sebekization Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 witam forumowiczow,zakupilem silnik do hondy cb 400. zdjalem pokrywe zaworow i ze zdziwieniem stwierdzilem ze moge w tym silniku reka poruszac dzwignie zaworowe - docisnac do walka i podniesc - odrazu zaznacze ze nie w kazdym polozeniu walka, tylko wtedy kiedy jest wglebienie w walku. Ale w moim innym silniku z tego modelu wogole nie moge tego zrobic - w kazdym polozeniu walka dzwignia go dotyka, nie moge reka jej poruszyc. Ktore zachowanie jest prawidlowe?? Z gory dzieki za pomoc bo nie wiem ktory silnik zamontowac do motocykla... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Dźwignie (końcówki źwigienek) powinny lekko dac się poruszyć , a dokładnie o wielkośc luzu zaworowego na zimno . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Tam gdzie on opisuje (wgłębienie w wałku) to będą się ruszać o wiele więcej niż luz zaworowy. To jest w porządku, bo w takim momencie zawory mają być zamknięte. Jak cię sprawa niepokoi, to znajdź jakie sa wartości luzów dla Twojego moto, zmierz i spij spokojnie. Albo wyreguluj luzy :)jeżeli tego wcześniej nie robiłeś, to zaproś kogoś doświadczonego do współpracy. Bo nie umiejąc można to skiepścić.... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ul1111 Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Tam gdzie on opisuje (wgłębienie w wałku) to będą się ruszać o wiele więcej niż luz zaworowy. To jest w porządku, bo w takim momencie zawory mają być zamknięte.Chłopie co ty za głupoty wypisujesz. Jeżeli nie znasz dokładnej budowy konkretnego silnika nie wtrącaj się do dyskusji proszęmoderator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Ramie opierające się na wałku (licząc długość od osi dźwigni zaworowej) jest dłuzsze od tego opierajacego się o trzonek zaworu więc Buber dobrze napisał . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 OK, kwestia słownictwa - jemu chodzi o stronę przeciwną do wybrzuszenia na wałku które dociska zawór podczas pracy. Tak ma być. Zdjęcia by pomogły, no ale tak już jest jak się tylko pisze.Ale - nie spierając się o szczegóły - zawory można spoko ustawiac samemu, ale na pierwszy raz naprawdę polecam pod opieką. I właściwe narzędzia będą również potrzebne. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebekization Opublikowano 9 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 no wlasnie ramie porusza sie znacznie bardziej niz luz zaworowy dlatego mnie to zdziwilo ale skoro tak jest dobrze (i teraz rowniez wydaje sie to w koncu logiczne) to pozostaje mi tylko sprawdzic/wyregulowac luzy, zmierzyc kompresje i jak bedzie wszystko OK - ODPALAC :biggrin:Dzieki za odpowiedzi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.