Limo Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Tu masz fiszkę http://www.ronayers.com/Fiche/TypeID/26/Type/SHIFT_CAM_FORK/MakeID/4/Make/Yamaha/YearID/33/Year/1992/ModelID/9366/Model/FZR_600RD/GroupID/448285/Group/SHIFT_CAM_FORK Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 (edytowane) Rafael,napisz mi co to znaczy caly selektor ? rozbierałem silniki więc mogę spróbować,nic nie tracę. Tak Adam, postawiłem maszynę na skrzynce i kręcę kołem mahając wajhą, powiedzcie mi czy to może być że to przęgło to popsuło,przynajmniej jedno bym wyeliminował ;/Rozbierz cały mechanizm zmiany biegów, ściągnij wajchy, sprężyny i całą resztę tak aby pokręcić bębnem bezpośrednio ręką, może łożysko się rozleciało? Jak nie rozbierzesz to się nie dowiesz. Mogą się kły blokować itd , przyczyn może być wiele, a że rozkładałeś silnik to i z selektorem sobie poradzisz.PS: Ok teraz popatrzyłem na zdjęcie dopiero, kły nie będą się blokować bo wypusty są od zewnętrznej strony "gwiazdki" a nie od wewnątrz. Ale rozbierać mechanizm i tak musisz. Edytowane 14 Czerwca 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasiooooo Opublikowano 14 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 zdejmowałem wszystko i sam bęben z "gwiazdką" bardzo ciężko się obraca ;/ czyli jednak bez rozpoławiania nie da rady.... ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 A jesteś w stanie łatwiej przełączać biegi, kręcąc samym bembnem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasiooooo Opublikowano 15 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 nie właśnie,samym bębnem nie dam rady nawet ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Złóż wszystko jeszcze raz dokładnie i sprawdź każdy element selektora. Jak nadal będzie problem, to czeka Cię rozbiórka silnika niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasiooooo Opublikowano 15 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 ok dzięki :] a zapytam przy okazji,jeśli kupować części to oddzielnie czy raczej z jakiegoś jednego silnika wszystko (zmieniacz,skrzynia,sprzęgło) żeby wszystko grało ? Poza tym do tego motocykla nie mogę znaleźć części,czy te elementy z FZR 400 bądź Fazer z tego samego rocznika to to samo ? oczywiście najpierw to rozbiorę i dam znać co i jak ale chcę się zorientować w razie czego :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
formoto Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 (edytowane) Może nie to, ale miałem podobne objawy przy pękniętym/złamanym na pół wałku zdawczym zębatki napędowej. Edytowane 16 Czerwca 2012 przez formoto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasiooooo Opublikowano 19 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 wyjąłem silnik z ramy, i mam dwa pytania:1.czy bez bez rozpoławiania silnika po zdjęciu łożyska da się wyjąć wałek zdawczy ?2.jeśli nie,to czy da się rozpołowić bez ruszania cylindrów ?pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Wałka nie wyciągniesz, a FZR o ile się nie myle ma dwie śrubki "ukryte" pod cylindrami... Ale niech ktoś jeszcze potwierdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasiooooo Opublikowano 20 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Witam,już po kłopocie :) obyło się bez rozpoławiania,napiszę co było bo może komuś się to samo przyda.Okazało się że sworzeń po którym suwają się wodziki po prostu się zgiął i blokował ruch wodzika. Dorobiłem nowy z trardszego materiału i dwa na zapas.Było dużo roboty z wyjęciem bo miałem dostęp ograniczony od misy olejowej ale jakoś dało radę.Dzięki za pomoc. Pozdro ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Swietnie zatem. Edytuj nazwę tematu dopisując [ROZ] . pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasiooooo Opublikowano 22 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 a dupa ;/ dzsiaj stało się to samo,znowu wygięło ten wałeki znowu przy wysokich obrotach.Nie wiecie dlaczego go wygina?Ma to jakiś związek ze sprzęgłem ? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 To co napisałem na początku, zużyte sprzęgła kłowe się "wyślizgują" i cała siła przenoszona jest na wodziki które się gną. Bez rozbiórki silnika na pół i wymiany kilku kół zębatych pewnie się nie obędzie.PS: Zaczęło znów wyrzucać Ci biegi na wysokich obrotach? które? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasiooooo Opublikowano 22 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 wyprzedzałem osobówkę na 3 biegu i przeciągnąłem na tym biegu do odciny,chcę wbić następny bieg a wahcha ani drgnie.objawy podobne jak ostatnio więc to napewno to samo.Mógłbyś mi pokazać jak wygląda to sprzęgło kłowe i jak działa ? ps.A jeśli by dorobić wałek z bardzo twardego materiału ? pogięło by wodziki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.