przemkolodz Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 (edytowane) Witam W piątek postanowiłem, że trochę wyczyszczę moją babcie ( kawasaki vn700 1985r) blablabla nie będę zanudzał. Po zakończeniu prac i odpaleniu okazało się że motor jakoś dziwnie pracuje. Wcześniej pracował na 1500/2000obr i było niby ok. Jak dla mnie trochę za duże obroty ale był o niebo lepiej nie gasł i nie kopcił. Teraz zszedł do 800obr i potrafi zgasnąć, z prawego komina wydobywa się dym, lewy raczej normalnie. Jak wkręcę go na obroty to z prawego bardzo kopci, lewy tak sobie. Słychać jakby prawy później łapał. Świece po odkręceniu okopcone na czarno i wilgotne. Iskra jest . Po wyczyszczeniu świec dalej jest to samo, nic się nie zmienia.Nie reaguje na ssanie ( nie wkręca się na obroty ) jak podciągnę do końca to gaśnie. kranik sprawdziłem ( zdjąłem przewodu zasilające gaźnik, raz jeden przewód i zassałem powietrze przez przewod od podcisnienia, paliwo leci przez przewod zazasilający gaźnik. Później drugi i zassałem powietrze z przewodu do podciśnienia i paliwo również leci przez przewod zasilający ) POMÓŻCIE Edytowane 2 Czerwca 2012 przez przemkolodz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Jeśli lałeś wodą to gdzies kable, świece. To ze jest iskra to nie znaczy ze prawidlowo spala mieszanke. Jesli iskra wychodzi z izolatora bedzie gasla pod wplywem kompresji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 Walnieta membrana kranika, jesli leci ci paliwo przewodem podcisnienia, Jimmi nie doczytal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemkolodz Opublikowano 2 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 (edytowane) Przewod podcisnienia suchy.! . Ja zdejmowałem przewody zasilające gaźniki, a powietrze zassane przez przewod od podcisnienia . Paliwo leciało przez przewody zasilające gaźniki. Jak przestawalem to paliwo przestawalo leciec. Wodą go nie lałem, szmata i coś do czyszczenia w psikaczu. Może jak dolewalen koncentratu do chłodnicy to mogło się ulać. Edytowane 2 Czerwca 2012 przez przemkolodz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemkolodz Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 (edytowane) Jest sukces Analizując wszystkie wasze rady rano doszedłem do wniosku, że jeśli gaźnik jest zanieczyszczony to trzeba czegoś dolać do paliwa. I kupiłem butelkę płynu do czyszczenia gaźników i wtryskiwaczy benzynowych na stacji i wlałem połowę zawartości do pełnego baku. Po przejechaniu około 2km motor wrócił do pracy silnika z przed awarii t.j. 1200obr, przestał kopcić, nie gaśnie. . W ramach sprawdzenia i dla przyjemności przejechałem 100km i motor chodzi. wiem że czyszczenie, ustawienia oraz synchronizacja mnie nie ominie ale czynności te mogę przełożyc na dalszy termin. Taki jaki będzie pasował mojemu motodoktorowi Edytowane 4 Czerwca 2012 przez przemkolodz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.