Skocz do zawartości

Speed Day Poznań 2012 - ustawki


Sherman
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak w ogóle to po tym speed deju jest kilka nowych wniosków:

 

1) muszę poobcinać sety, bo nie mam kasy na sportowe, a tymi trę już nawet na długich winkach.

2) jeżeli wydaje Ci się, że hamujesz późno, to poczekaj jeszcze chwilę i dopiero wyskakuj zza owiewki

3) moc seryjnego gixa 1000 jest znów za mała, bo słabnie na 6. biegu w stosunku do beemek ;)

4) krótki rollgaz jest jeszcze za długi, zakładam jeszcze krótszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie rozumiem... to tylko zawodowcy rozumiejom... :biggrin:

 

Jacek a jaki założyłeś? Ja w niedzielę zamontowałem 42mm z oryginalnych 36,7mm - co daje 65st. do pełnego otwarcia. Ten największy (44mm) daje pełne otwarcie po 62st. więc w sumie wielkiej różnicy nie ma...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacek, ale 2,05 to na ciepło za mało czy za dużo..???

 

W białej mi Sikor ustawił 2,1 na zimno i po zjeździe było 2,45 to ja już nie wiem... Ile mam dmuchac w Rosso Corsa? :banghead:

 

Songoku, bo to zupełnie inne opony (!) i Twoja jazda jest póki co też trochę inna. Jak już masz ustawiać ciśnienie na poziomie 1.7 - 1.8 (lub 1.5 - 1.6 w D211GP) na gorąco w oponach racingowych to musisz tak napierać, żeby to ciśnienie utrzymać, nie może spaść. Wszystko w swoim czasie :) .

 

Dzięki za kolejny zajebisty Speed Day! Jestem pod wrażeniem, jak Panowie jeździliście. Sherman i Rinas (Rinas dowalił życiówkę 1:47) to jeździli jak prawdziwe hardcory na pełnokrwistych stejkach, ja tym razem trochę jak emeryt, ale potrenowałem swoje (fajnie schodzić do złożenia na kolano na heblu i chwilę potem mega łycha :) ) i nie miałem żadnych sytuacji podbramkowych (co w sumie jest dobre i niedobre, bo powinny być ...). . Także kilka 1:48 to niestety najlepiej u mnie przez te moich 8 sesji.

Ale zajebiście jest pojeździć w A razem takimi rakietami jak Korobacz, Pejser, Szkopkowie, Konrad (77royal, pozdro! :) ). Trzeba się uczyć poprawnych zachowań, kiedy ktoś się ciasno wbija pod łokieć przy na prawdę dużych prędkościach).

Edytowane przez Sikor

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Songoku, bo to zupełnie inne opony (!) i Twoja jazda jest póki co też trochę inna. Jak już masz ustawiać ciśnienie na poziomie 1.7 - 1.8 (lub 1.5 - 1.6 w D211GP) na gorąco w oponach racingowych to musisz tak napierać, żeby to ciśnienie utrzymać, nie może spaść. Wszystko w swoim czasie :) .

 

Dzięki za kolejny zajebisty Speed Day! Jestem pod wrażeniem, jak Panowie jeździliście. Sherman i Rinas (Rinas dowalił życiówkę 1:47) to jeździli jak prawdziwe hardcory na pełnokrwistych stejkach, ja tym razem trochę jak emeryt, ale potrenowałem swoje (fajnie schodzić do złożenia na kolano na heblu i chwilę potem mega łycha :) ) i nie miałem żadnych sytuacji podbramkowych (co w sumie jest dobre i niedobre, bo powinny być ...). . Także kilka 1:48 to niestety najlepiej u mnie przez te moich 8 sesji.

Ale zajebiście jest pojeździć w A razem takimi rakietami jak Korobacz, Pejser, Szkopkowie, Konrad (77royal, pozdro! :) ). Trzeba się uczyć poprawnych zachowań, kiedy ktoś się ciasno wbija pod łokieć przy na prawdę dużych prędkościach).

 

To był bardzo udany speed day. Czasów co prawda nie poprawiłem ale przynajmniej dojeżdziłem do końca powyścigowe opony i nie zgruzowałem sprzęta ....

Miło było spotkać on life forumowych zapierdalaczy. Mam nadzieje do zobaczenia podczas ostatniej rundy WMMP 8 września.

Pozdrawiam

P>S. Dunlopy na gorąco powinny mieć ciśnienie ok 1.35-1.45 bara ( temperatura pracy mierzona po zjeżdzie z toru bo z kocy jest jeszcze miejsza)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten największy (44mm) daje pełne otwarcie po 62st. więc w sumie wielkiej różnicy nie ma...

Różnica w sumie wydaje się faktycznie mała, ale może będzie wystarczająca, żeby móc wygodnie operować ręką. Jednak teraz trochę musiałem przekładać przy wychodzeniu z winkli, a potem jest kibel na hamowaniach. Poza tym "odwinąłem" rollgaz Pejsera i wychodzi, że ja mam 2 razy dłuższy. U niego jest właściwie położenie "nic" i "pełna kur*a" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się pakowaliśmy to gadałem z kolesiem od Gixa 1000 K8 lub młodszy. Ma go od tego sezonu jako pierwszy sprzęt torowy, zrobiony profesjonalnie, kupiony od zawodnika. No i narzekał, że nie daje rady ogarniać tego sprzętu. Czemu mnie to nie dziwi :) ? Jak sprawdziłem jaki miał rollgaz, to byłem w szoku, bo był mniej więcej 3 razy szybszy od mojego (a mój i tak jest całkiem krótki). Także może najpierw na prawdę zacznijmy ogarniać motocykl, a potem bierzmy się za dodatki, które przeszkadzają torowym świeżakom, hm?

Edytowane przez Sikor

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Także może najpierw na prawdę zacznijmy ogarniać motocykl, a potem bierzmy się za dodatki, które przeszkadzają torowym świeżakom, hm?

 

O, to to. Chociaż niektóre bzdety się przydają, jak np. owiewka :D Krótszy rollgaz też jest spoko, ale robienie sobie rollgazu binarnego może być lekką przesadą, szczególnie w 1000. To proszenie się o hajsajda..

 

BTW, Sikor, ten gościu od tego żółtego, co stał obok nas? On robi ~1:50 takim sprzętem, także tak, nie do końca go ogarnia, aczkolwiek co kto lubi.

Edytowane przez MarcMarc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czy Tobie o tego właśnie chodzi. Mi chodzi o takiego Gixa, który miał nabrane duuużo żwiru i kamieni w wannie bo koleś go podciął w Sławiniaku i się pogruzowali.

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale robienie sobie rollgazu binarnego może być lekką przesadą, szczególnie w 1000. To proszenie się o hajsajda..

 

Tak, ale przestawianie ręki też jest problemem, bo potem na hamowaniu się można zdziwić, bo ciężko go domknąć do końca.

 

Sikor, ten gix to szatan jest, prawdziwy sprzęt do latania. Szkoda tylko, że tak wolno jeździł, że mu ktoś w dupę wjechał na hamowaniu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...