songoku Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 ooo a gdzie on podział ta zajebiaszczą pomarańczową szybkę...hahaha :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Sądzę, że są na tym forum osoby, które znacznie lepiej znają temat zakładki.. ja mogę conajwyżej lizać pięty w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 no u Jacka to zakładki nie widać :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Oj, widać, że kompletnie nie rozumiesz tematu zakładki.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Tak w ogóle to po tym speed deju jest kilka nowych wniosków: 1) muszę poobcinać sety, bo nie mam kasy na sportowe, a tymi trę już nawet na długich winkach.2) jeżeli wydaje Ci się, że hamujesz późno, to poczekaj jeszcze chwilę i dopiero wyskakuj zza owiewki3) moc seryjnego gixa 1000 jest znów za mała, bo słabnie na 6. biegu w stosunku do beemek ;)4) krótki rollgaz jest jeszcze za długi, zakładam jeszcze krótszy Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 no nie rozumiem... to tylko zawodowcy rozumiejom... :biggrin: Jacek a jaki założyłeś? Ja w niedzielę zamontowałem 42mm z oryginalnych 36,7mm - co daje 65st. do pełnego otwarcia. Ten największy (44mm) daje pełne otwarcie po 62st. więc w sumie wielkiej różnicy nie ma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 (edytowane) Jacek, ale 2,05 to na ciepło za mało czy za dużo..??? W białej mi Sikor ustawił 2,1 na zimno i po zjeździe było 2,45 to ja już nie wiem... Ile mam dmuchac w Rosso Corsa? :banghead: Songoku, bo to zupełnie inne opony (!) i Twoja jazda jest póki co też trochę inna. Jak już masz ustawiać ciśnienie na poziomie 1.7 - 1.8 (lub 1.5 - 1.6 w D211GP) na gorąco w oponach racingowych to musisz tak napierać, żeby to ciśnienie utrzymać, nie może spaść. Wszystko w swoim czasie :) . Dzięki za kolejny zajebisty Speed Day! Jestem pod wrażeniem, jak Panowie jeździliście. Sherman i Rinas (Rinas dowalił życiówkę 1:47) to jeździli jak prawdziwe hardcory na pełnokrwistych stejkach, ja tym razem trochę jak emeryt, ale potrenowałem swoje (fajnie schodzić do złożenia na kolano na heblu i chwilę potem mega łycha :) ) i nie miałem żadnych sytuacji podbramkowych (co w sumie jest dobre i niedobre, bo powinny być ...). . Także kilka 1:48 to niestety najlepiej u mnie przez te moich 8 sesji.Ale zajebiście jest pojeździć w A razem takimi rakietami jak Korobacz, Pejser, Szkopkowie, Konrad (77royal, pozdro! :) ). Trzeba się uczyć poprawnych zachowań, kiedy ktoś się ciasno wbija pod łokieć przy na prawdę dużych prędkościach). Edytowane 22 Sierpnia 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
77royal Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Songoku, bo to zupełnie inne opony (!) i Twoja jazda jest póki co też trochę inna. Jak już masz ustawiać ciśnienie na poziomie 1.7 - 1.8 (lub 1.5 - 1.6 w D211GP) na gorąco w oponach racingowych to musisz tak napierać, żeby to ciśnienie utrzymać, nie może spaść. Wszystko w swoim czasie :) . Dzięki za kolejny zajebisty Speed Day! Jestem pod wrażeniem, jak Panowie jeździliście. Sherman i Rinas (Rinas dowalił życiówkę 1:47) to jeździli jak prawdziwe hardcory na pełnokrwistych stejkach, ja tym razem trochę jak emeryt, ale potrenowałem swoje (fajnie schodzić do złożenia na kolano na heblu i chwilę potem mega łycha :) ) i nie miałem żadnych sytuacji podbramkowych (co w sumie jest dobre i niedobre, bo powinny być ...). . Także