Skocz do zawartości

VFR 750 zamiana zawiasu przód


Rekomendowane odpowiedzi

Zmierz wysokość główki ramy i na tej podstawie coś dobierz. Podejrzewam że będą to lagi z podobnej rocznikowo hondy np VTR, Jeśli miałbym się zdecydować w pierwszej kolejności sprawdziłbym hondę vtr. Wymiary łożysk głowki ramy są na 99% takie same, ciekawi mnie jedynie jak jest z wysokością całości,

Edytowane przez ghostlpa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rocznik mojej hondy to 1990. starsze vtr nie miały up side down, myślałem coś o gsx-r lub yzf 750. Widziałem ze wsadzają do vfr takie

zawiasy tylko ciekawi mnie co trzeba przerabiać. A i jeszcze jedno pytanko, czy do latania na gumie trzeba przerabiać smok pompy itp??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę reklamował sklepu więc. Poniżej spis modeli z tym rozmiarem łożysk. Wg katalogu allballs typ 22-1020

 

 

ZASTOSOWANIE:

 

Honda

 

CB 1300 (Euro) 03-07, CB1000 94-95, CB1000C 83, CB1100F Super Sport 83, CB400F 89-90, CB600F (599) 04-06, CB700SC Nighthawk S 84-86, CB750 C 80-82, CB750 Nighthawk 91-02, CB750F Super Sport 79-82, CB750K 750 Four 79-82, CB750L 79, CB750SC 82-83, CB900C 80-82, CB900F (919) 02-07, CB900F 81-82, CBF1000 (Euro) 06-08, CBF250 (Euro) 04-06, CBF500 (Euro) 04-06, CBR1000F 87-96, CBR1000RR 04-07, CBR1100XX 97-06, CBR600F 87-90, CBR600F2 91-94, CBR600F3 95-98, CBR600F4 99-06, CBR600RR 03-10, CBR900RR 93-99, CBR929RR 00-01, CBR954RR 02-03, CBX1100 81-82, CBX750 (EURO) 94-01, CMX450C 86-87, CX500TC Turbo 82, CX650T Turbo 83, GL1000 Gold Wing 77-79, GL1100 80-83, GL1100A 82-83, GL1100I 80-83, GL1200 Gold Wing 84-87, GL1500 88-90, GL1500A 91-98, GL1500C 97-00, GL1500CD 01-03, GL1500CF 99-01, GL1500CT 97-00, GL1500I 91-96, GL1500S 90-91, GL1500SE 90-00, NSA700 DN-01 09, NT 650 DEAUVILLE (Euro) 98-05, NT 700 DEAUVILLE (Euro) 06-07, NT650 (Euro) 88-91, NT700V 10, NTV 600 (Euro) 88-91, NTV 650 (Euro) 92-97, PC800 Pacific Coast 89-98, ST1100 91-02, ST1100A 92-02, ST1300 03-08, VF1000F 84, VF1000R 85-86, VF1100C & S 83-86, VF500C 84-85, VF500F 84-86, VF700C 84-87, VF700F 84-85, VF700S 84-85, VF750C 82-02, VF750C2 97-02, VF750CD 95-96, VF750F 83-84, VF750S 82-83, VFR 1200 10, VFR700 Interceptor 86-87, VFR750F 86-97, VFR800 FI Interceptor 98-01, VFR800 Interceptor 02-09, VT1100C 87-07, VT1100C2 95-07, VT1100C3 98-02, VT500C 85-86, VT600 Shadow 88-07, VT600CD 93-05, VT600CD2 99-00, VT700 86-87, VT750 98-03, VT750 DCA 06-07, VT750C 07-09, VT750C&CA 04-06, VT750C2 07-10, VT750CA 08-09, VT750CB 06, VT750DC & DCA 01-05, VT800 Shadow 88, VTR1000F 98-05, VTR250 Interceptor 89-90, VTX1300 03-09, VTX1300R 05-09, VTX1800 06-08, VTX1800C 02-05, VTX1800F 05, VTX1800N 04-05, VTX1800R 02-05, VTX1800S 02-03, XL 1000 VARADERO (Euro) 99-08,

 

Triumph America 03-11, Bonneville 800 01-06, Bonneville 865 T100 04-10, Scrambler 06-10, Speed Master 03-10, T100 02-03, T100 Bonneville 04-07, Thruxton 900 04-10

 

 

Czyli..teoretycznie do VFR da radę zamontować lagi od VTXa po skorygowaniu wysokości odpowiednią tuleją..

Prawda jest taka że da się zamontować dowolne lagi o ile ma się przed sobą rozmiarówkę łożysk. W swojej FZR miałem przez pewien czas lagi z gixa k6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wszystko pieknie, trzeba tylko pamietac ze Allballs to lozyska z niskiej polki, a latanie stara VFR na gumie radze sobie odpuscic.

Oczywiscie tylko wtedy gdy nie chcesz sie szybko pozegnac z panewkami.

Do latania na gumie CBR600, moze byc nawet F2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...