do odcinki idelanie przyspiesza ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 masz skrzynię do naprawy, tam nie ma synchronizatorów :banghead: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bad_Soldier Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 To kolega w DL1000 ma też skrzynie do remontu ?jak biegu niemoże zapiąć 2 ki przy 4 tys obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 tysz Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 wydaje se ze wodzik lub/i wybieraki zajechane , ale tylko rozbiorka pokaze co jeszcze. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.