kumpel kalamitki Opublikowano 5 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 (edytowane) Vega dzięki za info i wrażenia z jazdy.Swoją drogą tak troche oftopując to te 78 KM to dokładnie tyle razem ile miały 4 moje motocykle dawniejsze razem wzięte :)MZ 250 -21 KMCZ 250 -17KMJunak 350 - 19 KMJawa 350 - 23 KMA jak się zapier... szło wykręcić nawet złotyczerdzieści na zegarze, a dziś 78 KM robi sie mało. Niektórym to pewnie i 150 KM też mało.Co za czasy przyszły ;)Chyba jednak pójdę w Horneta - o ile diler utrzyma mi dobrą cenę na rocznik 2011. Dygam się tylko nad tą włoską jakością produkcji Szerszenia ?Mam prośbe napsizcie jak to sie jeździ z tym ABSem u Hondy bo on jakiś trochę inny w idei działania, a jak to w praktyce ? Edytowane 5 Czerwca 2012 przez kumpel kalamitki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MikolajXJ Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 No to przy tych pojazdach, które miałeś, Hornet to będzie wściekły dzik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Mam prośbe napsizcie jak to sie jeździ z tym ABSem u Hondy bo on jakiś trochę inny w idei działania, a jak to w praktyce ? Jak sie jezdzi z ABS'em, po prostu tak samo jak kazdym innym motocyklem bez ABS'u, z tym, ze gdy przychodzi potrzeba to wciskasz klamhe hamulca do oporu nie lekajac sie o uslizg. Problem w tym, ze to tez musisz potrenowac, bez tego ni rusz. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 . Dygam się tylko nad tą włoską jakością produkcji Szerszenia ?Mam prośbe napsizcie jak to sie jeździ z tym ABSem u Hondy bo on jakiś trochę inny w idei działania, a jak to w praktyce ? Myślę że nie masz się czego dygać bo Honda od dawien dawna ma fabrykę w Italy :excl: A z ABS em to tak jak KS napisał :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Ja jechałem ostatnio nową CBR 600F z EC-ABSem. Praktycznie możnaby rzec Hornet w owiewkach. Całkiem przyjemnie się zbiera, prowadzi się łatwo jak rower, praca wtrysku w dolnym zakresie obrotów bez zarzutu ... no i ten ABS. Honda na prawdę zrobiła duży postęp w tej kwestii. Wigotny dzień, rozsypany piasek na kostce brukowej ... a ten hamuje jakby jechał po asfalcie. Żadnych przycięć i przesadnego przepuszczania jak w żałosnym ABSie który był w pierwszych CBFach. Co prawda trochę nie czuć tych 102KM i trzeba powiedzieć że z F4i pod tym względem wspólną ma tylko nazwę, ale przez to będzie chyba przystępniejsza dla nowicjusza. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 Bimbak, jak działał ABS? Ja ostatnio latałem na nowym Hornecie i strasznie mnie wku*wiał z tego względu, że przy każdym hamowaniu nurkował jakby ktoś siedział na kierownicy :unsure: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 CBR na której jechałem była dopiero co po dotarciu, jeszcze na dziewiczych ustawieniach jakie panowie w salonie zrobili pod dziewczynę do której CBR należała. Ja też ważę tylko 60 parę kilo więc nic mi przesadnie nie nurkowało. Wiadomo że to nie jest jak w sporcie i lekko przysiada ale robi to spokojnie. Sam ABS działał tak jakbym chciał żeby działał. Nie robiłem gwałtownego wciśnięcia klamki od razu do końca, ale przy normalnym stopniowym ale szybkim zwiększaniu siły na klamkę z dociśnięcie do końca w ciągu gdzieś 3 sec przy hamowalniu po kostce z pozbruku z wymalowanym przejściem dla pieszych z prędkości nieco powyżej 100km/h zatrzymanie było dużo szybsze niż się tego spodziewałem i pewnie sam nie był bym w stanie nawet tak szybko zahamować. W CBFie miałem zupełnie inne odczucia - miałem wrażenie że to trwa wiecznie i że ABS nie pozwala złaszcza na początku na hamowanie z taką siłą z jaką sam byłbyś w stanie hamować a hamując przez pasy przejścia dla pieszy wypierdzieliło mnie na środek skrzyżowania mimo że jakieś 20m przed przejściem miałem max 50 km/h a linia zatrzymania się do skrzyżowania była sporo ponad 10m za przejściem. Po tej akcji oddałem CBFa właścicielowi. Nie pamiętam jakie były opony ale szarpanie z jakim to się odbywało to musiała być wina ABSu. Wracając do CBR pamiętam że byłem w szoku jak fabryczne Brigestone'y pratycznie od pierwszych metrów dawały mi więcej pewności jak Supercorsy przez całe pierwsze okrążenie w Poznaniu. Poziom przyczepności oczywiście na pewno dużo niższy ale na publicznych drogach i nie swoim motocyklem tego sprawdzać nie będę :P Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.