pitervfr Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 Witam, w swojej vfr mam pogięte lagi przód oraz koło, chciałbym wsadzić przód na up side down, czy ktoś wie od czego pasuje i jak to zrobić? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghostlpa Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 (edytowane) Zmierz wysokość główki ramy i na tej podstawie coś dobierz. Podejrzewam że będą to lagi z podobnej rocznikowo hondy np VTR, Jeśli miałbym się zdecydować w pierwszej kolejności sprawdziłbym hondę vtr. Wymiary łożysk głowki ramy są na 99% takie same, ciekawi mnie jedynie jak jest z wysokością całości, Edytowane 26 Maja 2012 przez ghostlpa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 Wymiary łożysk głowki ramy są na 99% takie same, ciekawi mnie jedynie jak jest z wysokością całości, Sprawdzałeś czy tak sobie napisałeś? A i którą VTR masz na myśli? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitervfr Opublikowano 26 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 rocznik mojej hondy to 1990. starsze vtr nie miały up side down, myślałem coś o gsx-r lub yzf 750. Widziałem ze wsadzają do vfr takiezawiasy tylko ciekawi mnie co trzeba przerabiać. A i jeszcze jedno pytanko, czy do latania na gumie trzeba przerabiać smok pompy itp?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghostlpa Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 Nie będę reklamował sklepu więc. Poniżej spis modeli z tym rozmiarem łożysk. Wg katalogu allballs typ 22-1020 ZASTOSOWANIE: Honda CB 1300 (Euro) 03-07, CB1000 94-95, CB1000C 83, CB1100F Super Sport 83, CB400F 89-90, CB600F (599) 04-06, CB700SC Nighthawk S 84-86, CB750 C 80-82, CB750 Nighthawk 91-02, CB750F Super Sport 79-82, CB750K 750 Four 79-82, CB750L 79, CB750SC 82-83, CB900C 80-82, CB900F (919) 02-07, CB900F 81-82, CBF1000 (Euro) 06-08, CBF250 (Euro) 04-06, CBF500 (Euro) 04-06, CBR1000F 87-96, CBR1000RR 04-07, CBR1100XX 97-06, CBR600F 87-90, CBR600F2 91-94, CBR600F3 95-98, CBR600F4 99-06, CBR600RR 03-10, CBR900RR 93-99, CBR929RR 00-01, CBR954RR 02-03, CBX1100 81-82, CBX750 (EURO) 94-01, CMX450C 86-87, CX500TC Turbo 82, CX650T Turbo 83, GL1000 Gold Wing 77-79, GL1100 80-83, GL1100A 82-83, GL1100I 80-83, GL1200 Gold Wing 84-87, GL1500 88-90, GL1500A 91-98, GL1500C 97-00, GL1500CD 01-03, GL1500CF 99-01, GL1500CT 97-00, GL1500I 91-96, GL1500S 90-91, GL1500SE 90-00, NSA700 DN-01 09, NT 650 DEAUVILLE (Euro) 98-05, NT 700 DEAUVILLE (Euro) 06-07, NT650 (Euro) 88-91, NT700V 10, NTV 600 (Euro) 88-91, NTV 650 (Euro) 92-97, PC800 Pacific Coast 89-98, ST1100 91-02, ST1100A 92-02, ST1300 03-08, VF1000F 84, VF1000R 85-86, VF1100C & S 83-86, VF500C 84-85, VF500F 84-86, VF700C 84-87, VF700F 84-85, VF700S 84-85, VF750C 82-02, VF750C2 97-02, VF750CD 95-96, VF750F 83-84, VF750S 82-83, VFR 1200 10, VFR700 Interceptor 86-87, VFR750F 86-97, VFR800 FI Interceptor 98-01, VFR800 Interceptor 02-09, VT1100C 87-07, VT1100C2 95-07, VT1100C3 98-02, VT500C 85-86, VT600 Shadow 88-07, VT600CD 93-05, VT600CD2 99-00, VT700 86-87, VT750 98-03, VT750 DCA 06-07, VT750C 07-09, VT750C&CA 04-06, VT750C2 07-10, VT750CA 08-09, VT750CB 06, VT750DC & DCA 01-05, VT800 Shadow 88, VTR1000F 98-05, VTR250 Interceptor 89-90, VTX1300 03-09, VTX1300R 05-09, VTX1800 06-08, VTX1800C 02-05, VTX1800F 05, VTX1800N 04-05, VTX1800R 02-05, VTX1800S 02-03, XL 1000 VARADERO (Euro) 99-08, Triumph America 03-11, Bonneville 800 01-06, Bonneville 865 T100 04-10, Scrambler 06-10, Speed Master 03-10, T100 02-03, T100 Bonneville 04-07, Thruxton 900 04-10 Czyli..teoretycznie do VFR da radę zamontować lagi od VTXa po skorygowaniu wysokości odpowiednią tuleją..Prawda jest taka że da się zamontować dowolne lagi o ile ma się przed sobą rozmiarówkę łożysk. W swojej FZR miałem przez pewien czas lagi z gixa k6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 To wszystko pieknie, trzeba tylko pamietac ze Allballs to lozyska z niskiej polki, a latanie stara VFR na gumie radze sobie odpuscic.Oczywiscie tylko wtedy gdy nie chcesz sie szybko pozegnac z panewkami.Do latania na gumie CBR600, moze byc nawet F2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.