meitras12 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Witam ! Mam problem , mianowicie : Kupiłem WSK 125 nie na chodzie. I po przeczyszczeniu kranika , gaźnika i świecy zapaliła. Było super , przez pierwsze 2 dni paliła od kopa , byłem wniebowzięty. I po paru dniach pojawił się problem, chciałem ją odpalić a ona nic i nic. Przed chwilą wymieniłem świecę i nic. Pomanewrowałem trochę kranikiem i wtedy odpaliła. Jaka może być przyczyna tego ?. I jeszcze jedno: Cieknie olej z silnika. Tylko że gwint śruby do spuszczania oleju jest chyba zerwany :/ I jeszcze zauważyłem że olej wylewa sie, w okolicy kopniaka. Co robić ?. Proszę o radę :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marvin_1986 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Bak przeczyściłeś? Prawdopodobnie jakiś syf z baku zapchał dyszę w gaźniku. Warto by się było temu na początek przyjrzeć. Skoro wsk-a była nie na chodzie, to pewnie trochę stała. Profilaktycznie możesz też wymienić przewód WN (kosztują grosze). Kranik wyczyść jeszcze raz, no i gaźnik. Śrubę spustową można wykręcić nawet jak jest urwany gwint, potem trzeba będzie wstawić nową. Chyba że urwany gwint masz tam gdzie tą śrubę wkręcasz. Olej w okolicach kopniaka cieknie Ci z powodu uszkodzonego simmeringa. To tak na sucho, bo żadnych fotek nie zamieściłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meitras12 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Okey. To jutro biorę się za czyszczenie gaźnika i kranika. Dodam jeszcze że świeca po odkręceniu była suchutka :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marvin_1986 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 No i bak wyczyść i przepłukaj, bo inaczej czyszczenie kranika, gaźnika będzie bez sensu. A syf jakiś na pewno w baku siedzi. Chyba że już to sprawdziłeś wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Wewnątrz kranika gumowa lub skórzana wkłądka może być już rozwalona i czasmi jak przekręcisz to leci paliwo a innym razem nie.Dawno temu miałem przypadek w ETZ rozleciał mi się kranik kupiłem 2 gumy od razu na zapas.Okazało się że to jakiś shit nie odporny na paliwo i działało tylko dzień potem guma puchła i pękała przy odkręcaniu. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marvin_1986 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Wewnątrz kranika gumowa lub skórzana wkłądka może być już rozwalona i czasmi jak przekręcisz to leci paliwo a innym razem nie.Dawno temu miałem przypadek w ETZ rozleciał mi się kranik kupiłem 2 gumy od razu na zapas.Okazało się że to jakiś shit nie odporny na paliwo i działało tylko dzień potem guma puchła i pękała przy odkręcaniu. Taka okragła z dziurkami? Mi się takie coś w moim romecie dawno temu również przytrafiło. Wtedy kupiłem jakiś zamiennik z jakiegoś miękkiego tworzywa i problem znikł na dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Wewnątrz kranika gumowa lub skórzana wkłądka może być już rozwalona i czasmi jak przekręcisz to leci paliwo a innym razem nie.Dawno temu miałem przypadek w ETZ rozleciał mi się kranik kupiłem 2 gumy od razu na zapas.Okazało się że to jakiś shit nie odporny na paliwo i działało tylko dzień potem guma puchła i pękała przy odkręcaniu.Takie uszczelki zastąpić można z powodzeniem odpowiednio wyciętym plasterkiem z korka od wina, byle tylko był z całych kawałków lub jednego kawałka a nie mielony i sklejany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meitras12 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Witam :) Wsk już pali , tylko troszkę przerywa. Gdy doda się gazu to raz chyci raz zamula ;/ Czy to wina świecy ?. I jeszcze odnoście cieknięcia tego oleju. Tu są zdjęcia :http://zapodaj.net/b7d2af6a8b5a5.jpg.htmlhttp://zapodaj.net/d39478a60bd8d.jpg.htmlhttp://zapodaj.net/0dbe518a9273c.jpg.htmlhttp://zapodaj.net/b871b62b58ac5.jpg.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Świecy i/lub złej regulacji gaźnika. Wykręć od ćwierć obrotu do jednego śrubę regulacji składu mieszanki. Jak będzie poprawa to kombinujesz dalej jak nie to w drugą stronę. Poszukaj w google jak dobrze wyregulować ten gaźnik(to naprawdę nie jest trudne). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meitras12 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 A odnośnie tego cięknącego oleju da się coś zrobić ?. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volumax Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 (edytowane) Ja bym jeszcze sprawdził kabelek z fajką może być przebicie. Na szybko jeśli jest przebicie można okręcić kabelek dokładnie kilkoma warstwami izolacji oczywiście do momentu zakupu drugiego kabelka :) Odnośnie cieknącego oleju to wymień simering na nowy przestanie ciurkać. Edytowane 7 Czerwca 2012 przez volumax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz wloch Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 (edytowane) Umyj to porządnie i dopiero zapal sprzęta . Wtedy będziesz widział gdzie kapie jak na połączeniu karterów możesz spróbować dociągnąć sruby .Jeszcze możesz zasmarować silikonem po odtłuszczeniu ale na długo to nie zadziała!Jeżeli ze zdawczej zębatki zimering i po bólu ! Jeżeli nie to tylko rozpołowienie silnika .Umyj dokładnie silnik i dopiero uruchom ,oraz dokładnie pooglądaj z czego się leje ! Lewa w góre!!! Edytowane 7 Czerwca 2012 przez tomasz wloch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 wyczyść styki przerywacza, lub wypiłuj iglakiem. Sprawdz też czy sprężynka przerywacza dobrze odbija Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meitras12 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Witam :) Wsk po wymienieniu świecy na nową nadal przerywała. Ale po wkręceniu śruby regulacji składu mieszanki pali elegancko !. YEAH :) Teraz pozostał tylko ten problem z cieknącym olejem :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 To zależy gdzie Ci ten olej cieknie. Sam mam zerwany gwint od korka spuszczania oleju w swojej i wkleiłem tam śrubę na poxipol po czym uszczelniłem sylikonem, bo po prostu nic z tym nie zrobię ( aż tak rozwalone). Jeśli cieknie z pod kopniaka to zdejmujesz wajchę biegów i kopniak, zdejmujesz dekiel i wymieniasz oring. Jak masz szczęście to może nie będzie ciekło. U mnie po wymianie oringu i tak czasem poleje sie jak z kranu, już przestałem sie tym przejmować. Cieknie Ci też pewnie od strony zębatki zadawczej ale tam musi. To jest specjalne rozwiązanie automatycznego smarowania łańcucha. :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.