Skocz do zawartości

Problem z WSK 125 :/


meitras12
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ! Mam problem , mianowicie : Kupiłem WSK 125 nie na chodzie. I po przeczyszczeniu kranika , gaźnika i świecy zapaliła. Było super , przez pierwsze 2 dni paliła od kopa , byłem wniebowzięty. I po paru dniach pojawił się problem, chciałem ją odpalić a ona nic i nic. Przed chwilą wymieniłem świecę i nic. Pomanewrowałem trochę kranikiem i wtedy odpaliła. Jaka może być przyczyna tego ?. I jeszcze jedno: Cieknie olej z silnika. Tylko że gwint śruby do spuszczania oleju jest chyba zerwany :/ I jeszcze zauważyłem że olej wylewa sie, w okolicy kopniaka. Co robić ?. Proszę o radę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bak przeczyściłeś? Prawdopodobnie jakiś syf z baku zapchał dyszę w gaźniku. Warto by się było temu na początek przyjrzeć. Skoro wsk-a była nie na chodzie, to pewnie trochę stała. Profilaktycznie możesz też wymienić przewód WN (kosztują grosze). Kranik wyczyść jeszcze raz, no i gaźnik. Śrubę spustową można wykręcić nawet jak jest urwany gwint, potem trzeba będzie wstawić nową. Chyba że urwany gwint masz tam gdzie tą śrubę wkręcasz. Olej w okolicach kopniaka cieknie Ci z powodu uszkodzonego simmeringa. To tak na sucho, bo żadnych fotek nie zamieściłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wewnątrz kranika gumowa lub skórzana wkłądka może być już rozwalona i czasmi jak przekręcisz to leci paliwo a innym razem nie.

Dawno temu miałem przypadek w ETZ rozleciał mi się kranik kupiłem 2 gumy od razu na zapas.

Okazało się że to jakiś shit nie odporny na paliwo i działało tylko dzień potem guma puchła i pękała przy odkręcaniu.

Moto Psycho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wewnątrz kranika gumowa lub skórzana wkłądka może być już rozwalona i czasmi jak przekręcisz to leci paliwo a innym razem nie.

Dawno temu miałem przypadek w ETZ rozleciał mi się kranik kupiłem 2 gumy od razu na zapas.

Okazało się że to jakiś shit nie odporny na paliwo i działało tylko dzień potem guma puchła i pękała przy odkręcaniu.

 

Taka okragła z dziurkami? Mi się takie coś w moim romecie dawno temu również przytrafiło. Wtedy kupiłem jakiś zamiennik z jakiegoś miękkiego tworzywa i problem znikł na dobre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wewnątrz kranika gumowa lub skórzana wkłądka może być już rozwalona i czasmi jak przekręcisz to leci paliwo a innym razem nie.

Dawno temu miałem przypadek w ETZ rozleciał mi się kranik kupiłem 2 gumy od razu na zapas.

Okazało się że to jakiś shit nie odporny na paliwo i działało tylko dzień potem guma puchła i pękała przy odkręcaniu.

Takie uszczelki zastąpić można z powodzeniem odpowiednio wyciętym plasterkiem z korka od wina, byle tylko był z całych kawałków lub jednego kawałka a nie mielony i sklejany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :) Wsk już pali , tylko troszkę przerywa. Gdy doda się gazu to raz chyci raz zamula ;/ Czy to wina świecy ?.

 

I jeszcze odnoście cieknięcia tego oleju. Tu są zdjęcia :

http://zapodaj.net/b7d2af6a8b5a5.jpg.html

http://zapodaj.net/d39478a60bd8d.jpg.html

http://zapodaj.net/0dbe518a9273c.jpg.html

http://zapodaj.net/b871b62b58ac5.jpg.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świecy i/lub złej regulacji gaźnika. Wykręć od ćwierć obrotu do jednego śrubę regulacji składu mieszanki. Jak będzie poprawa to kombinujesz dalej jak nie to w drugą stronę. Poszukaj w google jak dobrze wyregulować ten gaźnik(to naprawdę nie jest trudne).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym jeszcze sprawdził kabelek z fajką może być przebicie. Na szybko jeśli jest przebicie można okręcić kabelek dokładnie kilkoma warstwami izolacji oczywiście do momentu zakupu drugiego kabelka :)

Odnośnie cieknącego oleju to wymień simering na nowy przestanie ciurkać.

Edytowane przez volumax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umyj to porządnie i dopiero zapal sprzęta . Wtedy będziesz widział gdzie kapie jak na połączeniu karterów możesz spróbować dociągnąć sruby .Jeszcze możesz zasmarować silikonem po odtłuszczeniu ale na długo to nie zadziała!Jeżeli ze zdawczej zębatki zimering i po bólu !

 

Jeżeli nie to tylko rozpołowienie silnika .Umyj dokładnie silnik i dopiero uruchom ,oraz dokładnie pooglądaj z czego się leje ! Lewa w góre!!!

Edytowane przez tomasz wloch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy gdzie Ci ten olej cieknie. Sam mam zerwany gwint od korka spuszczania oleju w swojej i wkleiłem tam śrubę na poxipol po czym uszczelniłem sylikonem, bo po prostu nic z tym nie zrobię ( aż tak rozwalone). Jeśli cieknie z pod kopniaka to zdejmujesz wajchę biegów i kopniak, zdejmujesz dekiel i wymieniasz oring. Jak masz szczęście to może nie będzie ciekło. U mnie po wymianie oringu i tak czasem poleje sie jak z kranu, już przestałem sie tym przejmować. Cieknie Ci też pewnie od strony zębatki zadawczej ale tam musi. To jest specjalne rozwiązanie automatycznego smarowania łańcucha. :laugh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...