Skocz do zawartości

Suzuki Gsxr 600 1999r Dławi sie przy 4tyś.


Adam Saint
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zaraz, zaraz, gdzie za duzo powietrza jesli bez airboxa i filtra pracuje elegancko ???

Przy dawaniu odpowiedzi czytajcie caly temat, a nie tylko ostatni post.

Moze wlasnie jest odwrotnie, tzn ze po umyciu filtra go nasaczyles olejem i za duzo go zostalo w filtrze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie jestem skołowany tymi odpowiedziami też ;) Został umyty tylko, nie nasączyłem go olejem dopiero w poniedziałek bede miał taką możliwosc. No i odpala zimny odrazu bez ssania, czytałem, że to nie jest prawidłowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i odpala zimny odrazu bez ssania, czytałem, że to nie jest prawidłowe.

No mówiłem przecie że mieszanka za bogata, a to oznacza problemy z gaźiorami (dysze, ssanie i wszelkie inne kanały) Dostaje wiecej powietrza po zdjęciu filtra to przepala nadmiar paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapalanie bez ssania jest objawem za bogatej mieszanki tylko na wolnych obrotach.

Zubazamy ja wkrecajac sruby skladu mieszanki na wolnych.

 

To ze silnik pracuje dobrze bez filtra w calym zakresie obrotow znaczy ze trzeba rowniez obnizyc iglice co najmniej o rowek

i sprawdzic poziom paliwa z serwisowka.

Czy twoj stary silnik chodzil normalnie na tak ustawionych gaznikach z filtrem i airboxem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może po prostu masz jakoś zasłonięte wloty powietrza i srad nie działa.

srad włącza sie od 7000rpm w gore i dziala przy prędkościach powyzej 120km/h

Możliwe nie wykluczam tego, z tym już musiałbym podjechac gdzies na warsztat. Jeszcze jedna rzecz po założeniu airboxa, gąbki na nim, nie dotykają dokońca wlotów powietrza ewidentnie jest szpara ok 2mm.

To nie szkodzi,to że gąbki airboxa nie dotykają do końca ramy i jest szpara.u mnie tez tak było,ale motocykl normalnie jezdził.Możesz to uszczelnić uszczelką do okien np.

Wydech masz seria czy przelotowy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydech mam przelot i na starym silniku był problem przy zakresie obrotów 1-3 tysiace przy małych predkosciach parkingowych z nim, na serii ok.

 

Co do starego silnika, pod koniec jego żywotnosci tak samo sie zachowywał czyli odpalał na zimno odrazu. A gdy był ciepły - dłużej trzeba było przytrzymac starter aby odpalił. Dzisiaj sie przejechałem i nie pracuje jednak dobrze bez filtra, troche brakuje mu mocy powyzej 7-8tysiecy i lekko sie wtedy dławi. Dalej go nie odkrecałem do 13 tysiecy i ogólnie nie byłem nigdy fanem "pałowania" motocykla do odciecia. Co do śrub składu mieszanki zrobie to jutro. Jakie są skutki negatywne bogatej mieszanki tak na przyszłosc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz, zaraz, gdzie za duzo powietrza jesli bez airboxa i filtra pracuje elegancko ???

Przy dawaniu odpowiedzi czytajcie caly temat, a nie tylko ostatni post.

Moze wlasnie jest odwrotnie, tzn ze po umyciu filtra go nasaczyles olejem i za duzo go zostalo w filtrze ?

tak Adam tylko ze jak wali dodatkowym powietrzem ze srada, ktory moze nie ma zadnego sterowania to powietrza silnik dostanie wiecej podczas jazdy niz nawet bez filtra

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydech mam przelot i na starym silniku był problem przy zakresie obrotów 1-3 tysiace przy małych predkosciach parkingowych z nim, na serii ok.

 

Co do starego silnika, pod koniec jego żywotnosci tak samo sie zachowywał czyli odpalał na zimno odrazu. A gdy był ciepły - dłużej trzeba było przytrzymac starter aby odpalił. Dzisiaj sie przejechałem i nie pracuje jednak dobrze bez filtra, troche brakuje mu mocy powyzej 7-8tysiecy i lekko sie wtedy dławi. Dalej go nie odkrecałem do 13 tysiecy i ogólnie nie byłem nigdy fanem "pałowania" motocykla do odciecia. Co do śrub składu mieszanki zrobie to jutro. Jakie są skutki negatywne bogatej mieszanki tak na przyszłosc?

 

Jak masz wydech przelotowy,i jeszcze filtr K&N to obowiązkowo trzeba wyregulować gażniki pod to.Zwiększyć dawkę paliwa,pobawić się przy iglicach,pływakach i dyszach.Inaczej jak zostawisz fabryczne ustawienia,to motocykl bedzie przerywał,krztusił się i będzie miał połowę mniej mocy.

SRAD-y gdy są bardzo rozgrzane mają tendencje do długiego odpalania,i prawie każdy SRAD z lat 90 z którym się spotkałem tak odpalał.Poprostu to jakas wada fabryczna i te motocykle tak mają.Mój też odpala po 2-3sekundach jak ma temperature powyżej 100stopni. Piszesz ze nie jestes zwolennikiem jazdy do odcięcia,ale masz motocykl typowo sportowy,silnik ożywa dopiero powyżej 7000obr/min przy 9000-10000 zaczyna sie niezły FUN a przy 11000-13000 pokazyje swój cały potencjał :) Możesz mieć problem z podciśnieniami w airboxie,ale rownie dobrze mogą to być gażniki.. Skutki zbyt bogatej mieszanki o jakich słyszałem to:

-czarne świece

-zwiększone spalanie

-dopalanie mieszanki w tłumiku(strzelanie w wydech)

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...