Skocz do zawartości

Ktory wybrac? xvs1100 DragStar, VT1100 Shadow, Suzuki Intruder 1400


Adamek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Naszla mnie ochota kupic cos nie za bardzo mlodego, ale konkretnego. To znaczy mam na oku trzy moto, Yamaha xvs 1100 Drag Star z 1999r. z przebiegiem 11 tys km. Drugi to Honda VT 1100 Shadow z 1998r. z przebiegiem 12 tys km. A trzeci to Suzuki Intruder 1400 z 1993r. z przebiegiem 28 tys km.

 

Wszystkie te moto podobaja mi sie bardzo, zawsze mi sie podobaly. Dylemat tylko co wybrac. Moze podpowiecie, napiszecie jakies wady/zalety tych maszyn w tych rocznikach.

 

Wtrącę trzy grosze bo słabo mi się robi jak czytam o takich przebiegach w ogłoszeniach , a ludzie dalej chcą wierzyć w takie BZDURY!!! kupują z cofanym licznikiem i są szczęśliwi ,że trafili "okazję" a ten kto podaje oryginalny przebieg buja się ze sprzedażą w nieskończoność...

Drag Star przebieg roczny - 846km :icon_eek:

Shadow - 857km :eek:

Intruder -1474km , no ten to z pewnością do turystyki był używany z "takim nalotem" :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie sie robi slabo, jak ktos wyciaga pochopnie wnioski z dupy nie pytajac wczesniej o konkrety. Ale spiesze wyjasnic Ci kolego Kylo o co loto. Te motocykle ktore wymienilem i macalem maja udokumentowane przebiegi i wszystkie papiery z przegladow, lacznie z papierami co bylo i kiedy przy moto robione. Pomieszkuje w UK, a tu jesli to nie polak walkow jest bardzo malutko jesli chodzi o moto. Wszystko jest do sprawdzenia bez zadnych problemow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Intruz nie traci ceny, zawsze dobrze wygląda, niezależnie od epoki. Do tego jest prostą konstrukcją, fajnie gada i ma zajebisty moment obrotowy. To czego wcale nie ma XVS a Shadow tylko odrobinkę.

 

 

DragStar to nie tylko wadliwe sprzęgiełko. Nagminnie psujące się dyfry, poza tym urywające się wałki skrzyni biegów, przy krzyżaku. Ostatnio miałem takiego pacjenta. koszt przeraził właściciela, DS poszedł dogorywać do stodoły. Do tego słabe przednie zawieszenie. Pod ciężarem motocykla i ładunku panewki szybko siadają, lagi same się wyginają. Silnik niby z Virago pochodzi ale strasznie osłabiony, pozbawiony wigoru i jakichkolwiek osiągów. do tego wszędzie chromowany plastik udający części których tak na prawdę tam nie ma.

 

 

Shadow z kolei ma obrzydliwy z wygladu silnik jak i inne elementy które totalnie nie pasują do stylu motocykla. Może jako całość wygląda dobrze, ale przyglądając się szczegółom to jest kupa. Zlepek części znalezionych na wysypisku. Trefne instalacje elektryczne to standard w cenie motocykla. do tego np. linka ssania której nie znajdziesz w całej Europie.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie decyzje juz podjalem, szkoda tylko ze tak dlugo sie zastanawialem, bo ten Intruz byl i poszedl w inne rece. Problem w tym ze tu w uk tych moto praktycznie nie ma wogole na sprzedaz.

 

A dodatkowe pytanko, co sadzicie o Kawie Vulkan 1500 ? Bo widze ze te moto sa, a po lekkich przerobkach dosc dobrze powinien wygladac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Intruz nie traci ceny, zawsze dobrze wygląda, niezależnie od epoki. Do tego jest prostą konstrukcją, fajnie gada i ma zajebisty moment obrotowy. To czego wcale nie ma XVS a Shadow tylko odrobinkę.

 

DragStar to nie tylko wadliwe sprzęgiełko. Nagminnie psujące się dyfry, poza tym urywające się wałki skrzyni biegów, przy krzyżaku. Ostatnio miałem takiego pacjenta. koszt przeraził właściciela, DS poszedł dogorywać do stodoły. Do tego słabe przednie zawieszenie. Pod ciężarem motocykla i ładunku panewki szybko siadają, lagi same się wyginają. Silnik niby z Virago pochodzi ale strasznie osłabiony, pozbawiony wigoru i jakichkolwiek osiągów. do tego wszędzie chromowany plastik udający części których tak na prawdę tam nie ma.

