Adam Saint Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Problem wyglada tak: Silnik został wymieniany ostatnio przezemnie, zostały moje stare gaźniki, gdyż z nowego były nie kompletne. Z nieciekawych rzeczy aktualnie, to resztki oleju w kolektorach, gdyż przy poprzedniej awarii silniki zalały sie [ok rok temu, wiec możliwe że coś tam jeszcze jest] I tłumik jest na 2 śrubach, gdyż 3 gwint jest uszkodzony. Do rzeczy: Na neutralu normalnie sie wkreca do 14 tys. Pierwszy bieg do ok 7tys. obrotow, dalsze - 2,3,4,5,6 biegi do 4tys i dławi sie rwie, przerywa. Nic jeszcze nie było ustawiane. Ponoc może to byc źle ustawiony poziom paliwa w gaźnikach, widziałem w service manual mniej wiecej opis. Jak ma sie to w praktyce? Bo te fotki w manualu dosc kiepskie. Co dokładnie musze zrobic? Dodam, że chce to sam jak najwiecej zrobic, podjechanie do mechanika to ostatecznosc. I wiem, że temat może byc rozległy i wiele powodów może byc, narazie chce sie skupic na poziomie paliwa. Z góry dzieki za odpowiedzi i zainteresowanie tematem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Przejedź się na jakimś biegu kilka km , z maks obrotami jakie uda Ci się uzyskać, i sprawdź jaki kolor mają swiece wtedy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Saint Opublikowano 29 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Właśnie wychodze sie przejechac, jaka kolorystyka co bedzie oznaczac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Może po prostu masz jakoś zasłonięte wloty powietrza i srad nie działa. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Ciemna za bogata mieszanka, jasna za uboga, mokra świeca problem z dolotem powietrza lub iskrą, sucha problem z dostawaniem się paliwa do cylindra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Saint Opublikowano 29 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Jestem. Sprawa wyglada tak, wyjąłem pudło z filtrem powietrza i śmiga normalnie elegancko. Co może byc nie tak ? Filtr mam K&N ostatnio wyczyszczony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Jaki kolor mają świece? Za bogata mieszanka albo coś blokuje dolot powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Saint Opublikowano 29 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Wiesz co spojrzałem bo niemam jak ich wykrecic, wydaje mi sie że są raczej jasne i suche, niż ciemne i mokre, ale moge sie mylic, wiec raczej nie sugerujmy sie tym dziś. Pytanie dlaczego bez filtra chodzi normalnie a z nim dławi sie strasznie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Steve Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Skoro filtr jest w porządku to wina ewidentnie gaźników i złej regulacji. Cytuj Szkiełkowanie, piaskowanie, polgrid. Wrocław. Info PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Saint Opublikowano 29 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Możliwe nie wykluczam tego, z tym już musiałbym podjechac gdzies na warsztat. Jeszcze jedna rzecz po założeniu airboxa, gąbki na nim, nie dotykają dokońca wlotów powietrza ewidentnie jest szpara ok 2mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Nie powiesz jak wyglądają świece to nie powiemy Ci co jest nie tak. I nie chodzi o to jak wyglądają z zewnątrz. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Steve Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Airbox do naprawy, gaźniki do regulacji i powinno być ok :) Cytuj Szkiełkowanie, piaskowanie, polgrid. Wrocław. Info PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 To albo słuchasz co Ci piszemy, albo rób sam motocykl i się nie pytaj co jest nie tak. Pokaż zdj świec (elektrod) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 zabawa z kolorem elektrod dotyczy raczej permanentnej pracy silnika w dluzszym czasie, a gdy jest awaria, cos prycha i strzela to swiece moga byc czarne i mokre bez wzgledu na to jak to jest z ta mieszanka, bo niema prawidlowego procesu spalania, prawdopodobnie za duzo powietrza po umyciu K&Na...pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Saint Opublikowano 30 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Nie napisałem, że nie sprawdze, niemam możliwosc akurat teraz, wyluzuj w tygodniu sprawdze temat. Za dużo powietrza piszesz, co w takim razie zrobic z tym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.