bili1234 Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Witam jestem świerzym motocyklistą dostałem Yamaha RD 50 z 1971 jerzeli dobrze pamiętam motor był w rozsypce dziś skończyłem ją składać ale ciekawi mnie do czego jest ta linka nr2 ta linka i linka od gaźnika łączą się z linką od manetki gazu. z nią i bez niej motor tak samo pracuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 ta druga inka ma być podłączona do dozownika oleju Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bili1234 Opublikowano 14 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 czyli ona odpowiada za mieszankę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 dozownik podaje porcję oleju ze specjalnego zbiornika do smarowania silnika.Silnik tego typu powinien mieć sprawną pompę dozownika a sam pracuje na czystej benzynie Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bili1234 Opublikowano 20 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Witam .Tak jak już pisałem poprzednio mam YAMAHE RD 50Pojemność 49 cmPrędkość około 50 km/hI tu mam pytanie czy da się ją w jakiś sposób przyśpieszyć ale bez zmiany cylindra na większy itp.Nie chcę jej przerabiać.Chciałby7m aby jechała te 60 -70 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 (edytowane) EDIT- Szczerze wątpię, że wyciśniesz z tego cuda więcej. To stary teraz już klasyczny motorower i nie ma sensu go mordować. Zrób tak żeby cieszył oko i wystarczy. Nikt nie buduje szosowej 50'tki do ścigania. Edytowane 21 Maja 2012 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 bili 1234 nie twórz tematów o tym samym tytule dotyczących tego samego pojazdu. Oba twoje posty połaczyłem w całość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bili1234 Opublikowano 20 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Tak wiem że z datą dałem plamę ale każdy ma prawo się pomylić a co do tematu to przepraszam.Nie chcę za bardzo ingerować w niego ale ciutkę by mógł być szybszy a może wymienić zębatkę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 (edytowane) Jest jeden sprawdzony sposób żeby jeździć szybciej- kupić szybsze moto.Twój jest na tyle klasyczny i na tyle dopracowany technicznie, że hałupniczymi metodami bardziej zrobi sie mu krzywde niż pomoże.Zabawa w zmianę zębatki zadawczej o 1 ząb może pomóc, ale trzeba mieć na uwadze że na wyższych biegach to przełożenie może być troche uciążliwe. To już moto "dla oka" i lajtowej jazdy. Edytowane 21 Maja 2012 przez Żurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bili1234 Opublikowano 25 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2012 Witam ponownie mam jeszcze jedno pytanie może wyda się głupie ale wolę się upewnić ile mam wlać oleju do silnika 500 ml ?Koło korka wlewu oleju jest napisane 500 ..... więcej nie widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.