kilka 1:48 to niestety najlepiej u mnie przez te moich 8 sesji.Ale zajebiście jest pojeździć w A razem takimi rakietami jak Korobacz, Pejser, Szkopkowie, Konrad (77royal, pozdro! :) ). Trzeba się uczyć poprawnych zachowań, kiedy ktoś się ciasno wbija pod łokieć przy na prawdę dużych prędkościach). To był bardzo udany speed day. Czasów co prawda nie poprawiłem ale przynajmniej dojeżdziłem do końca powyścigowe opony i nie zgruzowałem sprzęta ....Miło było spotkać on life forumowych zapierdalaczy. Mam nadzieje do zobaczenia podczas ostatniej rundy WMMP 8 września.PozdrawiamP>S. Dunlopy na gorąco powinny mieć ciśnienie ok 1.35-1.45 bara ( temperatura pracy mierzona po zjeżdzie z toru bo z kocy jest jeszcze miejsza) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Ten największy (44mm) daje pełne otwarcie po 62st. więc w sumie wielkiej różnicy nie ma...Różnica w sumie wydaje się faktycznie mała, ale może będzie wystarczająca, żeby móc wygodnie operować ręką. Jednak teraz trochę musiałem przekładać przy wychodzeniu z winkli, a potem jest kibel na hamowaniach. Poza tym "odwinąłem" rollgaz Pejsera i wychodzi, że ja mam 2 razy dłuższy. U niego jest właściwie położenie "nic" i "pełna kur*a" ;) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 a paczyłes jakiej firmy ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 (edytowane) Jak się pakowaliśmy to gadałem z kolesiem od Gixa 1000 K8 lub młodszy. Ma go od tego sezonu jako pierwszy sprzęt torowy, zrobiony profesjonalnie, kupiony od zawodnika. No i narzekał, że nie daje rady ogarniać tego sprzętu. Czemu mnie to nie dziwi :) ? Jak sprawdziłem jaki miał rollgaz, to byłem w szoku, bo był mniej więcej 3 razy szybszy od mojego (a mój i tak jest całkiem krótki). Także może najpierw na prawdę zacznijmy ogarniać motocykl, a potem bierzmy się za dodatki, które przeszkadzają torowym świeżakom, hm? Edytowane 22 Sierpnia 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 (edytowane) Sikor Domino też robi rollgazy i to chyba całkiem dobre :) http://www.domino-group.com/it/home/home.aspx Edytowane 22 Sierpnia 2012 przez songoku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 (edytowane) Także może najpierw na prawdę zacznijmy ogarniać motocykl, a potem bierzmy się za dodatki, które przeszkadzają torowym świeżakom, hm? O, to to. Chociaż niektóre bzdety się przydają, jak np. owiewka :D Krótszy rollgaz też jest spoko, ale robienie sobie rollgazu binarnego może być lekką przesadą, szczególnie w 1000. To proszenie się o hajsajda.. BTW, Sikor, ten gościu od tego żółtego, co stał obok nas? On robi ~1:50 takim sprzętem, także tak, nie do końca go ogarnia, aczkolwiek co kto lubi. Edytowane 22 Sierpnia 2012 przez MarcMarc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Nie wiem, czy Tobie o tego właśnie chodzi. Mi chodzi o takiego Gixa, który miał nabrane duuużo żwiru i kamieni w wannie bo koleś go podciął w Sławiniaku i się pogruzowali. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 ale robienie sobie rollgazu binarnego może być lekką przesadą, szczególnie w 1000. To proszenie się o hajsajda.. Tak, ale przestawianie ręki też jest problemem, bo potem na hamowaniu się można zdziwić, bo ciężko go domknąć do końca. Sikor, ten gix to szatan jest, prawdziwy sprzęt do latania. Szkoda tylko, że tak wolno jeździł, że mu ktoś w dupę wjechał na hamowaniu ;) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.