 

Czuję się w obowiązku ratować dobre imię Drag Stara. Miałeś chyba wątpliwą przyjemność ujeżdżania jakiegoś parcha z milionem km na budziku. Startując od zera wraz z TC88 na gaźnikach ide z nim łeb w łeb (powyżej 100km/h TC zaczyna odjeżdżać), pisałem kiedyś o tym jak mój DS zjadł WildStara 1600 (ale tutaj zapewne zaważył marny stan Wildka i milion km na jego budziku), EVO dostaje baty, boulevard 800 na wtrysku nie ma nic do powiedzenia. Z shadową 1100 jeszcze nie miałem przyjemności... Tyle z moich obserwacji...

 

Dyfry się sypią jak źle się go skręci np po wymianie opon, awaria może nastąpić po 1000 a może i po 10000 km. Należy zachować odpowiednią kolejność dokręcania śrub i obserwować szczelinę dyfer-koło. Nie ma co wierzyć że wszystko po skręceniu byle jak, samo wroci na swoje miejsce. Sam to poprawiałem u siebie. Jak podniosłem motocykl to musiałem użyć siły żeby obrócić napędem. Jak tak każdy mechanik skręca napęd w DS to nic dziwnego że potem są problemy.

 

Drag Star ma w praktyce niewielką ładowność. Gdy podróżuje nim pulchny zestaw dwóch osób ok 200KG + bagaż po naszych wspaniałych wertepach z miękko ustawionym zawieszeniem z tyłu to przy dobijaniu po dupie dostaje właśnie krzyżak i z czasem urywa nakrętkę na wałku skrzyni biegów. Rada jest prosta: ustawić zawiasy na twardo, nie przeciążać motocykla i dbać żeby zawieszenie nie dobijało.

No i te samowyginające się lagi. Hmmm, pierwszy raz o tym słyszę... Jeśli lagi są krzywe to na pewno ktoś im pomógł i to nie dotyczy tylko Drag Stara hehe

 

Dużo plastiku? Obudowa filtra powietrza, osłony głowic, pokrywa schowka na narzędzia z lewej strony. O czymś zapomniałem? A przyglądałeś się hondzie vtx1300? Tam to dopiero! A te wszystkie wspołczesne cruisery? Każdy jest plastikowy... DS to ostatnia era motocykli budowanych z rudy a nie z nakrętek po cocacoli.

Edytowane przez FhissT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam.

W najbliższą zimę chciałbym kupić jakiś motocykl do (raczej) długich tras. Posiadam do 12 000zł. Przydała by się pojemność 1000+. Mam 192 cm wzrostu więc Yamahe Virago chyba mogę odrzucić gdzyż jest troszke za krótka dla mnie. Głównie interesują mnie Honda Shadow, Kawasaki Vulcan, Yamaha Drag Star(tu chyba będzie ciężko znaleźć). Rocznikowo to nie wiem jak to może wyglądać, ponieważ takie motory to podobno z 1990 są w dobrej formie. Potrzebuje rady czy coś takiego znajde, i który z tych będzie najlepszy(awaryjność, konfort, koszty eksploatacji, spalanie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

W najbliższą zimę chciałbym kupić jakiś motocykl do (raczej) długich tras. Posiadam do 12 000zł. Przydała by się pojemność 1000+. Mam 192 cm wzrostu więc

 

To generalnie bedzie ciezko bos wielki chlop i na kazdym bedziesz wygladal jak na psie.

Ile jeszcze wazysz i czy dasz rade np. z Dragiem 1100 bo to miniumum jak dla Ciebie ....

Mozesz szukac Wild Stara 1600/1700, Vulkana ale to 12 kola bedzie cienko.

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejrzyj Intrudera 1400. Spora maszyna

Dlaczego na świecie żył i czego chciał, dokąd dążył, komu służył - sam nie wiedział. Służył stepom, wichrom, wojnie, miłości i własnej fantazji.

 

 

Primum non nocere.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No czy dasz rade wlasnie opanowac ciezka maszyne.

A wyglad i wygoda ida w parze bo jak siadziesz na Virago 535 lub malego Draga to tez pojedziesz ale bedziesz wygladal jak na komarku :biggrin:

A wygodnie Ci bedzie na motocyklu gdzie wyciagniesz daleko nogi, usadowisz sie dobrze na kanapie i dlugimi rekoma swobodnie bedziesz kierowal ...

Te parametry spelniaja tylko duze motocykle, ciezkie i o duzej pojemnosci, wiec ..... trzeba je "ogarnac"

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drag Star 650 nie jest gabarytowo aż taki mały, jeździłem ale tylko pare km na takim i nawet wygodnie, a mam 186 cm wzrostu i wage koło 110 kg. Inruz 1400 fajny,ale od Virago nie będzie chyba wiele dłuższy. W tym budżecie ciężko będzie kupić coś, co spełni Twoje kryteria.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...